Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=профессиональное самоопределение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Вайнтрауб, Марк (старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти Національної АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
професійно-технічна освіта -- професійне самовизначення -- творчий пошук -- підготовка сучасного вчителя -- інтеграційні підходи -- методична культура -- майстри виробництва ПТНЗ -- структурування змісту предмета -- профорієнтація учнів -- підвищення кваліфікації -- інтелектуалізація праці -- інформатизація праці -- навчально-програмна документація -- психолого-педагогічна підготовка -- стандарти різних професій -- методи навчання -- методи теорії розв'язання винахідницьких задач(ТРВЗ) -- рейтинг викладачів -- профессионально-техническое образование -- профессиональное самоопределение -- творческий поиск -- подготовка современного учителя -- повышение квалификации -- стандарты разных профессий -- методы обучения -- профессионально-техническое образование -- информатизация труда -- интеллектуализация труда
Анотація: Розглянуто сучасні вимоги, що ставляться до викладача ПТНЗ.


Дод.точки доступу:
Мала Академія Наук \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения
Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Шамрай, Олена (методист відділу охорони навколишнього середовища Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді).
    Допрофесійна підготовка старшокласників як складова позашкільної освіти / О. Шамрай // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 12. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
допрофесійна підготовка старшокласників -- допрофессиональная подготовка старшеклассников -- історія розвитку -- история развития -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- позашкільна освіта -- внешкольное образование
Анотація: Розглядається розвиток проблеми допрофесійної підготовки учнів в Україні упродовж ХХ - початку ХХІ ст. Наголошується на важливій ролі у професійній орієнтації старшокласників позашкільних навчальних закладів. Висвітлюється досвід НЕНЦ щодо формування професійного самовизначення вихованців, зокрема шляхом проведення навчальних, практичних та дослідницьких робіт на базі навчально-дослідних ділянок.


Дод.точки доступу:
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\; Национальный эколого-натуралистический центр \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Кравченко, Тамара (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії сімейного виховання Інституту проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- діти і батьки -- дети и родители -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- педагогічна підготовка сімей -- педагогическая подготовка семей -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розкрито сутність поняття "професійне самовизначення"; окреслено особливості світогляду старшокласників, які позначаються на успішності їхнього професійного самовизначення; сформульовано принципи організації педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Миколаєнко, Андрій (вчитель трудового навчання вищої категорії; старший вчитель Яготинської СЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Київської області; старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення).
    Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Миколаєнко, В. Герасимчук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 66-70. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація учнів -- профессиональная ориентация учеников -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний вибір -- профессиональный выбор -- здібності -- способности -- профільне навчання -- профилное обучение
Анотація: Висвітлюється соціально-педагогічна проблема професійної орієнтації та професійного самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглядаються умови успішного професійного самовизначення школярів та мотиви вибору ними майбутньої професії.


Дод.точки доступу:
Герасимчук, Віктор (старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення)

Знайти схожі

6.


    Горпинюк, Валентин (науковий співробітник Інституту виховання НАПН України).
    Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) / В. Горпинюк // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 81-91. - Бібліогр. в кінці ст. 38 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.200.52
Рубрики: Общеобразовательная школа
   Загальноосвітня школа

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- ринкова профорієнтація -- фактори періодизації -- учнівська молодь -- принципи профорієнтації -- соціалістична профорієнтація -- профессиональное самоопределение -- рыночная профориентация -- факторы периодизации -- ученическая молодежь -- принципы профориентации -- социалистическая профориентация -- профорієнтація у школі -- профориентация в школе
Анотація: Виявлено відмітні ознаки соціалістичного та капіталістичного (ринкового) періодів профорієнтації української молоді.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Знайти схожі

7.


    Крупенко, О. В. (викладач кафедри філософії та соціології).
    Соціально-психологічний тренінг розвитку професійно значимих якостей фермера як новація у професійній підготовці фахівців / О. В. Крупенко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 48-53 : формы. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.4
Рубрики: Психологія
   Психология

   Галузева психологія

   Отраслевая психология

Кл.слова (ненормовані):
фермерство -- сільські підприємці -- сельские предприниматели -- професійні якості -- профессиональные качества -- управлінська діяльність фермера -- управленческая деятельность фермера -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- соціально-психологічні тренінги -- социально-психологические тренинги -- професійна підготовка фахівців -- профессиональная подготовка специалистов -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна адаптація -- профессиональная адаптация
Анотація: Розглянуто проблему застосування соціально-психологічного тренінгу з метою покращення професійно важливих якостей представників агропромислового комплексу. Представлено результати участі фермерів у програмі тренінгу "Розвиток професійно значимих якостей фермера", основною ціллю якого було підвищення професійної компетентності, управлінського потенціалу, комунікативних та організаційних здібностей.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\9.pdf

Дод.точки доступу:
Розвиток професійно значимих якостей фермера, програма \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Ананко, Тетяна.
    Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх закладах України / Т. Ананко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 91-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- цілеспрямована діяльність особистості -- целенаправленная деятельность личности -- професійне виховання -- профессиональное воспитание -- структурні компоненти профорієнтації -- структурные моменты профориентации -- методи професійної орієнтації -- методы профессиональной ориентации
Анотація: Викладені теоретичні аспекти та сутність поняття профорієнтації. Визначено її структуру, рівні, форми та методи. Охарактеризовано зміни в підходах до профорієнтації, до диктуються сучасними реаліями.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

9.


    Пасацька, С. (заступник директора з виховної роботи; вчитель образотворчого мистецтва).
    Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 18-20 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- профорієнтаційні роботи -- профориентационные работы -- професійне самовизначеня -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- вибір професій -- выбор профессий -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглядається проблема створення в освітньому просторі ліцею умов для усвідомленого професійного самовизначення учнів, розкривається зміст основних форм та методів профорієнтаційної роботи в системі профільного навчання, що позитивно впливають на формування готовності ліцеїстів до свідомого професійного самовизначення.


Дод.точки доступу:
Буднік, Н. (вчитель математики; класний керівник); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

10.


    Кравченко, Т. (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії виховання в сім'ї; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 24-28 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.9
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Семейное воспитание и образование

   Сімейне виховання і освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- сімейний вплив на професійне самовизначення старшокласників -- семейное влияние на профессиональное самоопределение старшеклассников -- педагогічна підготовка батьків -- педагогическая подготовка родителей -- професійна діяльність особистості -- профессиональная деятельность личности -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто сутність професійного самовизначення, його особливості стосовно дітей старшого шкільного віку в сучасних умовах; показано роль батьків у цьому процесі та охарактеризовано негативні тенденції їхнього впливу на професійне самовизначення дитини. Доведено необхідність запровадження у загальноосвітньому навчальному закладі спеціально організованої педагогічної підготовки батьків як чинника посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників, розкрито зміст, принципи та основні напрями реалізації цієї роботи.


Дод.точки доступу:
Башук, Л. (директор Криворізького природничо-наукового ліцею); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\

Знайти схожі

11.


    Морін, О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій; Інститут проблем виховання НАПН України).
    Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - Электрон. журн. // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
учні основних шкіл -- учащиеся основных школ -- допрофільне навчання -- допрофильное обучение -- профільне навчання -- профильное обучение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- профорієнтаційна робота з учнями -- профориентационная работа с учащимися -- програми розвитку -- программы развития -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев
Анотація: Розглянуто питання науково-методичного забезпечення підготовки учнів основної школи до вибору напряму профільного навчання в старшій школі, професійного самовизначення старшокласників в умовах обраного ними для опанування навчального профілю та учнівської молоді в умовах освітнього округу. Окреслено основні напрями впровадження програмно-методичного доробку лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій Інституту проблем виховання НАПН України в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі співпраці з Криворізьким природничо-науковим ліцеєм.


Дод.точки доступу:
Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\; Інститут проблем виховання НАПН України \о нем\

Знайти схожі

12.


    Левченко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель).
    Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.3
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профильное обучение -- допрофільне навчання -- допрофильное оьбучение -- старші школи -- старшие школы -- особистісне самовизначення -- личностное самоопределение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний розвиток особистості -- профессиональное развитие личности -- життєвий успіх -- жизненные успех -- профорієнтаційні роботи з учнями -- профориентационные работы с учащимися
Анотація: Розглядається сутність понять "самовизначення", "професійне самовизначення", "особистісне самовизначення". Охарактерзовано особливості професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах профільної школи. Проаналізовано систему роботи щодо впровадження технологічного напряму навчання в старшій школі.


Дод.точки доступу:
Сліпкань С., Світлана (заступни директора з навчально-виробничої роботи; старший учитель); Діловий центр "Успіх" \о нем\

Знайти схожі

13.


    Рудаківська, Світлана (проректор з довузівської роботи Київського міжнародного університету; кандидат філософських наук; професор).
    Школа - КиМУ: партнерство в освіті [Текст] / С. Рудаківська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- профорієнтація -- профориентация -- учні старших класів -- ученики старших классов -- профільне навчання старшокласників -- профильное обучение старшеклассников -- інтелектуальні ігри -- интеллектуальные игры -- усвідомлений вибір професії -- осознанный выбор профессии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- довузівська підготовка -- довузовская подготовка -- центри довузівської підготовки -- центры довузовской подготовки
Анотація: Запропоновано можливі способи підвищення результативності профорієнтаційної роботи через організацію взаємодії школи та вищого навчального закладу в умовах профільного навчання на засадах соціального партнерства.


Дод.точки доступу:
Київський міжнародний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Нікітіна, Галина (вчитель художньої культури).
    Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 65-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
культорологічний розвиток -- культурологическое развитие -- культурологічна діяльність шкіл -- культурологическая деятельность школ -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- допрофільна освіта -- допрофильное образование -- профільна освіта -- профильное образование -- виховання культурної особистості -- воспитание культурной личности -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования
Анотація: Розкриваються напрями культурологічної діяльності Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія" щодо створення умов для виховання культурної особистості та професійного самовизначення у художньо-естетичній сфері. Репрезентовано досвід і результати спільної діяльності колегіуму і Дитячої школи мистецтв № 3 у контексті наступності худжньо-естетичної освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\13.pdf

Дод.точки доступу:
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про нього\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про нього\

Знайти схожі

15.


    Кодацька, Н. О.
    Шлях професійної самоідентифікації: гендерні особливості [Текст] / Н. О. Кодацька // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 1. - С. 21-26. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.561.2
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціологія -- гендерная социология -- гендерні відмінності -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- гендерные отличия -- кар'єра жінок -- карьера женщин -- професійна самоідентифікація -- професійне самовизначення -- профессиональная самоидентификация -- профессиональное самоопределение -- социология профессий -- соціологія професій
Анотація: Автор розкриває механізм формування професійної самоідентифікації на рівні становлення особистості та подальшого розвитку індивіда. Виявлено основні гендерні відмінності процесу професійного самовизначення.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)