Пошуковий запит: <.>K=педагогический опыт<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Сяо, Су В.О.Сухомлинський у Китаї / Су Сяо> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Китай Кл.слова (ненормовані): зарубежная педагогика -- зарубіжна педагогіка -- история педагогики -- історія педагогіки -- керування школою -- класний керівник -- классный руководитель -- моральне виховання -- моральное воспитание -- навчання -- образование в Китае -- обучение -- освіта в Китаї -- педагогика Китая -- педагогические идеи -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- педагогіка Китаю -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- педагогічні ідеї -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- руководство школой -- шкільна педагогіка -- школьная педагогика Анотація: Для 11 млн. китайських учителів немає більш відомого іноземного педагога, ніж В.О.Сухомлинський. Починаючи з 1999 р. в Китаї було оприлюднено майже 4767 статей про творчість В.О.Сухомлинського. Активно досліджувати й упроваджувати педагогічні ідеї В.О .Сухомлинського почали у 80-ті рр. минулого століття після публікацій перекладів і масового поширення його праць. Найплідніше досліджувати праці В.О.Сухомлинського стали останнім часом. Цьому сприяло видання його творів в 5 томах "Вибрані твори" та ін ших книг. Про те, як китайські вчителі творчо впроваджують ідеї українського педагога, вони пишуть і статті, і навіть цілі книги. Велика кількість учителів почала творчо застосовувати нові методи, що грунтуються на педагогіці В.О.Сухомлинського, й діл итися цим досвідом у публікаціях.
Дод.точки доступу: Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\ Знайти схожі
|
>2.
|
Шевченко, Володимир (доктор фізико-математичних наук; професор; герой України; ректор Донецького національного універсітету; академік національної академії наук України; заслужений діяч науки і техники України; лауреат Державної премії України). Універсітетський ліцей - старт в майбутнє / В. Шевченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 6-7. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.2 Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Україна Донецьк Кл.слова (ненормовані): універсітетські ліцеї -- навчальні заклади -- педагогічний досвід -- университетские лицеи -- учебные учреждения -- педагогический опыт Анотація: Про історію ліцею при Донецькому національному університеті.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3.
|
Алфімов, Валентин (доктор педагогічних наук; професор; директор ліцею при Донецькому національному універсітеті; заслужений працівник народної освіти України; дійсний член Міжнародної академії наук педагогічної освіти). Педагогічна система універсітетського ліцею / В. Алфімов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 8-11. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.2 Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Україна Донецьк Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- універсітетські ліцеї -- педагогічний досвід -- учебные учреждения -- университетские лицеи -- педагогический опыт -- виховна концепція ліцею -- воспитательная концепция лицея Анотація: Двадцять років тому рішенням Донецької обласної ради при Донецькому національному університеті було відкрито ліцей для талановитих старшокласників Донеччини.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
|
Васильєв, Станіслав (заступник директора ліцею з науково-методичної роботи; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський учитель; відмінник освіти України). Науково-методична робота і творчість педагогів ліцею / С. Васильєв> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 17-20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.2 Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- ліцеї -- педагогічний досвід -- навчальний процес -- педагогічні колективи -- педагогічна діяльність -- учебные учреждения -- лицеи -- педагогический опыт -- образовательный процесс -- педагогические коллективы -- педагогическая деятельность Анотація: Розглядаються питання творчого підходу вчителів ліцею до процесу навчання, їх науково-методичної роботи на основі 20-ти річного досвіду діяльності навчального закладу.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
|
Мельничук, Тетяна (вихователь-методист; спеціаліст вищої категорії; відмінник освіти України). Розвиток творчої особистості в процесі науково-дослідної діяльності / Т. Мельничук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 20-23. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- навчально-виховний процес -- педагогічний досвід -- творчий розвиток особистості -- обдаровані діти -- інтелектуально обдаровані учні -- ліцейське виховання -- учебные учреждения -- учебно-воспитательный процесс -- педагогический опыт -- творческое развитие личности -- одаренные дети -- интеллектуально одаренные дети -- лицейское воспитание Анотація: Визначено роль науково-дослідної роботи в творчому розвитку особистості інтелектуально обдарованих учнів.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
|
Алфімов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; директор Донецького бізнес-ліцею). Гуманізація учнівського самоврядування в бізнес-ліцеї / Д. Алфімов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 24-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.2 Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Україна Донецьк Кл.слова (ненормовані): учнівське самоврядування -- навчальні заклади -- педагогічний досвід -- мета самоврядування -- шкільне самоврядування -- ученическое самоуправление -- учебные учреждения -- педагогический опыт -- цель самоуправления -- школьное самоуправление Анотація: Розглядаються мета та принципи шкільного самоврядування. Наведено принцип функціонування ліцейської учнівської ради "Промінь".
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7.
|
Зотова, Ірина (практичний психолог; спеціаліст вищої категорії; відмінник освіти України). Система психолого-педагогічного супроводу обдарованих учнів ліцею / І. Зотова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.2 Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): психологічний супровід -- обдаровані діти -- педагогічний досвід -- творчий потенціал -- творча діяльність -- психологічна служба ліцею -- психологическое сопровождение -- одаренные дети -- педагогический опыт -- творческий потенциал -- творческая деятельность -- психологическая служба лицея Анотація: Висвітлено діяльність психологічної служби ліцею, яка спрямована на виявлення рівня творчого потенціалу особистості та її розвиток і ставить за мету створення таких умов, за яких ліцеїсти опановують методи самопізнання, саморозвитку, самоосвіти і самовиховання.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8.
|
Кириченко, Марія (учитель української мови і літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист). Формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування / М. Кириченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 44-46. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): тематичні блоки -- зовнішнє незалежне тестування -- алгоритм дій -- узагальнення знань -- мовні уміння учнів -- навичкі учнів -- самоперевірка -- самопідготовка учнів -- самоконтроль учнів -- засвоєння матеріалу -- аналіз помилок -- тематические блоки -- внешнее независимое тестирование -- алгоритм действий -- обобщение знаний -- языковые умения учеников -- навыки учеников -- самопроверка -- самоподготовка учеников -- самоконтроль учеников -- усвоение материала -- анализ ошибок -- педагогічний досвід -- педагогический опыт Анотація: Висвітлено особистості використання методу укрупнених тематичних блоків, здійснено аналіз педагогічного досвіду в аспекті формування мовних умінь і навичок учнів у підготовці до зовнішнього незалежного тестування.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Червона, Ганна (учитель англійської мови ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України). Формування дискурсивної компетентності ліцеїстів / Г. Червона> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 52-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.200 Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): лыцеи -- педагогічний досвід -- дискурсивна компетентність учнів -- спілкування учнів -- комунікативні наміри -- мовленнєва діяльність учнів -- педагогический опыт -- дискурсивная компетентность учеников -- общение учеников -- коммуникативные намерения -- языковая деятельность учеников -- английский язык -- англійська мова Анотація: Приділено увагу розвитку комунікативної компетентності ліцеїстів і їх умінню висловлювати свою думку англійською мовою з допомогою необхідних дискурсів у мультимедійному супроводі.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
|
Камаралі, Світлана (кандидат історичних наук; доцент кафедри управління освітою Донецького національного універсітету; учитель історії ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист). Зміст історичної освіти в ліцеї і проблеми її гуманізації / С. Камаралі> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 61-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): історична освіта -- педагогічний досвід -- зарубіжний досвід -- методи навчання -- методика викладання історії -- форми реалізації змісту освіти -- філософські столи -- прес-діалог-клуби -- прес-конференції -- педагогічні методи -- историческое образование -- педагогический опыт -- зарубежный опыт -- методы обучения -- методы преподавания истории -- формы реализации содержания образования -- философские столы -- пресс-диалог-клубы -- пресс-конференции -- педагогические методы Анотація: Про основні методи і принципи організації історичної освіти у ліцеї.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
|
Вовченко, Ганна (вчитель математики; заслужений учитель України). Слово про наставника / Г. Вовченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 72-73. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03 Рубрики: Історія освіти История образования Кл.слова (ненормовані): педагогічний досвід -- наставники -- педагогі -- спогади про педагогів -- педагогический опыт -- педагоги -- воспоминания о педагогах Анотація: Спогади про Василя Олександровича Сухомлинського.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>12.
|
Громадська, Віра (заступник директора з виховної роботи; вчитель української мови та літератури; спеціаліст вищої категорії). Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 61-63. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.200 Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): загальнолюдські цінності -- общечеловеческие ценности -- методи виховання -- методы воспитания -- метод прикладу -- метод примера -- метод авторитету -- метод авторитета -- візуально-слуховий метод -- визуально-слуховой метод -- виховні години -- воспитательные часы -- педагогический опыт -- педагогічний досвід Анотація: Про систему єдиних виховних годин, спрямованих на розвиток у школярів умінь розповідати про свої досягнення та про свої мрії.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>13.
|
Дубинка, Людмила (директор Красноармійського НВК). Умови формування здоров'язбережувального освітнього простору в Школі сприяння здоров'ю / Л. Дубинка, А. Хмарна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 61-66 : рис. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.2 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): здоров'язбережувальний освітній простір -- здоровьесберегающее образовательное пространство -- оздоровчі функції освіти -- оздоровительные функции образования -- педагогічний досвід -- педагогический опыт -- школи сприяння здоров'ю -- школы содействия здоровью -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Висвітлюються проблеми збереження здоров'я дитини і пропонуються шляхи їх розв'язання на прикладі діяльності педагогічного колективу Красноармійської НВК.
Дод.точки доступу: Хмарна, Аноніна (заступник директора Красноармійського НВК); Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\; Красноармійський НВК \о нем\ Знайти схожі
|
>14.
|
Сидоренко, Вікторія (кандидат філологічних наук; доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО). Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.03 Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): педагогічна майстерність вчителя -- педагогічна діяльність -- професіоналізм вчителя -- післядипломна педагогічна освіта -- мовленнєва і мисленнєва культура вчителя -- педагогічний досвід -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- педагогическое мастерство учителя -- педагогическая деятельность -- профессионализм учителя -- последипломное педагогическое образование -- разговорная и мыслительная культура учителя -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги -- педагогический опыт Анотація: Розглянуто цілісну методологічну систему В. О. Сухомлинського, спрямовану на виявлення сутнісних активів та розвиток педагогічної майстерності вчителя. Описано основні умови, необхідні для формування і вдосконалення професіоналізму педагога, охарактеризовано професійно значущі здібності, якості й властивості, уміння та навички вчителя-майстра. Проаналізовано пріоритетні напрями діяльності В. О. Сухомлинського, що відповідають оновленій освітній парадигмі.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\ Знайти схожі
|
>15.
|
Бадер, Валентина (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії і практики початкової освіти Донбаського державного педагогічного університету). Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів / В. Бадер> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 29-34. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.03 Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): молодші школярі -- мовленнєва культура школярів -- навички мовлення -- усне мовлення -- писемне мовлення -- соціокультурні компетентності молодших школярів -- комунікативні компетентності молодших школярів -- формування компетентностей молодших школярів -- дидактичні матеріали -- педагогічний досвід -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- младшие школьники -- языковая культура школьников -- речевые навыки -- социокультурные компетентности младших школьников -- коммуникативные компетентности младших школьников -- формирование компетентностей младших школьников -- дидактические материалы -- педагогический опыт -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги -- національні концепти -- верба -- национальные концепты -- практичні завдання -- практические задания Анотація: Розглянуто питання формування соціокультурної та комунікативної компетентностей молодших школярів. Розкрито методи і прийоми розвитку в учнів 1-4 класів умінь та навичок усного і писемного стилістично диференційованого мовлення на прикладі засвоєння ними національного концепту "верба". Особлива увага приділяється добору дидактичного матеріалу - навчальних текстів і тем, у яких відображаються особливості культури та національного характеру нашого народу.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\ Знайти схожі
|
>16.
|
Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласногоі інституту післядипломної освіти). Ідеї здоров'язбережувальної педагогіки В. О. Сухомлинського та їх утілення у практику сучасної школи / О. Чернишов> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.04 Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Україна Украина Донецька область Донецкая область Кл.слова (ненормовані): здоров'я дітей -- здоров'язбереження -- здоров'яреформування -- здоров'язбережувальна педагогіка -- життєві навички -- складові здоров'я -- здоровий спосіб життя -- гуманістична педагогіка -- педагогічна спадщина -- педагогічний досвід -- видатні педагоги -- школа сприяння здоров'ю -- здоровье детей -- здоровьесбережение -- здоровьереформирование -- здоровьесберегательная педагогика -- жизненные навыки -- составляющие здоровья -- здоровый образ жизни -- гуманистическая педагогика -- педагогическое наследие -- педагогический опыт -- выдающиеся педагоги -- школа способствующая здоровью Анотація: Здійснено аналіз ідей здоров'язбереження та здоров'яреформування у спадщині В. О. Сухомлинського. Розкрито досвід їх впровадження в практику роботи шкіл сприяння здоров'ю Донецької області.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\ Знайти схожі
|
>17.
|
Заліток, Людмила (кандидат педагогічних наук; заступник директора з наукової роботи Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського). Ідеї В. О. Сухомлинського щодо збереження здоров'я дітей в умовах розвитку освіти: бібліографічне дослідження / Л. Заліток> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 12-14. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.03 Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): здоров'я дітей -- збереження здоров'я дітей -- розвиток освіти -- навчальний процес -- бібліографічні дослідження -- педагогічний досвід -- видатні педагоги -- здоровье детей -- сохранение здоровья детей -- развитие образования -- учебный процесс -- библиографические исследования -- педагогический опыт -- выдающиеся педагоги -- бібліографічні списки літератури -- библиографические списки литературы Анотація: Надано список документів, що стосуються питань збереження здоров'я дітей.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\ Знайти схожі
|
>18.
|
Савченко, Олександра (академік НАПН України; голова Української асоціації Василя Сухомлинського). Психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.03 Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): здоров'я дітей -- освітнє середовище -- шкільна освіта -- функції шкільної освіти -- здоров'язбережувальні функції шкільної освіти -- соціальні складові здоров'я -- складові здоров'я -- психодидактичне середовище навчання -- психодидактична комфортність навчання -- видатні педагоги -- педагогічний досвід -- здоровье детей -- образовательная среда -- школьное образование -- функции школьного образования -- здоровьесберегающие функции школьного образования -- составляющие здоровья -- социальные составляющие здоровья -- психодидактическая среда обучения -- психодидактический комфорт обучения -- выдающиеся педагоги -- педагогический опыт Анотація: Розглянуто психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти на основі аналізу поглядів В. О. Сухомлинського щодо проблеми збереження здоров'я дітей і молоді. Визначено найважливіші умови створення сприятливого для здоров'я психодидактичного середовища.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\ Знайти схожі
|
>19.
|
Сухомлинська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; академік-секретар відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України). Думки В. О. Сухомлинського про здоров'я дітей в історичній перспективі / О. Сухомлинська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 3-7. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.03 Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): здоров'я дітей -- здоров'я школярів -- фізичне виховання -- холістичний підхід -- педагогічний досвід -- видатні педагоги -- антропоцентрична концепція -- антропоцентрическая концепция -- шкільні хвороби -- школьніе болезни -- єдність з природою -- единство с природой -- здоровье детей -- здоровье школьников -- физическое воспитание -- холистический подход -- педагогический опыт -- выдающиеся педагоги Анотація: Стверджується, що погляди В. О. Сухомлинського на здоров'я дітей мали цілісний і системний характер. Автор розглядає їх вибірково з позицій актуалізованої історії, яка має перспективу для майбутнього.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\ Знайти схожі
|
>20.
|
Андрущенко, Віктор Петрович (доктор філософських наук; професор; член-кореспондент НАН; академік НАПН України; ректор Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова; президент асоціації ректорів педагогічних університетів Європи.). Інтеграція цінностей: Педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв
ББК 74.58ж Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Европа Європа Кл.слова (ненормовані): освіта -- освітній простір -- консолідація освіти -- культура -- виховання -- педагогічний досвід -- ціннісна парадигма освіти -- образование -- образовательное пространство -- консолидация образования -- воспитание -- педагогический опыт -- ценностная парадигма образования Анотація: Проаналізовано процес інтеграції в освітньому просторі Європи.
Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії Дод.точки доступу: Велика Хартія Університетів \о произв.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
|
|