Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=познавательная деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.


    Решетніченко, А. (професор кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін Академії митної служби України; доктор філософських наук).
    Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти / А. Решетніченко, С. Шевченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 34-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- пізнавальна діяльність -- якість вищої освіти -- форми пізнавальної діяльності -- засоби пізнання -- высшее образование -- познавательная деятельность -- качество высшего образования -- формы познавательной деятельности -- средства познания
Анотація: Розглянуто онто- і гносеологічні, понятійно-категорійні та теоретико-методологічні складові управління процесами формування і розвитку системи пізнавальної діяльності як умови забезпечення якості вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Буряк, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри психології і педагогічних технологій).
    Урахування особливостей індивідуальних стилів навчальної роботи і підвищення ефективності пізнавальної діяльності / В. Буряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний стиль -- когнітивний стиль -- інтроверти -- екстраверти -- пізнавальна діяльність -- навчально-пізнавальна діяльність -- індикатор типів -- психологічні типи особистості -- індикатор типів Майєрс-Бріггс-тест -- Майерс-Бріггс-тест -- индивидуальный стиль деятельности -- когнитивный стиль -- интроверты -- экстраверты -- познавательная деятельность -- учебно-познавательная деятельность -- индикатор типов -- психологические типы личности -- индикатор типов Майерс-Бриггс-тест -- Майерс-Бриггс-тест -- педагогическое общение -- педагогічне спілкування -- стилі спілкування вчителів -- стили общения учителей
Анотація: Розглянуто питання врахування індивідуальних стилів пізнавальної діяльності та стилів спілкування в навчальному процесі, що підвищує ефективність навчання учнів та педагогічної діяльності вчителів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліографія : С.53 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дидактические принципы -- дидактичні принципи -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- екологічна освіта -- екологічне виховання -- навчальна діяльність -- навчальна ситуація -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- опанування дійсності -- освоение действительности -- педагогическое моделирование -- педагогічне моделювання -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- учебная деятельность -- учебная ситуация -- учебный процесс -- целостная педагогика -- цілісна педагогіка -- шестилетки -- шестилітки -- экологическое воспитание -- экологическое образование
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворювальної стратегії в навчальному процесі та позначені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Розглянута система основних положень цієї стратегії, з яких треба виходити і якими керуватися, формуючи цілісний світогляд у дітей старшого дошкільного віку. Застосування усіх представлених дидактичних принципів зумовлено як метою й завданнями сучасної освіти, так і об'єктивними закономірностями розвитку дитини. Опанування природних об'єктів дітьми-шестилітками слід будувати на створенні в них позитивних емоційних переживань і ставлень до природного довкілля та нейтралізації негативних.

Перейти к внешнему ресурсу: Принципи опанування природних об'єктів дітьми

Знайти схожі

4.


    Трухан, Олександр (викладач кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 36-40. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
формування умінь -- формирование умений -- емпіричний рівень пізнання -- эмпирический уровень познания -- теоретичний рівень пізнання -- теоретический уровень познания -- прийоми навчання історії -- приемы обучения истории -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- навчання історії -- обучение истории -- учбові предмети -- учебные предметы -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Висвітлено способи формування в учнів основної школи умінь працювати з підручником у процесі навчання історії. Акцентовано увагу на ефективних методах та прийомах навчальної роботи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Ковтун, Світлана (викладач вищої категорії Кам'янець-Подільського індустріального коледжу).
    Інноваційні технології семінарських занять / С. Ковтун // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 11. - С. 104-109. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- брейн-ринг -- поле знань -- поле знаний -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- семінарські заняття -- семинарские занятия -- метод каруселі -- метод карусели
Анотація: Розкривається сутність інноваційних технологій семінарських занять, спрямованих на забезпечення глибшого засвоєння матеріалу, орієнтування студентів на творчий підхід до виконання завдань, формування самостійного мислення, розвиток логіки викладення матеріалу, використання матеріалів наукових статей, журналів та інших джерел.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
74.580.25
Р 98


    Рябченко, Л. О.
    Вплив розвивального навчання на розвиток ефективної пізнавальної діяльності та творчості особистості / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 49-54. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Развивающее обучение
   Розвивальне навчання

Кл.слова (ненормовані):
развивающее обучение -- розвивальне навчання -- професійна освіта -- профессиональное образование -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- розвиток особистості -- развитие личности -- освітні технології -- образовательные технологии -- психолого-педагогические процессы -- психолого-педагогічні процеси
Анотація: Розглянуто проблему впливу розвивального навчання на формування творчої особистості, здатної до ефективної пізнавальної та професійної діяльності. У центрі уваги педагога - створення особистісно-орієнтованих ситуацій, завдяки яким формується творча особистість людини. Творчість є вищою формою мотивації поведінки.


Знайти схожі

7.


    Чирчик, Сергій (кандидат фізико-математичних наук; заступник директора).
    Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера / С. Чирчик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 2. - С. 73-79. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- освітній процес -- образовательный процесс -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- пізнавальний інтерес -- познавательный интерес -- майбутні дизайнери -- будущие дизайнеры -- підготовка майбутніх дизайнерів -- подготовка будущих дизайнеров -- дизайн-освіта -- дизайн-образование
Анотація: Проведено науково-педагогічні дослідження інтеграції пізнавального інтересу в освітній процес підготовки майбутніх дизайнерів. Визначається процес організації пізнавальної діяльності студента як основи формування інтересу до навчання.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Ігнатенко, Микола (доктор педагогічних наук ; професор).
    Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами історії науки / М. Ігнатенко // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- історія математики -- история математики -- математичне мислення -- математическое мышление -- історичні задачі -- исторические задачи -- прикладна спрямованість навчання математики -- прикладная направленность обучения математики
Анотація: Про використання відомостей з історії математики з метою розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення математики.


Знайти схожі

9.


    Мар'яненко, Л. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник лабораторії психології навчання Інституту психології НАПН України ім. Г. С. Костюка).
    Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар'яненко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 70-76 : мал. - (Психологія навчання). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
   Психология развития

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- операційний компонент -- операционный компонент -- змістовий компонент -- содержательный компонент -- мотиваційно-регуляційний компонент -- мотивационно-регуляционный компонент -- контрольно-оцінний компонент -- контрольно-оценочный компонент
Анотація: Пропонується програма з розвитку операційного компоненту пізнавальної діяльності.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

10.


    Калінченко, Надія (доктор педагогічних наук; професор кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського ).
    Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 8/9. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчество -- творчі здібності -- творческие способности -- розумове виховання -- умственное воспитание -- теорії формування знань -- теории формирования знаний -- творчий характер пізнавальної діяльності -- творческий характер познавательной деятельности -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- етапи розвитку творчих здібностей -- этапы развития творческих способностей -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- виховання школярів -- воспитатние школьников -- теорія виховання -- теория воспитания -- змістове узагальнення -- содержательное обобщение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- поєтапне формування розумових дій -- поэтапное формирование умственных действий -- інтелектуальні вміння -- интеллектуальные умения -- уміння культури розумової праці -- умения культуры умственного труда -- педагогічгі ідеї -- педагогические идеи -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги
Анотація: Розглядаються окремі положення наукових теорій, присвячених проблемі формування творчих здібностей школярів. Значну увагу приділено аналізу ідей В. О. Сухомлинського щодо розумового розвитку учнів, методичних порад видатного педагога з організації навчально-виховного процесу, спрямованого на формування творчої особистості дитини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог-гуманіст ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

11.
   656.2
   П 78


    Дешко, Л. К.
    Моделирование как метод научного познания / Л. К. Дешко, И. Ю. Пономаренко, Н. А. Дешко // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : тези доповідей 73 Міжнародної науково-практичної конференції. 23.05-24.05.2013 / Днепропетр. нац. ун-т ж.-д. тр-та им. акад. В. Лазаряна, Науч.- произв. предприятие "Укртрансакад". - Д., 2013 = Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта. - С. 303-305
УДК
Рубрики: Наука
   Математичне моделювання

   Математическое моделирование

   Філософія

   Философия

Кл.слова (ненормовані):
научное познание -- познавательная деятельность -- математическое моделирование -- труды ДИИТа -- КФС -- наукове пізнання -- пізнавальна діяльність -- математичне моделювання -- праці ДІІТу


Дод.точки доступу:
Пономаренко, И. Ю.; Дешко, Н. А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Рябченко, Лілія Олександрівна.
    Шляхи розвитку особистості майбутнього спеціаліста / Л. О. Рябченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 114-121. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.37
Рубрики: Психология личности
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
становлення особистості -- пізнавальна діяльність -- творча особистість -- професійна діяльність -- особистісний підхід -- становление личности -- познавательная деятельность -- творческая личность -- профессиональная деятельность -- личностный подход -- майбутні спеціалісти -- будущие специалисты -- кар’єрні орієнтації -- карьерные ориентации -- види типових кар'єр -- виды типовых карьер -- професійна конкурентоспроможність -- профессиональная конкурентоспособность -- механізм рефлексії -- механизм рефлексии -- процес самопізнання -- процесс самопознания -- особистісна рефлексія -- личностная рефлексия -- ефективність навчання -- эффективность обучения
Анотація: Присвячено проблемі формування особистості майбутнього спеціаліста. У сучасному світі людина знаходиться в ситуації постійного пошуку. Тому на всіх рівнях безперервної освіти повинні створюватися умови для розвитку інтелекту і творчих якостей особистості, підготовки її до взаємодії з динамічним світом професійної праці. Людина як особистість – це творець, перетворювач зовнішнього і внутрішнього світу. І ця її якість розкривається не тільки через категорії самооцінки та саморегуляції, а й через категорію творчої мотивації. Становлення особистості – це безперервне наповнення і збагачення її новим змістом.


Знайти схожі

13.


    Дацюк, Наталія (завідувач).
    Екскурсія в страну "Екологознай" / Н. Дацюк, Л. Слива // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 30-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.102.415
Рубрики: Дошкільне виховання
   Дошкольное воспитание

Кл.слова (ненормовані):
екологічні проекти -- здоров'я дитини -- фізичний розвиток -- мовленнєва діяльність -- пізнавальна діяльність -- художньо-продуктивна діяльність -- ігрова діяльність -- природознаавство -- народознавство -- ландшафтне оформлення -- озеленення -- экологические проекты -- здоровье ребенка -- физическое развитие -- речевая деятельность -- познавательная деятельность -- художественно-продуктивная деятельность -- игровая деятельность -- природоведение -- народоведение -- ознайомлення з навколишнім світом -- ознакомление с окружающим миром
Анотація: Пропонується екологічний проект з ландшафтного оформлення та озеленення території дитсадка. Особливістю його є поєднання навчально-виховної і корекційно-відновлювальної роботи. На території країни Екологознай" створено куточки усамітнення, умови для творчої, пізнавальної, експерементальної діяльності, праці в природі, сюжетно-рольових ігор, загартування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_5\12.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Слива, Любов (вихователь-методист)

Знайти схожі

14.


    Шумило, М. (доктор юридичних наук; професор кафедри правосуддя Київського національного університету імені Тараса Шевченка; заслужений діяч науки і техніки України).
    Імовірність і вірогідність знання у кримінальному провадженні як передумова потреби об'єктивізації результатів доказування / М. Шумило // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 44-52. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
ББК 67.411(4УКР)г
Рубрики: Право
   Уголовный процесс

   Кримінальний процес

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
вероятностность знания -- імовірність знання -- гносеологические предпосылки -- гносеологічні передумови -- доказательства -- докази -- достоверность знаний -- вірогідність знання -- минимизация субъективизма -- мінімізація суб'єктивізму -- познавательная деятельность -- пізнавальна дібяльність -- уголовное производство -- кримінальне провадження
Анотація: Досліджено гносеологічну, логічну та психологічну природу формування імовірного і вірогідного знання у кримінальному провадженні. Автор стверджує, що воно не завжди є хибним та істинним. Становлення вірогідного знання обумовлено об’єктивними і суб’єктивними чинниками. Це не виключає впливу на пізнавальну діяльність випадкових факторів, які детермінують сумніви в істинності отриманих знань. З метою максимального обмеження суб’єктивного чинника обґрунтовується необхідність в активізації результатів доказування у кримінальному судочинстві.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Уголовный процессуальный кодекс Украины 2012 г. \о произв.\; Кримінальний процесуальний кодекс України 2012 року \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Кузьменко, Віра (доктор психологічних наук; професор).
    Як підготовлений наш випускник? : моніторінг індивідуальних навчальних досягнень старших дошкільнят / В. Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2015. - № 5. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст. 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Дошкільна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- старші дошкільники -- індивідуальний підхід -- пізнавальна діяльність -- навчальна діяльність -- начальная школа -- старшие дошкольники -- индивидуальный подход -- познавательная деятельность -- обучающая деятельность
Анотація: Моніторінг індивідуальних навчальних досягнень дітей дасть педагогу можливість побудувати траєкторію подальшої навчально-пізнавальної діяльності вихованців, оцінити свою роботу, знайти помилки та виправити їх заради поступального розвитку всіх вихованців групи. Як успішно організувати таку роботу, дізнаєтесь з поданої статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2015_5\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Індивідуальні навчальні досягнення старшого дошкільника, опитувальник для педагогів \о произв.\

Знайти схожі

16.


    Палець, Ю. (вихователь-методист).
    Це моя країна, що, як тато і мама, одна : заняття-подорож для старших дошкільнят / Ю. Палець // Дошкільне виховання. - 2015. - № 8. - С. 10-11
Рубрики: Громадянське виховання
   Гражданское воспитание

Кл.слова (ненормовані):
образотворча діяльність -- рефлексивна діяльність -- комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- перетворювальна діяльність -- преобразовательная деятельность -- старші дошкільнята -- старшие дошкольники -- бесіди -- беседы -- изобразительная деятельность -- рефлексивная деятельность
Анотація: Надано заняття з патріотичного виховання.

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

17.


    Мурза, Л. (вчитель математики та основ інформатики; вчитель І категорії).
    Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
інтераткивні технології -- интерактивные технологии -- інтераткивне навчання -- интерактивное обучение -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- інновації -- инновации -- навчально-пізнавальна діяльність -- учебно-познавательная деятельность -- інформатика -- информатика -- інтерактивні технології на уроках інформатики -- интерактивные технологии на уроках информатики -- ігри на уроках інформатики -- игры на уроках информатики
Анотація: Розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності учнів. З'ясовано зміст поняття "інтерактивне навчання", охарактеризовано основні інтерактивні технології, узагальнено досвід практичного впровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики.


Знайти схожі

18.


    Завязун, Тетяна (кандидат психологічних наук; викладач).
    До дії треба мотивувати / Т. Завязун // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 14-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна педагогіка
   Дошкольная педагогика

Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- розвиток мислення -- проектна діяльність -- пізнавальна діяльність -- мотивування дитини до діяльності -- дерево бажань -- сюрпризи -- психолого-педагогічне проектування -- психолого-педагогическое проектирование -- мотиваційні етапи проектів -- мотивационные этапы проектов -- дошкільні навчальні заклади -- дошкольные учебные заведения -- личность ребенка -- развитие мышления -- проектная деятельность -- познавательная деятельность -- мотивирование детей к деятельности -- дерево желаний
Анотація: Розповідається про те, як зацікавити дітей здобувати знання самостійно.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Дошк_вихов_2016_3\7.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Знайти схожі

19.


    Чуйкова, О. В.
    Гендерна когнітивність: відмінності в аспекті нейробіології,генетики, розумових паттернів і соціальної поведінки [Текст] / О. В. Чуйкова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 5. - С. 23-28. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 82.2
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
гендерна психологія -- гендерная психология -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- генетика -- когнитивная психология -- когнитивная структура личности -- когнитивные процессы -- когнітивна психологія -- когнітивні структури -- нейробиология -- нейробіологія -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- психофизиология -- психофізіологія -- социальное поведение -- соціальна поведінка
Анотація: Автор досліджує деякі питання нової, актуальної області, яка вивчає гендерні відмінності в когнітивній діяльності людини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.
   629.7
   А 20


    Юрченко, Л. В.
    Застосування проблемної технології навчання у вищій школі / Л. В. Юрченко // Авіація, промисловість, суспільство : збірник тез доповідей I Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів "Авіація, промисловість, суспільство", 27 квітня 2018 р., м. Кременчук / Кременчуцький льотний коледж Нац. авіаційного ун-ту. - Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2018. - С. 247-248. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-639-175-3
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

   Вища освіта

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
проблемна технологія навчання -- проблемная технология обучения -- вища школа -- высшая школа -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- навчальний процес -- учебный процесс


Дод.точки доступу:
Кременчуцький льотний коледж Національного авіаційного університету
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)