Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=пространственное мышление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Слотердайк, Петер (німецький філософ; есеїст; культуролог; ведучий телепередач ; 1947-).
    Нестиснювальне, або Нове відкриття протяжного. Теорія ансамблю гордості. Вітґенштайн. Пророцтво по-німецьки / П. Слотердайк // Філософська думка : науково-теоретичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 41-57. - Бібліогр.: с. 50. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 87.25
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
просторові почуття людини -- пространственное чувство человека -- простір -- простор -- просторова революція -- пространственная революция -- просторове мислення -- пространственное мышление -- стиснення простору -- сжатие пространства -- ігнорований простір -- игнорированное пространство -- концепції простору -- концепции пространства -- політична наука -- политическая наука -- філософи -- философы -- філософські погляди -- философские взгляды
Анотація: Запропоновані переклади фрагментів творів П. Слотердайка є вікнами, крізь які можна роздивитись інтер'єр його теоретичних споруд, побудованих з матеріалу історії людства.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Філософ_думка_2014_3\3.pdf

Дод.точки доступу:
Витгенштейн, Л. Й. (австрийско-британский философ ; 1889-1951) \о нем\; Теорія ансамблю гордості \о произв.\Пророцтво по-німецькі \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Зіневич, Анастасія (магістр-психолог; аспірант Інституту філософії імені Г. С. Сковороди НАН України).
    Дві феноменології та дві французькі традиції екзистенційної філософії / А. Зіневич // Філософська думка. - 2017. - № 5. - С. 76-89. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Філософія
   Філософія науки

   Философия

   Философия науки

Кл.слова (ненормовані):
просторове мислення -- пространственное мышление -- темпоральність -- темпоральность -- екзистенційний поворот -- экзистенционный поворот -- екзистенційна редукція -- экзистенционная редукция -- неокантіанський виток феноменології -- неокантианский виток феноменологии -- картезіанський виток феноменології -- картезианский виток феноменологии -- бергсоніанський виток феноменології -- бергсонианский виток феноменологии
Анотація: Здійснено спробу порівняльного аналізу двох феноменологій: феноменології Е. Гусерля і феноменології Є Міньковського та Г. Марселя. Описані відмінності витоків двох феноменологій: неокантіанськоий і картезіанський витоки феноменології Е. Гусерля та бергсоніанський виток феноменології Є. Міньковського та Г. Марселя. Позначені відмінності у завданнях, що стоять перед феноменологами двох напрямків. Для позначення відмінності засобу феноменологічного утримання Г. Марселя запроваджено новий термін: екзистенційна редукція.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Філософ_думка_2017_5\5.pdf

Дод.точки доступу:
Гусерль, Едмунд (німецький філософ) \о нем\; Міньковський, Є \о нем\; Марсель, Г. (французский философ) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Дробчак, Ярослава (доцент кафедри педагогіки та методики початкової освіти).
    Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 41-44. : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання трудового навчання

   Методика преподавания трудового обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- трудове навчання -- трудовое обучение -- творчі компетентності -- творческие компетентности -- оригамі -- оригами -- 2 клас -- 2 класс -- дидактична гра -- дидактическая игра -- просторове мислення -- пространственное мышление -- навчально-трудова діяльність -- учебно-трудовая деятельность -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Використання технік творчого характеру, зокрема оригамі розглядається як один з інструментів у навчально-трудовій діяльності. Оригамі як дидактична гра розвиває фантазію дитини, її творчі задатки, логіку та просторове мислення. Наводиться приклад уроку в 2 класі, на якому діти знайомляться з деякими простими базовими формами оригамі, вчаться виготовляти на основі цих форм вироби.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\16.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)