Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=педагогічна термінологія<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Оржеховська, В. М.
Методологічні засади діяльності освітнього закладу, спрямованої на здоров'я / В. М. Оржеховська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 5-17. - Бібліографія : С.16-17 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
валеологическое воспитание
--
валеология
--
валеологічне виховання
--
валеологія
--
виховання
--
виховання підлітків
--
виховання студентів
--
виховання учнів
--
вища освіта
--
воспитание
--
воспитание подростков
--
воспитание студентов
--
воспитание учеников
--
высшее образование
--
діяльність, спрямована на здоров'я
--
збереження здоров'я
--
здоровий спосіб життя
--
здоровый образ жизни
--
методология образования
--
методологія освіти
--
педагогика здоровья
--
педагогическая терминология
--
педагогіка здоров'я
--
педагогічна
термінологія
--
принципи виховання
--
приципы воспитания
--
сохранение здоровья
--
технологии сохранения здоровья
--
технології збереження здоров'я
Анотація:
В статті надано теоретичний аналіз термінологічного апарату педагогіки здоров'я. Показано, що широке вживання понять, похідних від "збереження" ("технології збереження здоров'я", "навчально-виховний процес збереження здоров'я" тощо), обмежує завдання й можливості освіти за збереження, зміцнення й формування здоров'я дітей, підлітків та молоді, а утворення понять похідних від "зміцнення" й "формування", недоцільне. Пропонується використовувати термін "діяльність, спрямована на здоров'я". Під такою д іяльністю розуміється сукупність планомірних освітніх дій та заходів, зосереджених на збереженні, зміцненні й формуванні здоров'я дітей, підлітків та молоді завдяки сприянню формуванню ціннісного ставлення до власного здоров' я та здоров'я інших, форм уванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя й створення відповідного навчально-виховного середовища.
Знайти схожі
>
2.
Шуляр, Василь
(заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент; Миколаїв).
Компендіум понять у просторі методики викладання літератури на компетентнісній основі / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. -
№ 4
. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
педагогическая терминология
--
педагогічна
термінологія
--
українська література
--
фасилитация
--
фасилітація
Анотація:
Трактуються такі поняття, як фасилітація, емпатія, види фасилітації та інші поняття зі сфери методики компетентнісного викладання української літератури.
Знайти схожі
>
3.
Фасоля, Анатолій
(кандидат педагогічних наук; Київ).
Літературна освіта: компетенції, компетентності, знання, уміння і навички / А. Фасоля> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. -
№ 6/7
. - С. 26-31. - Література : С.31 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностно ориентированное образование
--
компетентностный подход
--
компетентностный подход в образовании
--
компетенции
--
компетенції
--
литературное образование
--
литературные умения
--
літературна освіта
--
літературні уміння
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
навички
--
навыки
--
педагогическая терминология
--
педагогічна
термінологія
--
украинская литература
--
українська література
--
умения
--
уміння
--
шкільна літературна освіта
--
школьное литературное образование
Анотація:
Присвячено проблемам становлення термінології, методології, методики компетентнісно зорієнтованого навчання літератури.
Знайти схожі
>
4.
Омельчук, Сергій
(доктор педагогічних наук; професор кафедри слов'янських мов та методик їх викладання).
Поняттєво-семантичні зв'язки в категорійному апараті сучасної української лінгводідактики [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 8-11. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Языкознание
Мовознавство
Кл.слова (ненормовані):
лингвистическая терминология
--
лингводидактика
--
лінгвістична
термінологія
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методология лингводидактики
--
методологія лінгводидактики
--
педагогическая терминология
--
педагогічна
термінологія
--
украинский язык
--
українська мова
--
парадигматичні відношення
--
парадигматические отношения
--
синонімія
--
синонимия
--
синонімічні терміни
--
синонимические термины
--
антонімія
--
антонимия
--
типи синонімічних рядів
--
типы синонимических рядов
Анотація:
Присвячено обгрунтуванню парадигматичних відношень в українській лінгводидактичній термінології. Визначено чинники, що спричиняють наявність у лінгводидактиці синонімічних термінів, схарактеризовано чотири типи синонімічних рядів.
Знайти схожі
>
5.
Семенюк, Олег
(доктор філологічних наук; професор; ректор ).
Український педагогічний дискурс на тлі соціально-культурних трансформацій [Текст] / Олег Семенюк> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 7-10. - Література : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
навчально-педагогічний дискурс
--
педагогическая терминология
--
учебно-педагогический дискурс
--
педагогічна
термінологія
--
социокультурные трансформации
--
соціокультурні трансформації
--
украинский язык
--
українська мова
--
филологическое образование
--
філологічна освіта
--
цінності освітньої сфери
--
ценности образовательной сферы
--
педагогічний лексикон
--
педагогический лексикон
Анотація:
У статті висвітлено соціально-культурні трансформації, що відбулися в українському педагогічному дискурсі. Розкрито явища та чинники, що вплинули на зміну лексикону освітян.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)