Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=прибутковість фірми<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Алі Шах, Саєл Зульфікар
(доцент кафедри управління Інституту інформаційних технологій COMSATS; м.Ісламабад; Пакистан; PhD).
Вплив реклами на економічні показники
фірми
/ Алі Шах С.З., Х. Х. Мірза, К. Аббас> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 519-525 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(5ПАК)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Пакистан
Кл.слова (ненормовані):
доходность фирмы
--
прибутковість
фірми
--
развивающиеся страны
--
країни, що розвиваються
--
рекламная деятельность
--
рекламна діяльність
--
рыночная стоимость
--
ринкова вартість
--
успешность работы предприятия
--
успішність роботи підприємства
--
пакистанські підприємства
--
пакистанские предприятия
Анотація:
Показано результати дослідження за допомогою різних моделей і методологій впливу реклами на успішність роботи підприємства. Емпіричні дані наявних досліджень про вплив реклами на продажі, прибуток, ринкову вартість або доходи не дозволили зробити однозначних висновків, а більша частина досліджень стосувалася розвинених країн і оминала увагою країни, що розвиваються. На основі вибірки пакистанських підприємств, що виробляють товари масового вжитку та мають акції на біржі, продемонстровано позитивний і значний вплив реклами на продажі, доходи і ринкову вартість даних фірм.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Мірза, Хаммад Хасан (старший викладач кафедри бізнес-адміністрування Університету м.Саргода; Пакистан); Аббас, Кейсар (декан і професор факультету бізнес-адміністрування Інституту інформаційних технологій COMSATS; м.Ісламабад; Пакистан)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)