Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=педагогічна термінологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Оржеховська, В. М.
    Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание -- валеология -- валеологічне виховання -- валеологія -- виховання -- виховання підлітків -- виховання студентів -- виховання учнів -- вища освіта -- воспитание -- воспитание подростков -- воспитание студентов -- воспитание учеников -- высшее образование -- діяльність, спрямована на здоров'я -- збереження здоров'я -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- методология образования -- методологія освіти -- педагогика здоровья -- педагогическая терминология -- педагогіка здоров'я -- педагогічна термінологія -- принципи виховання -- приципы воспитания -- сохранение здоровья -- технологии сохранения здоровья -- технології збереження здоров'я
Анотація: В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.


Знайти схожі

2.


    Шуляр, Василь (заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент; Миколаїв).
    Компендіум понять у просторі методики викладання літератури на компетентнісній основі / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- українська література -- фасилитация -- фасилітація
Анотація: Трактуються такі поняття, як фасилітація, емпатія, види фасилітації та інші поняття зі сфери методики компетентнісного викладання української літератури.


Знайти схожі

3.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Київ).
    Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 26-31. - Література : С.31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- литературное образование -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- навички -- навыки -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Присвячено проблемам становлення термінології, методології, методики компетентнісно зорієнтованого навчання літератури.


Знайти схожі

4.


    Омельчук, Сергій (доктор педагогічних наук; професор кафедри слов'янських мов та методик їх викладання).
    Поняттєво-семантичні зв'язки в категорійному апараті сучасної української лінгводідактики [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
лингвистическая терминология -- лингводидактика -- лінгвістична термінологія -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология лингводидактики -- методологія лінгводидактики -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- украинский язык -- українська мова -- парадигматичні відношення -- парадигматические отношения -- синонімія -- синонимия -- синонімічні терміни -- синонимические термины -- антонімія -- антонимия -- типи синонімічних рядів -- типы синонимических рядов
Анотація: Присвячено обгрунтуванню парадигматичних відношень в українській лінгводидактичній термінології. Визначено чинники, що спричиняють наявність у лінгводидактиці синонімічних термінів, схарактеризовано чотири типи синонімічних рядів.


Знайти схожі

5.


    Семенюк, Олег (доктор філологічних наук; професор; ректор ).
    Український педагогічний дискурс на тлі соціально-культурних трансформацій [Текст] / Олег Семенюк // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. - № 10. - С. 7-10. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчально-педагогічний дискурс -- педагогическая терминология -- учебно-педагогический дискурс -- педагогічна термінологія -- социокультурные трансформации -- соціокультурні трансформації -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта -- цінності освітньої сфери -- ценности образовательной сферы -- педагогічний лексикон -- педагогический лексикон
Анотація: У статті висвітлено соціально-культурні трансформації, що відбулися в українському педагогічному дискурсі. Розкрито явища та чинники, що вплинули на зміну лексикону освітян.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)