Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=политический рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Гугнина, Т. А. (адъюнкт Политехнического университета; кандидат наук по государственному управлению; Польша; Жешув).
    Политический маркетинг в контексте цивилизационного процесса / Т. А. Гугнина // Грані. - 2012. - № 4. - С. 147-152. - (Гугнин). - Бібліографія : С.152 : 18 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
инструменты маркетинга -- інструменти маркетингу -- политические технологии -- политический маркетинг -- политический рынок -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- політичні технології -- практическая политика -- практична політика
Анотація: Рассмотрены основные этапы развития теории и практики политического маркетинга, анализируются его основные категории, инструменты и технологии применения на политическом рынке.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Шинкаренко, О. Є. (Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького).
    Електоральний маркетинг та електоральний абсентеїзм / О. Є. Шинкаренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 121-126. - Література : С.126 : 4 назви
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
абсентеизм -- електоральна соціологія -- електоральний абсентеїзм -- електоральний ринок -- политическая активность -- политическая социология -- политический маркетинг -- политический рынок -- політична активність -- політична соціологія -- політичний маркетинг -- політичний ринок -- электоральная социология -- электоральный абсентеизм -- электоральный рынок
Анотація: Розглянута проблема використання електорального маркетингу в умовах значного рівня політичного та електорального абсентеїзму в Україні, що склався у наш час.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Березинський, В. П. (Київський національний університет культури і мистецтва).
    Політичний ринок як атрибутивна властивість транзитивного суспільства [Текст] / В. П. Березинський // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - №12/1. - С. 13-17. - Література : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.042
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
перехідні процеси -- перехідні суспільства -- переходные общества -- переходные процессы -- переходные режимы -- перехідні процеси -- политический рынок -- політичний ринок -- транзитивне суспільство -- транзитивное общество -- транзитивные процессы -- транзитивные системы -- транзитивні системи -- учасники політичного ринку -- участники политического рынка
Анотація: Автор статті розкриває зміст політичного ринку як атрибутивної властивості та кінцевої мети трансформаційного процесу.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)