Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=прикладні підходи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кардош, Міхаела (викладач Університету Тиргу Муреш; Румунія; PhD).
    Роль освіти в підтримці змін на шляху до стійкого розвитку : дослідження на прикладі румунських університетів / М. Кардош // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 337-345 : граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4РУМ)-2 + 74.58(4РУМ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Вища освіта

   Высшее образование

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
гносеологическое лидерство -- гносеологічне лідерство -- высшее образование -- вища освіта -- интегрированные учебные программы -- інтегровані учбові програми -- междисциплинарные подходы -- міждисциплінарні підходи -- научные подходы -- наукові підходи -- общественное поведение -- суспільна поведінка -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- социальное моделирование -- соціальне моделювання -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- стратегическое привлечение -- стратегічне залучення -- тематический контентный анализ -- тематичний контентний аналіз -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- факторы успешных изменений -- чинники успішних змін
Анотація: Стверджується, що суспільство все ще знаходиться у пошуках рішень на шляху до стійкого розвитку. Освіта у сфері стійкого розвитку дозволить шляхом знань і умінь спрямувати суспільну поведінку до стійкого розвитку у всіх аспектах соціально-економічного життя. У даному контексті університети повинні грати роль моделей і лідерів з підтримки змін мислення і образу дій різними методами (стратегічне залучення, міждисциплінарний підхід, інтегрована навчальна програма, науковий і прикладний підхід, активна участь у суспільному житті тощо). На основі деяких висновків у попередніх роботах, присвячених чинникам стійкого розвитку, запропоновано дослідження діяльності румунських університетів в даній області. Як методологію використано тематичний контентний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
академические факторы -- академічні фактори -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- образовательные услуги -- освітні послуги -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- удовлетворённость в образовательних услугах -- задоволеність освітніми послугами -- задоволеність споживачів -- удовлетворенность потребителей -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- структурные уравнения -- структурні рівняння -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- управленческие факторы -- управлінські фактори -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

3.


    Дента, Адам (PhD (публічні зв'язки); кафедра менеджменту Технологічного університету м.Лодзь; Польща).
    Чинники, що визначають якість життя студентів [Текст] / А. Дента, І. Станєц // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 270-281 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.497(4ПОЛ)г-94 + 74.58(4)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 2013 г.

   Економіка освіти, 2013 р.

   Высшее образование

   Вища освіта

   Польша
    Польща

    Лодзь

Кл.слова (ненормовані):
благосостояние населения -- добробут населення -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- качество жизни студентов -- якість життя студентів -- очное обучение -- очне навчання -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- семейное положение -- сімейний стан -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- студенты -- студенти -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Визначено фактори, що впливають на якість життя студентів університетів у м. Лодзь (Польща). Для отримання первинних даних у першому кварталі 2013 г. було проведено опитування студентів, до вибірки увійшли студенти денної форми останнього року навчання. Головні фактори впливу було виявлено за допомогою кореляційного аналізу. Єдиний об'єктивний чинник, що впливає на якість життя студентів, — це сімейний стан, при цьому найсильніший вплив мають змінні «незаміжня/не одружений» та «є діти». Суб'єктивні чинники, що суттєво та позитивно впливають на сприйняття якості життя, виділено такі: задоволеність особистими життєвими обставинами, відносини із зовнішнім світом, наміри відносно майбутньої роботи, фізичне та розумове благополуччя.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Станєц, Івона (PhD; кафедра менеджменту Технологічного університету м.Лодзь; Польща)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)