Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=политологическая теория<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Машевська, А. В. (аспірантка кафедри політології Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
    Політична реклама як предмет досліджень українських соціальних наук: тенденції та перспективи розвитку / А. В. Машевська // Грані. - 2011. - № 6. - С. 150-153. - Література : С.153 : 8 назв
УДК
ББК 66.3(0),131
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні дослідження -- социологические исследования -- коммуникационное влияние -- комунікаційний вплив -- маркетингова парадигма -- маркетинговая парадигма -- наукові розробки -- научные разработки -- политическая реклама -- политологическая теория -- політична реклама -- політологічна теорія
Анотація: Стаття розглядає основні тенденції теоретичного та прикладного дослідження політичної реклами у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях, робиться спроба систематизації наукових підходів до вивчення ролі та місця політичної реклами у трансформаційному суспільстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)