Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=программы развития учебных заведений<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Кириленко, Світлана
(кандидат педагогічних наук4 начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи).
Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 3-9 : табл.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальноосвітня школа
Образование. Педагогика
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
гімназії
--
гимназии
--
моделі навчального закладу
--
модели учебного заведения
--
факторно-критеріальний аналіз
--
факторно-критериальный анализ
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
програми розвитку навчальних закладів
--
программы
развития
учебных
заведений
--
педагогічна система гімназій
--
педагогическая система гимназий
--
освітньо-інформаційний простір
--
образовательно-информационное пространство
--
модулі педагогічних систем
--
модули педагогических систем
--
освітні проекти
--
образовательные проекты
Анотація:
Охарактеризовано основні пріоритетні розбудови освітнього процесу в межах реалізації моделі "Школа майбутнього". На основі досвіду діяльності гімназії №1 "Надія" м. Бердянська обгрунтовано доцільність використання різнопланових проектів для виконанння завдань програми розвитку навчального закладу. Доведено, що застосування проектного підходу забезпечує позитивні перетворення у модулях педагогічної системи та об'єктивні умови виведення освітнього процесу гімназії на якісно новий рівень.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Школа майбутнього, державно-соціальна цільова програма \о произв.\; Від компетентнісної освіти - до здорового способу життя, програма \о произв.\; Надія, гімназія №1 \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Сергієнко, Валентина
(заслужений учитель України; директор).
Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього / В. Сергієнко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 13-17 : рис.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
управлінський модуль
--
управленческий модуль
--
державно-громадське управління
--
государственно-общественное управление
--
об'єднання молодих педагогів
--
объединение молодых педагогов
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
загальноосвітні навчальні заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
гімназії
--
гимназии
--
рада гімназії
--
совет гимназии
--
батьківські ради
--
родительские советы
--
ради гімназистів
--
советы гимназистов
--
ради ветеранів-педагогів
--
советы ветеранов-педагогов
--
об'єднання молодих педагогів
--
объединения молодых педагогов
--
адаптивно-валеологічні технології
--
адаптивно-педагогические технологии
--
школа майбутнього
--
школа будущего
--
проектна діяльність гімназій
--
проектная деятельность гимназий
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
--
програми розвитку навчальних закладів
--
программы
развития
учебных
заведений
Анотація:
Представлена управлінська основа успішного впровадження в освітній процес програми розвитку навчального закладу. В змісті програми велика увага приділена реалізації принципів державно-громадського управління в гімназії, яке засноване на системному залученні до гімназійного життя батьків, педагогів-ветеранів, представників громадських, спортивних, молодіжних організацій. Акцентується на необхідності постійного і відкритого діалогу між усіма учасниками освітнього процесу як основному факторі ефективності управлінської діяльності в гімназії.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Надія, гімназія №1 \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)