Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогическое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 88
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-88 
1.


    Харченко, Тетяна.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині 20 століття / Т Харченко // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 15 - 20. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.04 (4/8)
Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах, 20 ст. друга половина
   Организация образования в отдельных зарубежных странах

   Франція
    Ам'єн

    Франция

    Амьен

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- реформування педагогічної освіти -- престиж професії -- вимоги до професіоналізму -- диверсифікована шкільна система -- компетенція педагога -- початкова освіта -- зміст навчання -- методи навчання -- традиціоналізм -- Болонський процес -- позитивістська парадигма -- гуманістична парадигма -- вчитель- початківець -- завдання навчальних центрів -- профессиональная подготовка -- престиж профессии -- начальное образование -- содержание обучения -- методы обучения -- задание обучающих центров -- педагогічна освіта -- педагогическое образование
Анотація: Проблема вдосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів
Вивчення основних тенденцій розвитку педагогічної освіти у Франції

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Авксентьєва, О.; Пуховська, Л.; Максименко, А.; Матвієнко, О.; Романенко, О.; Лемосс, М.; Кро, Ф.; Жиро, де Лен Б. (сучасний французький педагог); де, Ландшир В.; Феррі, Ж.; Асоціація з розширення наукових досліджень \о ней\

Знайти схожі

2.


    Жалдак, М. (директор Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; дійсний член АПН України; доктор педагогічних наук; професор).
    Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті / М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 44-52 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Економіка
   Вища професійна освіта

   Экономика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- педагогічна освіта -- інформатика -- вчителі інформатики -- підготовка вчителів -- вищі навчальні заклади -- інформаційно-комунікаційні технології -- ІКТ -- высшее образование -- педагогическое образование -- информатика -- учителя информатики -- подготовка учителей -- высшие учебные заведения -- информационно-коммуникационные технологии -- ИКТ
Анотація: Розкривається зміст основних компонентів системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики, формування яких передбачається у процесі навчання в педагогічному університеті.


Дод.точки доступу:
Рамський, Ю. (завідувач кафедри інформаційних технологій і програмування Інституту інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат фізико-математичних наук; професор); Рафальська, М. (аспірантка Інституту інформатики Національного університету імені М. П. Драгоманова)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Бобрицька, Валентина.
    Критерії та рівні готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя / В. Бобрицька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 52-56 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- професійна підготовка -- здоровий спосіб життя -- рівень готовності майбутніх учителів -- критерії готовності -- досконалий рівень -- базовий рівень -- достатній рівень -- елементарний рівень -- педагогическое образование -- профессиональная подготовка -- здоровый образ жизни -- уровень готовности будущих учителей -- критерии готовности -- совершенный уровень -- базовый уровень -- достаточный уровень -- элементарный уровень
Анотація: Про обгрунтування дослідження критеріїв та рівнів готовності майбутніх учителів до формування здорового способу життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Сапожников, С.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській Республіці / С. Сапожников // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 131-141. - Бібліографія : С.140-141 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Румунія
    Румыния

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубежные университеты -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- образование в Румынии -- освіта в Румунії -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- підготовка учителів -- повышение квалификации -- подготовка учителей -- реформа образования -- реформа освіти -- университетское образование -- університети -- університетська освіта
Анотація: Розглянуто процес реформування вищої педагогічної освіти в сучасній Румунії. На прикладі двох університетів розглянуто зміст такої освіти. Також приділена увага змінам в системі післядипломного підвищення кваліфікації педагогів. Провідні фахівці вважа ють, що стратегією вищої педагогічної освіти Румунії є зміна мети, змісту, методів, форм тощо відповідно до завдань Болонського процесу. Завдання нових освітніх програм - це насамперед допомога студентам у навчанні, формуванні їхньої здатності до само рефлексії, підвищення дидактичної культури. Діяльність педагогічних структурних підрозділів університетів Румунії орієнтовано на забезпечення сучасного рівня підготовки майбутніх учителів середньої школи та викладачів вузів, формування в студентів нав ичок самостійної роботи й самоосвіти.


Знайти схожі

5.


    Хоружа, Л. (проректор з наукової роботи Київського університету імені Бориса Грінченка; доктор педагогічних наук; професор).
    У пошуках нової моделі педагогічної освіти / Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 23-31 : рис. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 1992

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- педагогічна освіта -- педагогічні комплекси -- державне регулювання -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- педагогическое образование -- педагогические комплексы -- государственное регулирование
Анотація: Актуалізується проблема розвитку педагогічної освіти в Україні. Висвітлюються концептуальні засади створення на базі Київського університету імені Бориса Грінченка навчально-методичного науково-виробничого комплексу, який дає змогу здійснювати наскрізну, багаторівневу професійну підготовку вчителя для потреб столиці.


Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Мартиненко, С. (проректор із соціально-гуманітарних питань Київського університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри теорії та історії педагогіки; доктор педагогічних наук).
    Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності / С. Мартиненко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 32-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- державне регулювання -- педагогічна освіта -- навчально-виховний процес -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- государственное регулирование -- педагогическое образование -- учебно-воспитательный процесс
Анотація: Розкриваються особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності в університеті, визначаються мета, завдання, пріоритетні напрями, педагогічно доцільні умови; характеризуються компоненти взаємодії, критерії, показники та рівні сформованності особистісної та професійної культури майбутніх фахівців, а також виокремлюються етапи педагогічної взаємодії в умовах вищого навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ковальова, К. (доцент кафедри соціально-економічної геграфії Херсонського державного університету; кандидат педагогічних наук).
    Застосування діяльнісного підходу при підготовці майбутніх вчителів географії / К. Ковальова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 12. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Економіка
   Вища професійна освіта

   Экономика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- підготовка спеціалістів -- географи -- навчальні програми -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- подготовка учителей -- педагогическое образование -- подготовка специалистов -- учебные программы
Анотація: Розглядаються проблеми підготовки студентів педагогічних спеціальностей до майбутньої професійної діяльності з позиції діяльністного підходу до навчання. Пропонується обгрунтування навчальних програм підготовки майбутніх вчителів географії у вищих навчальних закладах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Потапова, Н. І.
    Педагогічні умови оптимізації підготовки майбутнього вчителя до виховної діяльності в початковій школі / Н. І. Потапова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 36-43. - Бібліографія : С.43 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховна діяльність -- виховна робота -- вища освіта -- вища педагогічна освіта -- воспитательная деятельность -- воспитательная работа -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- личность студента -- начальная школа -- оптимизация обучения -- оптимізація навчання -- особистість студента -- педагогические условия подготовки -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні умови підготовки -- підготовка учителів -- підходи у навчанні -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подходы в обучении -- початкова школа -- фахова підготовка
Анотація: В статті визначено педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів до виховної роботи в початковій школі. До таких умов зараховано наступні: 1. Спрямованість навчального процесу на розвиток у студентів потреби в здійсненні вихо вної діяльності з учнями молодших класів; 2.Засвоєння знань про особливості виховання учнів початкових класів у поєднанні з практичною спрямованістю; 3. Опанування вмінь і навичок проведення виховної діяльності з молодшими школярами в процесі використ ання активних та інтерактивних методів навчання; 4. Розвиток і становлення студента як суб'єкта різноманітних видів і форм діяльності; 5. Практична спрямованість навчального процесу у виші.


Знайти схожі

9.


    Тарасенко, Г. С.
    Використання педагогічної евристики у фаховій підготовці вчителя початкових класів / Г. С. Тарасенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 18-26, О. А. (Тішик). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- евристика -- методи еврістики -- методи навчання -- методы обучения -- методы эвристики -- начальная школа -- педагогическая эвристика -- педагогическое образование -- педагогічна евристика -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- початкова школа -- фахова підготовка -- эвристика
Анотація: Обгрунтована роль педагогічної евристики в формуванні професійної культури вчителя початкових класів, а також наведені варіанти використовування творчих методів в його професійній підготовці. Евристика - це метод аналізу явищ і процесів, вирішення пит ань за допомогою продуктивного (творчого) мислення, що грунтується на інтуїції, аналогії, досвіді, винахідливості, тобто на особистій властивості людського мозку й здатності людини розв'язувати задачі з навідомим формальним алгоритмом розв'язку. Сучас на евристика послуговується власною класифікацією методів навчання. Використання евристичних методів надає фаховій підготовці вчителів унікальної правдивості й конструктивної дієвості, оскільки моделює багатовимірну й багатофункціональну педагогічну р еальність.


Знайти схожі

10.


    Базурін, В. М.
    Педагогічна модель розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики під час навчання інформаційно-комунікаційних технологій / В. М. Базурін // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 51-56. - Бібліографія : С.56 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- дослідницькі уміння -- информационно-коммуникационные технологии -- исследовательские умения -- інформаційно-комунікаційні технології -- образовательные технологии -- освітні технології -- педагогическое моделирование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічне моделювання -- підготовка учителів -- підготовка учителів математики -- подготовка специалистов -- подготовка учителей -- подготовка учителей математики -- професійна освіта -- профессиональное образование -- технологии образования -- технології освіти -- учитель физики -- учитель фізики -- фахова підготовка
Анотація: Розкриті принципи побудови педагогічної моделі розвитку дослідницьких умінь майбутніх учителів математики і фізики в процесі вивчення інформаційно-комунікаційних технологій. Побудова моделей проходить низку основних етапів: 1. Визначення мети й формул ювання завдань прогнозування; 2. Збір і систематизація інформації про сформульовані завдання відповідно до мети прогнозування; 3. Виділення основних чинників, які впливають на зміну тенденцій і закономірностей об'єкта дослідження; 4. Перевірка й уточн ення сконструйованих моделей через практичне розв'язання тих чи інших проблем.


Знайти схожі

11.


    Бондаренко, Олена (аспірант кафедри педагогіки Слов'янського державного педагогічного університету).
    Експериментальна перевірка застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі з педагогічних дисциплін / О. Бондаренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 50-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітній процес -- інформатизація освітнього процесу -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- ілюстративний матеріал -- звуковий супровід -- звукова ілюстрація -- мультимедійні продукти -- учебный процесс -- образовательный процесс -- информатизация образовательного процесса -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- иллюстративный материал -- звуковое сопровождение -- звуковая иллюстрация -- мультимедийные продукты
Анотація: Про упровадження мультимедійних технологій у навчальний процес вищого закладу педагогічної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Дем'яненко, Н. (доктор педагогічних наук; професор; заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту вищої освіти АПН України).
    Інституту вищої освіти АПН України - 10 років: витоки, сьогодення, майбуття / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 25-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіти -- наукові заклади -- педагогічна освіта -- статут Інституту вищої освіти -- наукові дослідження -- видавничі проекти інституту -- наукові розробки інституту -- структура Інституту вищої освіти -- высшее образование -- методология образования -- методологія освіти -- научные учреждения -- педагогическое образование -- устав Института высшего образования -- научные исследования -- издательские проекты институтов -- научные разрабртки институтов -- структура Института высшего образования
Анотація: Про основні напрямки діяльності Інституту вищої освіти АПН України.


Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти АПН України \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Дем'яненко, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; здобувач кафедри педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова).
    До джерел вищої педагогічної освіти в Україні: дати, події, аналітичний коментар : до 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Н. Дем'яненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 60-65. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічні університети -- історія педагогічної освіти -- історія педагогічних навчальних закладів -- высшее педагогическое образование -- педагогическое образование -- высшие учебные заведения -- высшие педагогические учебные заведения -- педагогические университеты -- история педагогического образования -- история педагогических учебных заведений
Анотація: Обгрунтовано перший період розвитку вітчизняної вищої педагогічної освіти (1804-1867 рр.), визначено місце і роль педагогічного інституту Університету св. Володимира (1834р.) в історії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
ї Національний педагогічноий університет імені М.П. Драгоманова. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Султанова, Лейла (кандидат педагогічних наук; завідувач відділу виховних систем у педагогічній освіті Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України).
    Обгрунтування теоретико-методологічних засад моделювання навчально-виховних систем у педагогічних закладах освіти - вимога часу / Л. Султанова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 69. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
науково-практичні конференції -- міжнародні конференції -- організація освіти -- навчально-виховний процес -- педагогічна освіта -- научно-практические конференции -- международные конференции -- организация образования -- учебно-воспитательный процесс -- педагогическое образование
Анотація: О міжнародної науково-практичної конференції "Теоретико-методологічні засади моделювання навчально-виховних систем у педагогічних закладах освіти", яка відбулася наприкінці жовтня в м. Полтаві.


Дод.точки доступу:
Теоретико-методологічні засади моделювання навчально-виховних систем у педагогічних закладах освіти, міжнародна науково-практична конференція \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Буринська, Н. М.
    Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- история методики преподавания химии -- історія методики викладання хімії -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- методика навчання хімії -- методика обучения химии -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.


Знайти схожі

16.


    Нос, Л. С.
    Дидактичні особливості підготовки вчителів початкової школи в Канаді / Л. С. Нос // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 134-143. - Бібліографія : С.142-143 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Канада
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- Канада -- навчальні програми -- образование в Канаде -- освіта в Канаді -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка учителів -- підготовка учителів початкової школи -- подготовка учителей -- подготовка учителей младших классов -- професійні курси -- профессиональные курсы -- учебные программы
Анотація: Викладені підходи в канадських вузах до підготовки учителів початкової школи. На прикладі програми відділення "Початкова освіта" Альбертського університету, яка складається з трьох частин: академічні, професійні курси і практика в школі - проаналізова н зміст такої підготовки. Характерною особливістю програм підготовки майбутніх учителів початкових класів є їхня варіативність, гнучкість і тісний зв'язок цих програм їх практичною діяльністю, творчий підхід до визначення педагогічних курсів.


Знайти схожі

17.


    Мартинюк, Михайло (ректор Уманського державного педагогічного універсітету ім. Павлв Тичини; доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Актуальні питання підготовки майбутніх вчителів : до 80-річча УДПУ імені Павла Тичини / М. Мартинюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 40-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- універсітети -- педагогічна освіта -- педагогічні навчальні заклади -- організація навчання -- методична підготовка студентів -- науковий потенціал ВНЗ -- подготовка учителей -- университеты -- педагогическое образование -- педагогические учебные заведения -- организация обучения -- методическая подготовка студентов -- научный потенциал ВУЗ
Анотація: Розглядаються актуальні проблеми підготовки майбуьніх вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор пропонує свої шляхи їх розв'язання.


Дод.точки доступу:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Яшанов, С. (завідувач кафедри інформаційних систем і технологій Інституту гуманітарно-технічної освіти; директор Центру комп'ютеризації та інформаційного забезпечення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат педагогічних наук; професор).
    Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 5/6. - С. 47-54. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інформаційні технології -- освітні технології -- інтернет-технології -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- вчителі -- портальні технології -- высшее образование -- информационные технологии -- образовательные технологии -- интернет-технологии -- педагогическое образование -- подготовка учителей -- учителя -- портальные технологии
Анотація: Розглянуті сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального майбутнього вчителя до практичної діяльності в умовах інформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.


Знайти схожі

20.


    Побірченко, Н. С.
    Формування неперервної педагогічної освіти як системи з погляду історичних перетворень (ІІ половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 68-78. - Бібліографія : С.78 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст., друга пол.
   Образование. Педагогика, 20 ст., поч.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- история образования -- история образования в Украине -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- освітня реформа -- педагогические кадры -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підготовка вчителів -- післядипломна освіта -- подготовка учителей истории -- последипломное образование -- реформа образования -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано процес формування неперервної педагогічної освіти в Україні другої половини 19 - початку 20 століття з точки зору історичних перетворень.Висвітлена ієрархізована система неперервної освіти педагогічних працівників означеного періоду в к онтексті різних ознак організаційної та змістової єдності, взаємозв'язку та послідовності усіх ланок освіти. Початок розвитку системи неперервної педагогічної освіти ми пов'язуємо з кінцем Петровської епохи, коли в першій половині ХVIII ст. Київська д уховна академія стала осередком підготовки вчителів для національних шкіл. У 1802 р. створено центральний орган управління освітою - Міністерство народної освіти. Широка освітня реформа в Російській імперії зачепила всі ланки освіти - вищу, середню та початкову, активізувала пошуки нових форм педагогічної освіти. Після шкільної реформи 1864 р. особливо загострилася потреба в учительськихкадрах. Значні зміни в системі неперервної педагогічної освіти відбуваються після Жовтневого перевороту. Створен ня в 1925 р. Державного науково-методологічного комітету започаткувало новий етап керівництва післядипломною освітою.


Дод.точки доступу:
Министерство народного образования \о нем\; Міністерство народної освіти \о нем\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-88 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)