Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Дешко, Л. К.
    Психологічні особливості навчання / Л. К. Дешко // Вісник куратора. - 2008. - № 37. - С. 3-10
УДК
Рубрики: ПСИХОЛОГИЯ
   ПСИХОЛОГІЯ

Кл.слова (ненормовані):
ТРУДЫ ДИИТА -- ПРАЦІ ДІІТУ -- КФС -- ПСИХОЛОГИЯ ОБУЧЕНИЯ -- ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ

Є примірники у відділах:
АХЛ (08.10.2008р. Інв.В24-08-37 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

3.


    Акимова, М. К. (доктор психологических наук; профессор; заведующий лабораторией психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО; заведующий кафедрой общих закономерностей развития психики РГГУ; заведующий кафедрой общей психологии Университета РАО).
    Коррекционно-развивающие программы для детей / М. К. Акимова, В. Т. Козлова // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 60-65. - (Психология обучения - Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Возрастная психология
   Вікова психологія

   Психология обучения

   Психологія навчання

Кл.слова (ненормовані):
развивающие программы для детей -- розвиваючі програми для дітей -- психологія навчання -- психология обучения -- психология развития -- психологія розвитку -- мыслительные действия -- розумові дії -- коррекция развития -- корекція розвитку -- мыслительный навык -- розумовий навик -- мыслительные операции -- розумові операції -- коррекционные программы для детей -- корекційні програми для дітей
Анотація: Представлены задания коррекционно-развивающих программ для детей по развитию мыслительных действий с понятиями.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Козлова, В. Т. (кандидат психологических наук; ведущий научный сотрудник лаборатории психодиагностики и коррекции психического развития Психологического института РАО)

Знайти схожі

4.


    Костромина, С. Н. (кандидат психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультета психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
    Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - №12. - С. 72-80 : табл. - (Психология обучения - Психологія навчання). - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія навчання
   Психология обучения

Кл.слова (ненормовані):
психология обучения -- психологія навчання -- трудности в обучении детей -- труднощі в навчанні дітей -- методики диагностики -- методики діагностики -- диагностика трудностей в обучении -- діагностика труднощів у навчанні -- диагностика темпа деятельности -- діагностика темпу діяльності -- медлительные дети -- повільні діти -- астеничные дети -- астенічні діти -- импульсивные дети -- імпульсивні діти
Анотація: О преодолении трудностей в обучении детей, раскрыты их психологические причины. Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков. Даны рекомендации по работе с медлительными, астеничными и импульсивными детьми.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

5.


    Костромина, С. Н. (доктор психологических наук; доцент кафедры психологии и педагогики личностного и профессионального развития, факультет психологии Санкт-Петербургского государственного университета).
    Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Костромина // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 65-67 : рис. - (Психологія навчання). - Окончание. Начало в № 12 за 2013 г. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Психологія навчання
   Психология обучения

Кл.слова (ненормовані):
психология обучения -- психологія навчання -- трудности в обучении -- труднощі в навчанні -- методики диагностики -- методики діагностики -- диагностика трудностей в обучении -- діагностика труднощів у навчанні -- диагностика темпа деятельности -- діагностика темпу діяльності -- дети -- діти
Анотація: Представлена методика диагностики развития восприятия, внимания, речи, артикуляции, словаря и сформированности учебных навыков.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

6.


    Ярмолюк, Алла (старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Самоконтроль як складник мовленнєвого розвитку учня (на матеріалі вивчення синтаксису) / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 20-25. - Література : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- психология обучения -- психология учебной деятельности -- психологія навчання -- развитие речи -- речевое развитие личности -- речевое развитие учащихся -- розвиток мовлення -- розвиток мовлення учнів -- самоконтроль -- самоконтроль учащихся -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- украинский язык -- українська мова -- 8 клас -- 9 клас
Анотація: У статті обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку самоконтролю в учнів 8-9 класів у процесі навчання української мови.


Знайти схожі

7.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
    "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини / А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 10-18. - Література : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- ноосферизация образования -- ноосферна освіта -- ноосферное образование -- природовідповідність -- природосоответствие -- психология обучения -- психологія навчання -- психофизиологические механизмы -- психофизиологические ритмы -- психофизиология педагогической деятельности -- психофізіологія педагогічної діяльності -- психофизиология познавательных процесов -- психофізіологія пізнавальних процесів -- психофізіологічні особливості -- психофізіологічні ритми -- ритмічні процеси -- ритмические процессы -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- урок литературы -- урок літератури -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципу педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.


Знайти схожі

8.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач відділу навчання української мови та літератури).
    Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект [Текст] / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 2-7. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
емоції -- емоційний зміст навчання -- емоційний інтелект -- кодування емоцій -- кодирование эмоций -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность -- жанри мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- психология обучения -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- психологія навчання -- украинский язык -- українська мова -- эмоции -- эмоциональное содержание обучения -- эмоциональный интеллект
Анотація: Автор розглядає особливості емоційного компонента процеса навчання української мови в школі, аналізує праці психологів, лінгвістів, педагогів, акцентуючи увагу на суті, функціях і значенні емоцій.


Знайти схожі

9.


    Богосвятська, А. І. (кандидат філологічних наук; доцент кафедри гуманітарної освіти; член-кореспондент НАНО).
    "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних станів дитини [Текст] / А. І. Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 10. - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зарубежная литература -- зарубіжна література -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- ноосферизация образования -- ноосферизація освіти -- ноосферна освіта -- ноосферное образование -- природовідповідність -- природосоответствие -- психология обучения -- психологія навчання -- психофизиологические механизмы -- психофізіологічні механізми -- психофизиологические ритмы -- психофизиология педагогической деятельности -- психофізіологія педагогічної діяльності -- психофизиология познавательных процесов -- психофізіологія пізнавальних процесів -- психофізіологічні особливості -- психофизиологические особенности -- психофізіологічні ритми -- ритмічні процеси -- ритмические процессы -- урок зарубежной литератури -- урок зарубіжної літератури -- урок литературы -- урок літератури -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Розробка уроків зарубіжної літератури, які базуються на головному принципі педагогічного мислення - природовідповідності. В основі конструювання уроку покладено ідею ритму як гармонійної зміни природних психофізіологічних фазових станів дитини.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_10\2.pdf
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

10.


    Хроменко, Ірина (учитель-методист; Черкаська область).
    Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів [Текст] / І. Хроменко // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 20-25. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
индивидуальный стиль обучения -- індивідуальний стиль навчальної діяльності -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика викладання літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методика преподавания литературы -- психология обучения -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- психологія навчання -- психофизиологические особенности -- психофизиология учебной деятельности -- психофізіологічні особливості -- психофізіологія педагогічної діяльності -- стилі навчання -- стили обучения -- технологии обучения -- технології навчання -- функціональна асиметрія мозку -- функциональная ассиметрия мозга -- учні з лівопівкульним інтелектом -- учащиеся с левополушарным интеллектом -- учні з правопівкульним інтелектом -- учащиеся с правополушарным интеллектом -- теорія множинного інтелекту -- теория множественного интеллекта
Анотація: Автор викладає психолого-теоретичні основи такої форми навчання, яка враховує психофізіологічні особливості учнів (функціональну асиметрію мозку - ліво- та правопівкульний інтелект, теорія множинного інтелекту, як навчати учнів візуалів та аудіалів, як визначити індивідуальний стиль навчання та інші проблеми).


Знайти схожі

11.


    Максименко, С.
    Системність психики людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 13-24. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

   Освіта

   Образование

Кл.слова (ненормовані):
системність психіки -- системность психики -- самодетермінація -- самодетерминация -- особистість -- личность -- психічні функції -- психические функции -- психологія навчання -- психология обучения -- експериментально-генетичний метод (ЕГМ) -- экспериментально-генетический метод (ЭГМ)


Дод.точки доступу:
Максименко, К.; Папуча, М.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)