Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна психологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- преподавание риторики -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- регуляция поведения -- регуляція поведінки -- риторическая деятельность -- риторические умения и навыки -- риторична діяльність -- риторичні вміння і навички -- самооценка -- самооцінка -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.


Знайти схожі

2.


    Походенко, С. В.
    Синдром професійного вигорання у педагогічних працівників / С. В. Походенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 75-87. - Бібліографія : С.86-87 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
деятельность -- діяльність -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійне вигорання -- професія вчителя -- профессиональная деятельность -- профессиональное выгорание -- профессия учителя -- отраслевая психология -- психология отдельных видов деятельности -- психология учителя -- галузева психологія -- психологія вчителя -- психологія окремих видів діяльності -- синдром вигорання -- синдром выгорания -- ценностно-смысловая сфера -- ціннісно-смислова сфера
Анотація: В статті узагальнені вітчизняні та зарубіжні дослідження проблеми професійного вигорання, надано авторське дослідження професійного вигорання вчителів та визначені шляхи надання їм психологічної допомоги. Особливої актуальності набуває питання про за ходи психопрофілактики та реабілітації, які б знижували ризик синдрому вигорання й нейтралізували його негативні наслідки.


Знайти схожі

3.


    Бовть, О. Б.
    Проблеми шкільної віктимізації та її запобігання / О. Б. Бовть // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 105-116. - Бібліографія : С.115-116 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія учня та учителя -- взаимодействие ученика и учителя -- виктимное поведение -- виктимологическая профилактика -- виктимология -- віктимна поведінка -- віктимологічна профілактика -- віктимологія -- детская психология -- детский конфликт -- дитяча психологія -- дитячий конфлікт -- личность жертвы -- особистість жертви -- педагогическая психология -- педагогический конфликт -- педагогічна психологія -- педагогічний конфлікт -- шкільна віктимізація -- шкільні конфлікти -- школьная виктимизация -- школьные конфликты
Анотація: В статті розглянуті причини дітячої віктимізації, зроблена спроба відокремлення видів дитячої віктимності та накреслені шляхи її профілактики. Заходи віктимологічної профілактики щодо дітей можуть бути різними і зведені до двох основних груп: 1) зага льні - спрямовані на усунення ситуацій, небезпечних можливістю заподіяння шкоди; 2) практичні - сприяють особистій безпеці потенційної жертви. Практичні заходи індивідуальної віктимологічної профілактики можна умовно поділити на фізичні та психологічн і. До фізичних належать заняття спортом, навчання прийомів самооборони. Психологічнимии заходами можуть бути пояснювальні бесіди, навчання дітей психологічних технік та прийомів.


Знайти схожі

4.


    Дроздова, І. П.
    Мова і мовлення як засоби формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації / І. П. Дроздова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 91-99. - Бібліографія : С.98-99 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индивидуальное сознание -- информационная цивилизация -- індивідуальна свідомість -- інформаційна цивілізація -- мова і мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток особистості -- мовна особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійна свідомість -- професійне мовлення -- професійний дискурс -- профессиональная речь -- профессиональное сознание -- профессиональный дискурс -- речевая деятельность -- речевое развитие личности -- речь -- философия образования -- філософія освіти -- язык и речь -- языковая личность
Анотація: Визначені аспекти порівняння мови і мовлення як способів формування індивідуальної професійної свідомості в умовах переходу до інформаційної цивілізації третього тисячоліття. Дослідження пізнавальних можливостей мови у формуванні професійного мовлення й мислення студентів, зокрема творчого мислення й мовлення як прояву комплексу соціально-психічних і фізіологічних якостей, у саморозвитку, самореалізації й самовдосконаленні студентів, а також у формуванні професійно довершеної особистості з урахува нням становлення й розвитку україномовного професійного мовлення студентів вишів нефілологічного профілю винятково важливе, адже за допомогою рідної мови майбутні фахівці опановують загальну логіку прородного процесу спілкування, здобувають освіту й п рофесійно вдосконалюються.


Знайти схожі

5.


    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.


Знайти схожі

6.


    Лосєва, Н. М.
    Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.


Знайти схожі

7.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліографія : С.44 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовні цінності -- духовные ценности -- емоційне самопідкріплення -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексивно-довільна спрямованість -- рефлексивно-произвольная направленность -- рефлексия -- рефлексія -- самовиховання -- самовоспитание -- саморазвитие -- саморозвиток -- самосвідомість -- самосознание -- свідомість -- сознание -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- цінності -- эмоциональное самоподкрепление -- Я-духовне -- Я-духовное -- Я-Ти-детермінація -- Я-Ты-детерминация
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У цьому зв'язку виділяються типи особистісної рефлексії в контексті їхніх духовно перетворювальних можливостей. Перший тип рефлексії - регулятивна; до другого типу доцільно зарахувати рефлексію визначальну; рефлексія синтезуюча - третій тип; четвертий тип представляє рефлексія створювальна. Оволодівши лише разом з педагогом технологією створення певної духовної цінності, вихованець набув цим самим дійових засобів для духовного самовиховання як відповідного саморозвитку.


Знайти схожі

9.


    Кузьміна, О. В.
    Моральний світ та ціннісні орієнтації старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів - основні складові їхньої життєвої компетентності / О. В. Кузьміна // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання підлітків -- виховання старшокласників -- воспитание подростков -- воспитание старшеклассников -- выпускники интернатов -- емоційний розвиток -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- интернатное образование -- личность подростка -- моральне виховання -- моральное воспитание -- особистість підлітка -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка до самостійного життя -- підлітки -- подготовка к самостоятельной жизни -- психическое здоровье детей и подростков -- психология подростка -- психосексуальное развитие детей -- социальное развитие -- соціальний розвиток -- старшеклассники -- старшокласники -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- школа-интернат -- школа-інтернат -- эмоциональное развитие
Анотація: На основі узагальнення наукових даних та результатів соціологічного опитування розглянуто емоційний, фізичний і соціальний стан, ціннісні орієнтації та моральний світ учнів старших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів, деталізовано особливості форм ування їхньої життєвої компетентності. Зроблено висновки: життєва компетентність вихованця інтернатного закладу як сукупність складових його життєдіяльності зумовлює низку типових негативних стереотипів соціальної поведінки в самостійному дорослому жи тті і часто призводить до негативних соціальних наслідків. Переважна більшість випускників інтернатів перебуває в становищі соціальної депривації. Завдання формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів потребує організації соціаль но-виховної роботи, спрямованої на набуття соціального досвіду для підготовки до самостійного життя.


Знайти схожі

10.
88.40
П 11


    Підбуцька, Н. В.
    Психологічні детермінанти внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних спеціальностей / Н. В. Підбуцька, О. М. Курявська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 80-86. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - 2 рис., 3 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.40 + 74.580.2
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Мотивация учебной деятельности студентов

   Мотивація навчальної діяльності студентів

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая психология -- мотивация к обучению -- студенты технических специальностей -- подготовка специалистов -- высшее образование -- психологические детерминанты -- педагогічна психологія -- мотивація навчання -- студенти технічних спеціальностей -- підготовка фахівців -- вища освіта -- учебная деятельность -- навчальна діяльність
Анотація: Розкрито проблему внутрішньої мотивації до навчання, її значення в педагогічній психології та особливості в студентському віці. У процесі експериментального дослідження визначено психологічні детермінанти внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних спеціальностей, серед яких: орієнтація в діяльності на матеріальні блага, самотвердження, творча інтеріоризація.


Дод.точки доступу:
Курявська, О. М. ; Божович, Л. І. \о нем\; Зимня, І. А. \о ней\; Ільїн, Є. П. \о нем\; Климчук, В. О. \о нем\; Леонтьєв, О. М. \о нем\; Матюхіна, М. В. \о ней\; Маркова, А. К. \о ней\; Музика, О. Л. \о нем\; Романовський, О. Г. \о нем\; Якунін, В. О. \о нем\

Знайти схожі

11.


    Щеголєва, Тетяна (кандидат педагогічних наук; доцент Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького).
    Формування професійної поведінки майбутнього перекладача у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. Щеголєва // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, № 2/3. - С. 36-44. - Бібліогр. в кінці ст. 24 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 88.40 + 88.35
Рубрики: Педагогическая психология
   Педагогічна психологія

   Психология общения

   Психологія спілкування

Кл.слова (ненормовані):
професійна поведінка -- дисципліни гуманітарного циклу -- мовна поведінка -- комунікативна поведінка -- культура спілкування -- професійна етика -- майбутні перекладачі -- психологія спілкування -- педагогічна психологія -- профессиональное поведение -- дисциплины гуманитарного цикла -- языковое поведение -- коммуникативное поведение -- культура общения -- профессиональная этика -- будущие переводчики -- психология общения -- педагогическая психология -- учбові предмети -- учебные предметы
Анотація: Проаналізовано характерні особливості формування професійної поведінки майбутнього перекладача та її складових у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу, досліджено роль вивчення гуманітарних дисциплін у формуванні мовної поведінки, етики, культури перекладача.


Знайти схожі

12.


    Отич, Д. Д.
    Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 75-79. - Література : С.79 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка психологів -- подготовка психологов -- психология высшей школы -- психология студента -- психология Я-концепции -- психологія вищої школи -- психологія студента -- студенты-психологи -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: Автор статті узагальнює результати експериментального дослідження змін у змісті Я-концепції студентів-психологів на різних етапах їхньої професійної підготовки.


Знайти схожі

13.


    Третяк, О. П.
    Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 67-73. - Література : С.73 : 10 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання дітей -- воспитание детей -- гуманистическая этика -- гуманістична етика -- другой человек -- інша людина -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- почуття гідності -- психология воспитания детей -- психологія виховання дітей -- ценностное отношение -- ціннісне ставлення -- чувство достоинства -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: Розкрито основні підходи та тенденції у вихованні в дітей ціннісного ставлення до людини у психологічній науці і практиці.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

14.


    Лісовецька, І. М. (методист Чернігівського обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 33-38. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр.: с. 37-38. - Закінчення. Початок в № 4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
життєві цінності -- жизненные ценности -- самопрезентація -- самопрезентация -- тренінгові заняття -- тренинговые занятия -- якості дитини -- качества ребенка -- самооцінка -- самооценка -- психологія підлітків -- психология подростков -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- вікова психологія -- возрастная психология -- психологічні тренінги -- психологические тренинги -- я-концепція -- я-концепция
Анотація: Тренінгова програма, яка прошла апробацію. Учасники експериментальної групи - учні 8-класів м. Чернігова. Результати впровадження програми показали, що в учнів відбулися позитивні зміни в самооцінці.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Шлях до себе, програма тренінгу \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Завьялова, А. Г.
    Поиск адекватных технологий обучения иностранному языку в системе дополнительного образования / А. Г. Завьялова // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 1. - С. 60-67. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Методика викладання

   Высшее образование

   Методика преподавания

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- дополнительное образование -- технология обучения -- иностранные языки -- педагогическая психология -- вища освіта -- додаткова освіта -- технологія навчання -- іноземні мови -- педагогічна психологія


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Зязюн, Іван (доктор філософських наук; академік НАПН України; директор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологічна педагогіка -- психологическая педагогика -- психопедагогіка -- психопедагогика -- психологічні теорії -- психологические теории -- біхевіористська теорія -- бихевиористическая теория -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- теорія трансцендентальності -- теория трансцендентальности -- когнітивні теорії -- когнитивные теории -- моделі особистісного виховання -- модели личностного воспитания -- діяльнісна теорія учіня -- деятельная теория ученика -- суб'єкти педагогічної дії -- субъекты педагогической деятельности -- учителі -- учителя -- учні -- ученики
Анотація: Наголошується, що об'єктом науково-практичного осмислення психологічної педагогіки є психолого-педагогічна взаємодія двох домінантних суб'єктів педагогічної дії в освітній системі - учителя й учня. Ця наукова галузь виникла разом із педагогічною психологією й розвивалася в її змістово-практичній парадигмі. Як самостійну науку її передбачив І. Песталоцці. Без психопедагогіки, знання її законів, правил, тенденцій розвитку та специфічної дидактики неможливо досягти високих стандартів якості учня-виховання в сучасних освітніх закладах усіх рівнів.


Дод.точки доступу:
Песталоцці, Йоган Генріх (педагог ; 1746-1827) \о нем\; Маслоу, А. (американский психолог ; 1908-1970) \о нем\; Роджерс, К. (американский психолог ; 1902-1987) \о нем\; Гальперин, П. Я. (психолог ; 1902-1988) \о нем\; Дистервег, А. (1790-1866) \о нем\; Каптерев, П. Ф. (российский педагог-психолог ; 1849-1922) \о нем\

Знайти схожі

17.


    Дічек, Наталія (доктор педагогічних наук; професор; завідувач лабораторії історії педагогіки; Інститут педагогіки НАПН України).
    Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу / Н. Дічек // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 13-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти, 1945-1952 рр.

   История образования, 1945-1952 гг.

   УРСР
    УССР

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологія свідомого засвоєння знань -- психология осмысленного усвоения знаний -- психологія мислення -- психология мышления -- психологія пам'яті -- психология памяти -- індивідуальний підхід -- индивидуальный подход -- ідеологізація вітчизняної психології -- идеологизация отечественной психологии -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- індивідуалізація шкільної освіти -- индивидуализация школьного образования -- шкільна освіта -- школьное образование -- науково-дослідні інститути -- научно-исследовательские институты -- наукова діяльність інститутів -- научная деятельность институтов -- тематика наукових досліджень -- тематика научных исследований -- наукові сесії НДІ -- научные сессии НИИ -- наукові записки НДІ -- научные записки НИИ -- психолого-педагогические исследования
Анотація: Розкрито внесок Науково-дослідного інституту психології Міністерства освіти УРСР у розвиток шкільної освіти, зокрема щодо індивідуалізації навчально-виховного процесу в період 1945-1952 років. Висвітлено тематику і наукову продукцію співробітників, вплив їхніх досліджень на поглиблення вивчення та осмислення навчального матеріалу дошкільниками і школярами. У контексті політико-ідеологічних особливостей історичного часу розглянуто специфіку наукової діяльності установи та її недоліки. Введено у науковий обіг уточнені відомості про функціонування Інституту та розвиток педагогічної психології в Україні.


Дод.точки доступу:
Науково-дослідний інститут психології Міністерства освіти УРСР \о нем\

Знайти схожі

18.


    Бех, І. Д.
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 17-23. - Література : С. 23 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
види методик викладання -- виды методик преподавания -- виховання особистості -- виховні методи -- воспитание личности -- воспитательные методы -- методи виховання -- методика викладання -- методика обучения -- методика преподавания -- методы воспитания -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- рефлексивна методика -- рефлексивная методика -- самоповага -- самоуважение
Анотація: Розкрито розвивальний виховний метод, що ґрунтується на позитивному поведінковому досвіді підростаючої особистості як змістовій основі розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей, а також операційну структуру реалізації пропонованого методу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\4.pdf

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Савчин, М. М.
    Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Література : С. 50-51 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Львівська область

    Львовская область

Кл.слова (ненормовані):
дивергенция в образовании -- дивергентно-конвергентне мислення -- дивергентно-конвергентное мышление -- дивергенція в освіті -- конвергенция в образовании -- конвергенція в освіті -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійні тренінги -- профессиональные тренинги -- профильное обучение -- профільне навчання -- развитие творчества учеников -- творчество -- творчість -- тренинги для учащихся -- тренинги для учителей -- тренинги педагогические -- тренинги творчества -- тренінги для учителів -- учителі -- учителя
Анотація: Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Тренінги засновано на концепціях дивергентно-конвергентного мислення (Дж. Гілфорд) та визнання творчості ремеслом (А. Ґоральський). До складу тренінгів входять два популярні тести - Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення, призначений для верифікації творчих можливостей чи гнучкості мислення, і Тест віддалених асоціацій, заснований на теорії асоціативності творчого мислення С. Мєдника і призначений для визначення рівня конвергентного мислення. Перший тест вимагає вигадування незвичних застосувань будь-якого предмета, другий - вимагає до запропонованих трьох різних іменників підібрати четвертий, що об'єднував би їх усіх своїм значенням за якоюсь асоціацією.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\8.pdf

Дод.точки доступу:
Гірний, О. І.; Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти \о нем\Львовский областной институт последиплмного педагогического образования \о нем\; Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення \о произв.\; Тест віддалених асоціацій \о произв.\

Знайти схожі

20.


    Сметанський, М. І.
    Вплив чи сприяння? / М. І. Сметанський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 63-68. - Література : С. 68 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
авторитарна педагогіка -- авторитарная педагогика -- биогенетическая терия развития личности -- біогенетична теорія розвитку особистості -- виховання особистості -- виховний вплив -- воспитание личности -- воспитательное влияние -- личность -- манипулятивная педагогика -- маніпулятивна педагогіка -- особистість -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- персоналистическая теория развития личности -- персоналістична теорія розвитку особистості -- психолого-педагогическая наука -- психолого-педагогічна наука -- социогенетическая теория развития личности -- соціогенетична теорія розвитку особистості -- сприяння -- теории развития личности -- теорії розвитку особистості
Анотація: Написано як відгук на доводи окремих науковців, що виховання не можна розглядати як спрямований, спеціально організований вплив на розвиток особистості, а тільки як сприяння, що зумовлено прагненням гуманізувати виховний процес. На думку автора, в основі такого твердження є значно вагоміші підстави: методологічні розбіжності в трактуванні значущості різних чинників у розвитку особистості. Будь-яку з моделей виховання - прямий вплив, керування, прихований уплив чи вільне виховання - можна успішно використовувати й мати позитивні результати на різних етапах розвитку дитини залежно від рівня сформованості її свідомості. Поняття «вплив» і «сприяння» потрібно розглядати не як альтернативні, а як складові одного процесу, де сприяння також є впливом на розвиток особистості і співвідноситься з ним як одиничне із загальним.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\11.pdf

Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)