Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=последипломное педагогическое образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.


    Чернишов, Олексій (кандидат педагогічних наук; доцент; ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Моделювання післядипломної педагогічної освіти на засадах неперерервності професійного розвитку / О. Чернишов, Е. Соф'янц // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 14-18 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- неперервність освіти -- непрерывность образования -- освіта впродовж життя -- образование в течение жизни -- андрагогічний цикл -- андрагогический цикл -- освітні послуги -- образовательные услуги -- інноваційні моделі -- инновационные модели -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- кредитно-модульна система -- кредитно-модульная система -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение
Анотація: Подано науковий аналіз сучасних стратегічних орієнтирів та моделей функціонування післядипломної педагогічної освіти в Донецькій області на засадах неперервності професійного розвитку педагогічних кадрів, відкритості, варіотивності, гнучкості, динамічності змін у змісті, формах і методах підготовки вчителів з орієнтацією на якість освіти, розвиток нового педагогічного мислення.


Дод.точки доступу:
Соф'янц, Едуард (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений вчитель Української РСР; радник ректора Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чернікова, Лідія (проректор з науково-педагогчної роботи Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; доцент).
    Стратегія розвитку регіональної системи післядипломної педагогічної освіти / Л. Чернікова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 46-51 : табл. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис., 1 табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- непрерывное образование -- професійна освіта -- профессиональное образование -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- регіональна система освіти -- региональная система образования -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- система післядипломної педагогічної освіти -- система последипломного педагогического образования -- особиста компетентність -- личная компетентность -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- накопичувальна система навчання -- накопительная система обучения -- науково-методична робота -- научно-методическая работа -- освітні послуги -- образовательные услуги -- соціальне замовлення -- социальный заказ -- система підвищення кваліфікації -- система повышения квалификации -- інноваційні моделі навчання -- инновационные модели обучения
Анотація: Висвітлюються проблеми розвитку регіональної системи післідипломної педагогічної освіти на засадах неперервної професійної освіти. Пропонується досвід введення новацій до традиційної системипідвищення кваліфікації. Розглянуто накопичувальну, кредитно-модульну та інші інноваційні моделі навчання. Наголошено на значенні компетентнісно-орієнтованого підходу в розбудові системи неперервної освіти, взаємодії методичних служб.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


   
    Прес-служба МОНМС України інформує // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 1. - С. 3-6
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти, 2011 р., грудень

   Образование. Педагогика

   Организация образования, 2011 г., декабрь

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- молодіжні форуми -- молодежные форумы -- засідання спілки ректорів -- заседания совета ректоров -- концепції -- концепции -- гуманітарний розвиток -- гуманитарное развитие -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- засідання колегій міністерств -- заседания коллегий министерств
Анотація: Про події у галузі вищої освіти ,які відбулися у грудні 2011 року.

Перейти к внешнему ресурсу: Прес-служба МОНМС

Дод.точки доступу:
Болонський процес: студентський погляд, молодіжний форум \о нем\; Концепція гуманітарного розвитку України на період до 2020 року, проект \о произв.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Пашков, В. В. (ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти; кандидат філософських наук; доцент).
    Парадигмальна трансформація післядипломної педагогічної освіти / В. В. Пашков // Грані. - 2011. - № 6. - С. 27-31. - Бібліографія : С. 31 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
адаптация -- адаптація -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- креативність -- креативность -- образовательная деятельность -- освітня діяльність -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Розглядаються проблеми, пов'язані з пошуком нової парадигми підготовки людини до життя, яка б забезпечила не лише адаптивне ставлення людини до дійсності, але й розвиток дійсності відповідно до людських вимірів життя.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Сидоренко, Вікторія (кандидат філологічних наук; доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання Донецького ОІППО).
    Феномен педагогічної майстерності вчителя в концептуальних вимірах творчої спадщини В. О. Сухомлинського / В. Сидоренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 39-43. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна майстерність вчителя -- педагогічна діяльність -- професіоналізм вчителя -- післядипломна педагогічна освіта -- мовленнєва і мисленнєва культура вчителя -- педагогічний досвід -- педагогічна спадщина -- видатні педагоги -- педагогическое мастерство учителя -- педагогическая деятельность -- профессионализм учителя -- последипломное педагогическое образование -- разговорная и мыслительная культура учителя -- педагогическое наследие -- выдающиеся педагоги -- педагогический опыт
Анотація: Розглянуто цілісну методологічну систему В. О. Сухомлинського, спрямовану на виявлення сутнісних активів та розвиток педагогічної майстерності вчителя. Описано основні умови, необхідні для формування і вдосконалення професіоналізму педагога, охарактеризовано професійно значущі здібності, якості й властивості, уміння та навички вчителя-майстра. Проаналізовано пріоритетні напрями діяльності В. О. Сухомлинського, що відповідають оновленій освітній парадигмі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Мариновська, Оксана (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст. - 1 табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- метод проектов -- педагогічгі інновації -- педагогические инновации -- науково-методичний супровід -- научно-методическое сопровождение -- проектно-впроваджувальна діяльність -- проектно-внедренческая деятельность -- технології проектно-впроваджувальної діяльності -- технологии проектно-внедренческой деятельности -- заклади післядипломної педагогічної освіти -- учреждения последипломного педагогического образования -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- експертні оцінювання -- экспертные оценивания -- критерії експертних оцінювань -- критерии экспертных оцениваний -- критерії вибору інновацій -- критерии выбора инноваций
Анотація: Розкрито сутність, специфіку, орієнтири реалізації концепції науково-методичного супроводу впровадження педагогічних інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності інституту післядипломної педагогічної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.6.pdf

Знайти схожі

7.


    Сагуйченко, В. В. (кандидат філософських наук; доцент Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Філософсько-освітні аспекти життєтворчості педагога в системі післядипломної педагогічної освіти / В. В. Сагуйченко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 83-86. - Література : С.85-86 : 12 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогическая антропология -- жизнетворчество -- життєтворчість -- педагогическое творчество -- педагогічна антропологія -- педагогічна творчість -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное образование -- последипломное педагогическое образование -- работа педагога -- философия образования -- философская антропология -- філософія освіти -- філософська антропологія
Анотація: Проаналізовано філософсько-освітні аспекти життєтворчості педагога в системі післядипломної педагогічної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Пашков, В. В. (кандидат философских наук; ректор Запорожской академии последипломного педагогического образования).
    Роль системного подхода в современном последипломном педагогическом образовании / В. В. Пашков // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 31-35. - Література : С.35 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования -- гуманізація освіти -- методология педагогики -- методологія педагогики -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное образование -- последипломное педагогическое образование -- системний підхід -- системный подход -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Рассматривается роль системного подхода в рамках формирования новой модели последипломного педагогического образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Сагуйченко, В. В. (кандидат філософських наук; доцент Дніпропетровського обласного ін-ту післядипломної пед. освіти).
    Післядипломна освіта у проблемному полі філософії освіти / В. В. Сагуйченко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 59-62. - Література : С. 62 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дистанционное обучение -- дистанційне навчання -- керівники освіти -- педагоги -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное образование -- последипломное педагогическое образование -- руководители образования -- самообразование -- самоосвіта -- социокультурные контексты -- соціокультурні контексти -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Проаналізовано філософсько-освітні аспекти системи післядипломної педагогічної освіти та тенденції її розвитку у сучасних соціокультурних аспектах.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Пашков, Володимир Васильович (кандидат філософських наук; доцент; ректор Запорізької академії післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретичні засади розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 50-55. - Література : С.55 : 13 назв
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
исторический подход -- история образования -- история образования в Украине -- історичний підхід -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- підвищення кваліфікації вчителів -- післядипломна педагогічна освіта -- повышение квалификации -- повышение квалификации учителей -- последипломное педагогическое образование -- развитие образования -- розвиток освіти -- система образования -- система освіти
Анотація: Подається ретроспективний аналіз розвитку системи післядипломної педагогічної освіти, який дає можливість констатувати ряд особливостей даної системи освіти в нашій країні.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Варецька, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант Інституту вищої освіти НАПН України).
    Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / О. Варецька // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 82-88. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв
ББК 74.204.2
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- компетентність вчителя -- післядипломна педагогічна освіта -- економічна компетентність -- соціальна компетентність вчителя -- социальная компетентность учителя -- учителя начальной школы -- компетентность учителя -- последипломное педагогическое образование -- экономическая компетентность -- економічна освіта -- экономическое образование
Анотація: Обгрунтовано необхідність розвитку економічної компетентності як сегменту соціальної, досліджено можливості розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти в післядипломному процесі.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології; Інститут педагогіки і психології; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).
    Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентісного підходу / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
компетнтнісний підхід у сучасній освіті -- компетентностный подход в современном образовании -- професійна компетентність учителя -- профессиональная компетентность учителя -- теоретичні знання -- теоретические знания -- знання-засоби -- знания-средства -- знання-цінності -- знания-ценности -- післядипломна освіта вчителя -- последипломное образование учителя -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование
Анотація: Охарактеризовано педагогічну мету освіти, побудованої на засадах компетентнісного підходу. Розкрито зміст поняття "професійна компетентність вчителя щодо реалізації комптентнісного підходу у побудові навчально-виховного процесу", вимоги до викладача курсів підвищення кваліфікації вчителів, організаційні та психолого-педагогічні умови щодо розвитку професійної комптентності вчителя.


Знайти схожі

13.


    Пашков, В. В. (Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Запоріжжя).
    Реалізація інноваційної концепції післядипломної педагогічної освіти: структурно-функціональна характеристика / В. В. Пашков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 6-10. - Література : С. 10 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академия последипломного педагогического образования -- академія післядипломної педагогічної освіти -- инновационная концепция -- инновационная концепция образования -- инновации -- інноваційна концепція -- інноваційна концепція освіти -- інновації -- парадигма образования -- парадигма освіти -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- проективність -- проективность -- структура-аттрактор -- структурно-функциональная характеристика -- структурно-функціональна характеристика
Анотація: Подається структурно-функціональна характеристика роботи інституту післядипломної педагогічної освіти, який в сучасних умовах реалізує інноваційну складову. В статті показано моделювання нових способів роботи із самою освітою в рамках культур но-освітнього середовища регіону й усередині самої освітньої установи. Тому основною ідеєю дослідження й з'являється ідея академії післядипломної педагогічної освіти, яка презентується у змістах "структури-аттрактора". У розвиток моделі академії після дипломної педагогічної освіти автор включає всі сучасні підходи до реформування системи післядипломної освіти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Колос, Катерина (кандидат педагогічних наук; НАПН України).
    Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Колос // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2014. - № 4. - С. 35-43. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58
Рубрики: Последипломное образование
   Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- післядипломна педагогічна освіта -- информационно-коммуникационные технологии -- последипломное педагогическое образование -- комп'ютерно -орієнтоване навчальне середовище -- компьютерно-ориентированная учебная среда -- заклади післядипломної педагогічної освіти -- учреждения последипломного педагогического образования -- типи компонентного складу КОНС ЗППО -- типы компетентного состава КОУС УППО -- документаційний тип -- документальный тип -- типи документів -- типы документов -- організаційний тип -- организационный тип -- навчально-пізнавальний тип -- учебно-познавательный тип -- господарський тип -- хозяйственный тип -- ІКТ-тип
Анотація: У дослідженні обгрунтовано необхідність проведення типологічного аналізу компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
НБ УІПА
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 70-75 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Педагогічна освіта

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
коучинг -- коуч-сесії -- коуч-сессии -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные учащиеся -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- професійна підготовка вчителів -- профессиональная подготовка учителей -- вчителі початкових класів -- учителя начальных классов -- готовність до роботи з обдарованої дитиної -- готовность к работе с одаренными детьми
Анотація: Здійснено теоретичне обгрунтування коучингу як інноваційної форми вдосконалення готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями. Виокремлено напрями реалізації коучингу в освіті, здійснено огляд зарубіжного досвіду використання коучингу у діяльності закладів вищої освіти та системі підвищення кваліфікації вчителів. Представлено авторську методику повного циклу коучингу, розкрито зміст його етапів у процесі підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними і обдарованими учнями проектних класів "Інтелект України".

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\17.pdf

Дод.точки доступу:
Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з науково-методичної роботи); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \про нього\

Знайти схожі

16.


    Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри теорії і методики професійної освіти).
    Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 5/6. - С. 30-33 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Неперервна освіта

   Образование. Педагогика

   Непрерывное образование

Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання -- закономерности обучения -- закономірності формування готовності вчителів -- закономерности формирования готовности учителей -- принципи формування готовності вчителів -- принципы формирования готовности учителей -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- обдаровані учні -- одаренные ученики -- вчителі початкових шкіл -- учителя начальных школ -- класифікація закономірностей навчання -- классификация закономерностей обучения -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- робота з обдарованими учнями -- работа с одаренными учениками
Анотація: Представлено результати теоретичного обгрунтування закономірностей і принципів формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Здійснено сутнісний аналіз категорій "закон", "закономірність", "принцип", наведено наявні класифікації педагогічних закономірностей та відповідних їм принципів. Схарактеризовано детермінантні, атрибутивні та продуктивні закономірності досліджуваного процесу та принципи, в яких вони втілюються.


Знайти схожі

17.


    Волярська, О. С.
    Вплив післядипломної педагогічної освіти на професійний розвиток учителів / О. С. Волярська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 42-46. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
андрогогика -- андрогогіка -- образование взрослых -- освіта дорослих -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- последипломное педагогическое образование -- последипломное образование педагогов -- професійний розвиток педагогів -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- профессиональное развитие педагогов
Анотація: Автор доводить, що післядипломна педагогічна освіта спрямована на формування професійних орієнтирів педагогів з метою розвитку їхніх особистісних і професійних якостей, підвищення професійної компетентності, професійного зростання.


Знайти схожі

18.


    Опольська, А. В.
    Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець ХІХ - 50-ті роки ХХ ст.) / А. В. Опольська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 71-79. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 19 ст. кін.- 20 ст. 1-а пол.
   Образование. Педагогика, 19 ст. кон.-20 ст. 1-я пол.

Кл.слова (ненормовані):
история образования -- история педагогики -- история педагогической мысли -- історія освіти -- історія педагогіки -- історія педагогічної думки -- післядипломна педагогічна освіта -- погляди науковців -- взгляды ученых -- последипломное педагогическое образование
Анотація: На основі архівних джерел та науково-педагогічної літератури проаналізовано різні погляди науковців на зародження вітчизняної системи післядипломної педагогічної освіти.


Знайти схожі

19.


    Сорочан, Тамара (доктор педагогічних наук; професор).
    Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 24-31. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
андрагогика -- андрагогіка -- методология педагогики -- методологія педагогики -- неперервна освіта -- неперервна педагогічна освіта -- непрерывное образование -- непрерывное педагогическое образование -- підготовка майбутніх педагогів -- підготовка педагогів -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- подготовка будущих педагогов -- подготовка педагогов -- последипломное образование -- последипломное педагогическое образование
Анотація: Подано сучасне бачення методології післядипломної педагогічної освіти в контексті модернізації галузі. Розглянуто проблему професійного розвитку педпгогів на засадах ретроспективного, системного, андрагогічного, акмеологічного, аксіологічного та компе тентнісного підходів. Підкреслено значення неперервності освіти.


Знайти схожі

20.
   06
   Л 89


Львівська політехніка (Львів)

    Захар, О.
    Особливості застосування технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів інформатики [Текст] / О. Захар // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. - № 831: Інформатизація вищого навчального закладу. - С. 23-28. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Освіта
   Образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- образование -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- образование -- последипломное педагогическое образование -- післядипломна педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации


Дод.точки доступу:
Львівська політехніка(Львів)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)