Пошуковий запит: <.>K=профессиональное самоопределение<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1.
|
Вайнтрауб, Марк (старший науковий співробітник Інституту професійно-технічної освіти Національної АПН України; кандидат педагогічних наук). Педагогічні вимоги до професійних якостей викладачів професійно-технічних навчальних закладів / М. Вайнтрауб> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2010. - № 2. - С. 25-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): професійно-технічна освіта -- професійне самовизначення -- творчий пошук -- підготовка сучасного вчителя -- інтеграційні підходи -- методична культура -- майстри виробництва ПТНЗ -- структурування змісту предмета -- профорієнтація учнів -- підвищення кваліфікації -- інтелектуалізація праці -- інформатизація праці -- навчально-програмна документація -- психолого-педагогічна підготовка -- стандарти різних професій -- методи навчання -- методи теорії розв'язання винахідницьких задач(ТРВЗ) -- рейтинг викладачів -- профессионально-техническое образование -- профессиональное самоопределение -- творческий поиск -- подготовка современного учителя -- повышение квалификации -- стандарты разных профессий -- методы обучения -- профессионально-техническое образование -- информатизация труда -- интеллектуализация труда Анотація: Розглянуто сучасні вимоги, що ставляться до викладача ПТНЗ.
Дод.точки доступу: Мала Академія Наук \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>2.
|
Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України). Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 1/2. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профілізація навчання -- профилизация обучения -- диференціація навчання -- дифференциация обучения -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- допрофільна підготовка -- допрофильная подготовка -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- зміст освіти -- содержание образования -- навчальний процес -- учебный процесс -- принцип диференціації навчання -- принцип дифференциации обучения Анотація: Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу: Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>3.
|
Шамрай, Олена (методист відділу охорони навколишнього середовища Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді). Допрофесійна підготовка старшокласників як складова позашкільної освіти / О. Шамрай> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 12. - С. 34-37. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.200 Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика виховання Образование. Педагогика Теория и методика воспитания Україна Украина Кл.слова (ненормовані): допрофесійна підготовка старшокласників -- допрофессиональная подготовка старшеклассников -- історія розвитку -- история развития -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- позашкільна освіта -- внешкольное образование Анотація: Розглядається розвиток проблеми допрофесійної підготовки учнів в Україні упродовж ХХ - початку ХХІ ст. Наголошується на важливій ролі у професійній орієнтації старшокласників позашкільних навчальних закладів. Висвітлюється досвід НЕНЦ щодо формування професійного самовизначення вихованців, зокрема шляхом проведення навчальних, практичних та дослідницьких робіт на базі навчально-дослідних ділянок.
Дод.точки доступу: Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України \о нем\; Национальный эколого-натуралистический центр \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кравченко, Тамара (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторії сімейного виховання Інституту проблем виховання НАПН України). Педагогічна підготовка батьків до професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 3-6. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- діти і батьки -- дети и родители -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- педагогічна підготовка сімей -- педагогическая подготовка семей -- старшокласники -- старшеклассники -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения Анотація: Розкрито сутність поняття "професійне самовизначення"; окреслено особливості світогляду старшокласників, які позначаються на успішності їхнього професійного самовизначення; сформульовано принципи організації педагогічної підготовки батьків до професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5.
|
Миколаєнко, Андрій (вчитель трудового навчання вищої категорії; старший вчитель Яготинської СЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Київської області; старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення). Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Миколаєнко, В. Герасимчук> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 66-70. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.2 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): професійна орієнтація учнів -- профессиональная ориентация учеников -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний вибір -- профессиональный выбор -- здібності -- способности -- профільне навчання -- профилное обучение Анотація: Висвітлюється соціально-педагогічна проблема професійної орієнтації та професійного самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Розглядаються умови успішного професійного самовизначення школярів та мотиви вибору ними майбутньої професії.
Дод.точки доступу: Герасимчук, Віктор (старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін і методики викладання трудового навчання та креслення) Знайти схожі
|
>6.
|
Горпинюк, Валентин (науковий співробітник Інституту виховання НАПН України). Аспекти періодизації розвитку системи підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) / В. Горпинюк> // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 81-91. - Бібліогр. в кінці ст. 38 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.200.52 Рубрики: Общеобразовательная школа Загальноосвітня школа Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- ринкова профорієнтація -- фактори періодизації -- учнівська молодь -- принципи профорієнтації -- соціалістична профорієнтація -- профессиональное самоопределение -- рыночная профориентация -- факторы периодизации -- ученическая молодежь -- принципы профориентации -- социалистическая профориентация -- профорієнтація у школі -- профориентация в школе Анотація: Виявлено відмітні ознаки соціалістичного та капіталістичного (ринкового) періодів профорієнтації української молоді.
Утримувачі документа: Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА) Знайти схожі
|
>7.
|
Крупенко, О. В. (викладач кафедри філософії та соціології). Соціально-психологічний тренінг розвитку професійно значимих якостей фермера як новація у професійній підготовці фахівців / О. В. Крупенко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 48-53 : формы. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4 Рубрики: Психологія Психология Галузева психологія Отраслевая психология Кл.слова (ненормовані): фермерство -- сільські підприємці -- сельские предприниматели -- професійні якості -- профессиональные качества -- управлінська діяльність фермера -- управленческая деятельность фермера -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- соціально-психологічні тренінги -- социально-психологические тренинги -- професійна підготовка фахівців -- профессиональная подготовка специалистов -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна адаптація -- профессиональная адаптация Анотація: Розглянуто проблему застосування соціально-психологічного тренінгу з метою покращення професійно важливих якостей представників агропромислового комплексу. Представлено результати участі фермерів у програмі тренінгу "Розвиток професійно значимих якостей фермера", основною ціллю якого було підвищення професійної компетентності, управлінського потенціалу, комунікативних та організаційних здібностей.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Практ_псих_соц_роб_2014_7\9.pdf Дод.точки доступу: Розвиток професійно значимих якостей фермера, програма \о произв.\ Знайти схожі
|
>8.
|
Ананко, Тетяна. Теоретичні аспекти професійної орієнтації в загальноосвітніх закладах України / Т. Ананко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 91-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.2 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- цілеспрямована діяльність особистості -- целенаправленная деятельность личности -- професійне виховання -- профессиональное воспитание -- структурні компоненти профорієнтації -- структурные моменты профориентации -- методи професійної орієнтації -- методы профессиональной ориентации Анотація: Викладені теоретичні аспекти та сутність поняття профорієнтації. Визначено її структуру, рівні, форми та методи. Охарактеризовано зміни в підходах до профорієнтації, до диктуються сучасними реаліями.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Знайти схожі
|
>9.
|
Пасацька, С. (заступник директора з виховної роботи; вчитель образотворчого мистецтва). Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 18-20 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профильное обучение -- профорієнтаційні роботи -- профориентационные работы -- професійне самовизначеня -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- вибір професій -- выбор профессий -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев Анотація: Розглядається проблема створення в освітньому просторі ліцею умов для усвідомленого професійного самовизначення учнів, розкривається зміст основних форм та методів профорієнтаційної роботи в системі профільного навчання, що позитивно впливають на формування готовності ліцеїстів до свідомого професійного самовизначення.
Дод.точки доступу: Буднік, Н. (вчитель математики; класний керівник); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\ Знайти схожі
|
>10.
|
Кравченко, Т. (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії виховання в сім'ї; Інститут проблем виховання НАПН України). Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 24-28 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.9 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Семейное воспитание и образование Сімейне виховання і освіта Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные учреждения -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- сімейний вплив на професійне самовизначення старшокласників -- семейное влияние на профессиональное самоопределение старшеклассников -- педагогічна підготовка батьків -- педагогическая подготовка родителей -- професійна діяльність особистості -- профессиональная деятельность личности -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев Анотація: Розглянуто сутність професійного самовизначення, його особливості стосовно дітей старшого шкільного віку в сучасних умовах; показано роль батьків у цьому процесі та охарактеризовано негативні тенденції їхнього впливу на професійне самовизначення дитини. Доведено необхідність запровадження у загальноосвітньому навчальному закладі спеціально організованої педагогічної підготовки батьків як чинника посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників, розкрито зміст, принципи та основні напрями реалізації цієї роботи.
Дод.точки доступу: Башук, Л. (директор Криворізького природничо-наукового ліцею); Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\ Знайти схожі
|
>11.
|
Морін, О. (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; завідувач лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій; Інститут проблем виховання НАПН України). Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 3. - С. 29-33. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): учні основних шкіл -- учащиеся основных школ -- допрофільне навчання -- допрофильное обучение -- профільне навчання -- профильное обучение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- старшокласники -- старшеклассники -- учнівська молодь -- ученическая молодежь -- профорієнтаційна робота з учнями -- профориентационная работа с учащимися -- програми розвитку -- программы развития -- досвід ліцеїв -- опыт лицеев Анотація: Розглянуто питання науково-методичного забезпечення підготовки учнів основної школи до вибору напряму профільного навчання в старшій школі, професійного самовизначення старшокласників в умовах обраного ними для опанування навчального профілю та учнівської молоді в умовах освітнього округу. Окреслено основні напрями впровадження програмно-методичного доробку лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій Інституту проблем виховання НАПН України в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі співпраці з Криворізьким природничо-науковим ліцеєм.
Дод.точки доступу: Криворізький природничо-науковий ліцей \о нем\; Інститут проблем виховання НАПН України \о нем\ Знайти схожі
|
>12.
|
Левченко, Наталія (заступник директора з навчально-виховної роботи; старший учитель). Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 7/8. - С. 41-44. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.3 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Теорія і методика навчання Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- профильное обучение -- допрофільне навчання -- допрофильное оьбучение -- старші школи -- старшие школы -- особистісне самовизначення -- личностное самоопределение -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- професійна спрямованість -- профессиональная направленность -- вибір професії -- выбор профессии -- професійний розвиток особистості -- профессиональное развитие личности -- життєвий успіх -- жизненные успех -- профорієнтаційні роботи з учнями -- профориентационные работы с учащимися Анотація: Розглядається сутність понять "самовизначення", "професійне самовизначення", "особистісне самовизначення". Охарактерзовано особливості професійного самовизначення старшокласників у сучасних умовах профільної школи. Проаналізовано систему роботи щодо впровадження технологічного напряму навчання в старшій школі.
Дод.точки доступу: Сліпкань С., Світлана (заступни директора з навчально-виробничої роботи; старший учитель); Діловий центр "Успіх" \о нем\ Знайти схожі
|
>13.
|
Рудаківська, Світлана (проректор з довузівської роботи Київського міжнародного університету; кандидат філософських наук; професор). Школа - КиМУ: партнерство в освіті [Текст] / С. Рудаківська> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 3. - С. 33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Вища професійна освіта Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- профорієнтація -- профориентация -- учні старших класів -- ученики старших классов -- профільне навчання старшокласників -- профильное обучение старшеклассников -- інтелектуальні ігри -- интеллектуальные игры -- усвідомлений вибір професії -- осознанный выбор профессии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- довузівська підготовка -- довузовская подготовка -- центри довузівської підготовки -- центры довузовской подготовки Анотація: Запропоновано можливі способи підвищення результативності профорієнтаційної роботи через організацію взаємодії школи та вищого навчального закладу в умовах профільного навчання на засадах соціального партнерства.
Дод.точки доступу: Київський міжнародний університет \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Нікітіна, Галина (вчитель художньої культури). Культуротворчий аспект діяльності Школи відкритої освіти / Г. Нікітіна> // Рідна школа. - 2016. - № 2/3. - С. 65-67. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.2 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Україна Украина Кл.слова (ненормовані): культорологічний розвиток -- культурологическое развитие -- культурологічна діяльність шкіл -- культурологическая деятельность школ -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- допрофільна освіта -- допрофильное образование -- профільна освіта -- профильное образование -- виховання культурної особистості -- воспитание культурной личности -- концепції відкритої освіти -- концепции открытого образования -- моделі шкіл відкритої освіти -- модели школ открытого образования -- модернізація сучасної освіти -- модернизация современного образования -- система освіти -- система образования -- громадсько-орієнтована освіта -- общественно-ориентированное образование -- школи відкритої освіти -- школы открытого образования -- інноваційні заклади освіти -- инновационные учреждения образования Анотація: Розкриваються напрями культурологічної діяльності Запорізького колегіуму "Мала гуманітарна академія" щодо створення умов для виховання культурної особистості та професійного самовизначення у художньо-естетичній сфері. Репрезентовано досвід і результати спільної діяльності колегіуму і Дитячої школи мистецтв № 3 у контексті наступності худжньо-естетичної освіти.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_2-3\13.pdf Дод.точки доступу: Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія" \про нього\; Мала гуманітарна академія, Запорізький колегіум \про нього\ Знайти схожі
|
>15.
|
Кодацька, Н. О. Шлях професійної самоідентифікації: гендерні особливості [Текст] / Н. О. Кодацька> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2017. - № 1. - С. 21-26. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.561.2 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): гендерна соціологія -- гендерная социология -- гендерні відмінності -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- гендерные отличия -- кар'єра жінок -- карьера женщин -- професійна самоідентифікація -- професійне самовизначення -- профессиональная самоидентификация -- профессиональное самоопределение -- социология профессий -- соціологія професій Анотація: Автор розкриває механізм формування професійної самоідентифікації на рівні становлення особистості та подальшого розвитку індивіда. Виявлено основні гендерні відмінності процесу професійного самовизначення.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|