Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=программы тренингов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Забаровська, С. М. (методист Чернігівського обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 47-59 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія
   Экспериментальная психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- тренінги емоційної компетентності -- тренинги эмоциональной компетентности -- программы тренингов -- програми тренінгів -- практичні психологи -- практические психологи -- эмоциональный интеллект -- моделі емоційного інтелекту -- модели эмоционального интеллекта -- моделі здібностей -- модели способностей -- інтегративні моделі -- интегративные модели -- класифікації емоцій -- классификации эмоций -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность
Анотація: Пропонуються вправи за програмою тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Тіунова, О. В. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри практичної психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка).
    Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії / О. В. Тіунова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 10. - С. 19-31 : табл. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
емоційна прихильність -- эмоциональная привязанность -- порушення емоційної прихильності -- нарушение эмоциональной привязанности -- програми тренінгів -- методичні рекомендації -- методические рекомендации -- программы тренингов -- арт-терапія -- арт-терапия -- танцювально-рухова терапія -- танцевально-двигательная терапия -- контактна імпровізація -- контактная импровизация -- архетипи -- архетипы
Анотація: Представлена програма тренінгу, описані методичні рекомендації щодо проведення вправ, застосування різних методів арт-терапії, зокрема методу ТРТ - контактні імпровізації.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Шлімакова, І. І. (кандидат психологічних наук; доцент; доцент кафедри екологічної психології та психічного здоров'я Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка).
    Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 30-36. - (До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - Закінчення. Початок у № 7, 2013 р.
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практична психологія
   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
екологічні цінності -- програми тренінгів -- программы тренингов -- еколого-психологічні тренінги -- эколого-психологические тренинги -- экологические ценности -- екологічне мислення -- экологическое мышление -- профілактика екодевіантної поведінки -- профилактика екодевиантного поведения -- самоконтроль емоційних станів -- самоконтроль эмоциональных состояний -- екологічна емпатія -- экологическая эмпатия
Анотація: Пропонуються вправи екопсихологічного тренінгу для старшокласників. Проаналізовано сучасні підходи до формування екологічної свідомості школярів з урахуванням гендерного підходу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Вісім кроків до природи, програма еколого-психологічного тренінгу \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Рєпнова, Т. П. (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології та загальнонаукових дисциплін).
    Тренінг керованої поведінки для молодших підлітків / Т. П. Рєпнова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Загальна психологія
   Общая психология

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- подростки -- програми тренінгів -- программы тренингов -- керована поведінка підлітків -- управляемое поведение подростков -- толерантне спілкування -- толерантное общение -- ігри -- игры -- психологические тренинги -- психологічні тренінги
Анотація: Приведено приклад тренінгової програми керованої поведінки підлітків.


Знайти схожі

5.


    Заика, Е. В. (кандидат психологических наук; профессор кафедры психологии).
    Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Г. Н. Лаптушко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 9. - С. 41-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психология деятельности
   Психологія діяльності

Кл.слова (ненормовані):
тренинги для педагогов -- тренінги для педагогів -- личностно-коммуникативный тренинг -- особистісно-комунікативний тренінг -- активное слушание -- активне слухання -- групповое принятие решений -- групове прийняття рішень -- програми тренінгів -- программы тренингов
Анотація: Представлено программу проведения личностно-коммуникативного тренинга для педагогов.


Дод.точки доступу:
Лантушко, Г. Н. (кандидат психологічних наук); Мартыненко, М. И.; Авраменко, Е. О.; Мазур, А. С.; Семенова, Р. С.; Церковный, А. А.; Чигринова, М. В.

Знайти схожі

6.


    Шебанова, В. И. (кандидат психологических наук; доцент; докторант кафедры психодиагностики и клинической психологии факультета психологии; Киевский национальный университет имени Тараса Шевченка).
    Авторская программа тренинга нормализации пищевого поведения "Парус мечты" / В. И. Шебанова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 40-59 : рис., а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психические процессы и состояния
   Психічні процеси і стани

Кл.слова (ненормовані):
программы тренингов -- програми тренінгів -- пищевое поведение -- харчова поведінка -- психокоррекция пищевого поведения -- психокорекція харчової поведінки -- основные цели психокоррекционной программы -- основні цілі психокорекційної програми -- психотехнологии -- психотехнології -- групповая форма психокоррекции -- групова формапсихокорекції -- тренинги нормализации пищевого поведения -- тренінги нормалізації харчової поведінки -- расстройства пищевого поведения -- розлади харчової поведінки -- нарушение контакта с телом -- порушення контакту з тілом -- нарушенные отношения с едой -- порушені відносини з їжею -- нарушенный образ Я -- порушений образ Я -- нарушенные отношения со значимыми Другими -- порушені відносини зі значимими Іншими -- пищевые дневники -- харчові щоденники -- анализ пищевых дневников -- аналіз харчових щоденників -- заключения психокоррекционной работы -- висновки психокорекційної роботи
Анотація: Представлена и обоснована модель авторской тренинговой программы нормализации пищевого поведения. Изложены общие положения работы по восстановлению здорового пищевого поведения. Описана организация занятий: основные условия приема в группу, цели и задачи коррекционной программы, методические приемы и техники, формы работы, необходимые материалы, правила работы группы, условия достижения успешного результата, структура занятий. Показаны этапы работы: ориентировочный, основной и этап анализа "пищевого" и " эмоционального" дневников. Ориентировочный этап направлен на восстановление контакта с телом, прояснение психологического смысла еды в жизни человека и оптимазацию структуры приверженности в континууме "Я - Другие".


Дод.точки доступу:
Парус мечты, тренинг \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Ворначева, Людмила (викладач кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Волонтерство як складник формування активного громадянина : соціальний тренінг / Людмила Ворначева // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 6. - С. 53-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 60.9
Рубрики: Социальная работа
   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
волонтерская деятельность -- волонтерська діяльність -- волонтерство -- соціальні тренінги -- социальные тренинги -- программы тренингов -- програми тренінгів -- социально-педагогические тренинги -- соціально-психологічний тренінг -- тренинги для учащихся -- тренінги для учнів -- тренинги для учителей -- тренінги для учителів
Анотація: Автор статті пропонують сценарій соціального тренінгу "Волонтерство як складник формування активного громадянина".


Дод.точки доступу:
Волонтерство як складник формування активного громадянина, соціальний тренінг \о нем\

Знайти схожі

8.


    Скидан, Світлана (соціальний педагог).
    Контроль агресивної поведінки : заняття з елементами тренінгу / С. Скидан // Соціальний педагог (шкільний світ) : всеукраїнська газета для фахівців. - 2015. - № 9. - С. 37-41. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.492
Рубрики: Психологія
   Практична психологія

   Психология

   Практическая психология

Кл.слова (ненормовані):
позакласні заходи -- заняття з елементами тренінгу -- агресивна поведінка -- діти 11-17 років -- програми тренінгів -- внеклассные мероприятия -- занятия с элементами тренинга -- агрессивное поведение -- дети 11-17 лет -- программы тренингов
Анотація: Запропоновано програму заняття з елементами тренінгу для дітей 11-17 років з профілактики агресивної поведінки.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)