Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=політична реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Никифоренко, Н. О. (доцент кафедри соціології управління Донецького державного університету управління).
    Роль ЗМІ у політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 року в Україні / Н. О. Никифоренко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 106-111. - Бібліографія : С.111 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.3
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори-2009 -- выборы-2010 -- анализ СМИ -- аналіз ЗМІ -- виборча кампанія -- електоральна соціологія -- ЗМІ і вибори -- избирательная кампания -- контент-анализ -- контент-аналіз -- политическая коммуникация -- политическая реклама -- политическая социология -- політична комунікація -- політична реклама -- політична соціологія -- президентские выборы -- президентські вибори -- прихована політична реклама -- региональные СМИ -- регіональні ЗМІ -- скрытая политическая реклама -- СМИ и выборы -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- электоральная социология
Анотація: На підставі вторинного аналізу даних соціологічних досліджень, проведених Академією Української Преси та Інститутом соціології НАНУ, висвітлюється роль загальноукраїнських та регіональних ЗМІ в політичній комунікації під час президентської кампанії 2009 р. в Україні.


Знайти схожі

2.


    Луценко, К. В. (доцент Рівненського державного гуманітарного університету; кандидат політичних наук).
    Політична реклама в світлі маркетингового підходу / К. В. Луценко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 1. - С. 168-173. - Бібліографія: С. 173 : 24 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікативні технології -- коммуникативные технологии -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- политическая пропаганда -- политическая реклама -- политические технологии -- политический PR -- политический маркетинг -- політична пропаганда -- політична реклама -- політичний PR -- політичний маркетинг -- політичні технології -- пропаганда и агитация -- пропаганда і агітація
Анотація: У статті розглянуто сутність рекламних комунікативних технологій з точки зору маркетингового підходу. Авторка акцентує увагу на співвідношенні понять "політичний маркетинг", "політична реклама", "політичний PR", "політична пропаганда". Визначено особливості та значення комунікативних технологій за сучасних умов.


Знайти схожі

3.


    Марецька, Н. О. (здобувач Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського).
    Вплив політичної реклами на вибір електорату в Україні / Н. О. Марецька // Грані. - 2012. - № 3. - С. 132-134. - Література : С.134 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія, 2010 р.
   Политика. Политология, 2010 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вибори - 2010 -- вибори в Україні -- вибори президента -- выборы - 2010 -- выборы в Украине -- выборы президента -- електоральний вибір -- електоральні преференції -- политическая коммуникация -- политическая реклама -- політична комунікація -- політична реклама -- президентские выборы -- президентські вибори -- электоральные преференции -- электоральный выбор
Анотація: Аналізується вплив української політичної реклами на електоральний вибір громадян у період президентської передвиборчої кампанії 2010 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Агарков, О. А. (завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького національного технічного університету; доцент).
    Соціальна реклама як напрям реалізації соціально-політичного маркетингу / О. А. Агарков // Грані. - 2011. - № 5. - С. 128-131. - Література : С.131 : 7 назв
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- политический маркетинг -- політична реклама -- політичний маркетинг -- социальная реклама -- социальный маркетинг -- соціальна реклама -- соціальний маркетинг
Анотація: Досліджено особливості соціальної реклами як напряму реалізації соціально-політичного маркетингу. Наведено результати дослідження особливостей ставлення населення до соціальної реклами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Машевська, А. В. (аспірантка кафедри політології Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
    Політична реклама як предмет досліджень українських соціальних наук: тенденції та перспективи розвитку / А. В. Машевська // Грані. - 2011. - № 6. - С. 150-153. - Література : С.153 : 8 назв
УДК
ББК 66.3(0),131
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
соціологічні дослідження -- социологические исследования -- коммуникационное влияние -- комунікаційний вплив -- маркетингова парадигма -- маркетинговая парадигма -- наукові розробки -- научные разработки -- политическая реклама -- политологическая теория -- політична реклама -- політологічна теорія
Анотація: Стаття розглядає основні тенденції теоретичного та прикладного дослідження політичної реклами у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях, робиться спроба систематизації наукових підходів до вивчення ролі та місця політичної реклами у трансформаційному суспільстві.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Іванова, Ірина (кандидат філологічних наук).
    Шевченкове слово в українській рекламній творчості [Текст] / І. Іванова // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - №10. - С. 43-46 : ил. - Бібліогр.: с. 46. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Реклама

   Украинская литература

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
агитационные плакаты -- агитация -- агітаційні плакати -- агітація -- використання літературних творів у рекламі -- використання художніх творів у рекламі -- использование литературных произведений в рекламе -- использование художественных произведений в рекламе -- история рекламы -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- мова реклами -- писатели Украины -- письменники України -- политическая реклама -- політична реклама -- реклама в Украине -- реклама в Україні -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- рекламные плакаты -- рекламні плакати -- социальная реклама -- соціальна реклама -- шевченкове слово -- цитирование в рекламе -- цитування в рекламі -- язык рекламы -- історія реклами
Анотація: Аналіз використання особи та творчості Т. Г. Шевченка в рекламі в Україні.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_10\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровськ обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.01.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)