Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=пізнавальна діяльність студентів<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Іванова, Ольга
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємства Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія").
Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності
студентів
як один із чинників підвищення мотивації навчання / О. Іванова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. -
№ 11
. - С. 77-82. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта
--
высшее образование
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
пізнавальна
діяльність
студентів
--
познавательная деятельность студентов
--
активне навчання
--
активное обучение
--
безперевна освіта
--
беспрерывное образование
--
методи активізації навчання
--
методы активизации обучения
--
мотивація навчання
--
мотивация обучения
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
освітні програми
--
образовательные программы
--
програми безперевної економічної підготовки
--
программы беспрерывной экономической подготовки
--
освітні проекти
--
образовательные проекты
Анотація:
Проблема активізації пізнавальної діяльності
студентів
розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійсненні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності
студентів
.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.9.pdf
Дод.точки доступу:
Харківський гуманітарний університет \о нем\; Харьковский гуманитарный университет \о нем\; Народна українська академія, освітня програма \о произв.\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Якимець, Наталія
(кандидат медичних наук; викладач фундаментальних дисциплін).
Ефективність лекційної діяльності викладача фундаментальних дисциплін у медичному коледжі / Н. Якимець> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 2
. - С. 69-75. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
особливості комунікативного портрету аудиторії
--
особенности комуникативного портрета аудитории
--
передумови ефективної дидактичної роботи
--
предпосілки єффективной дидактической работы
--
адаптація пізнавального процесу
--
адаптация познавательного процесса
--
лекційна
діяльність
викладачів
--
лекционная деятельность преподавателей
--
функдаментальні дисципліни
--
фундаментальные дисциплины
--
медичні коледжі
--
медицинские колледжи
--
дидактична робота викладачів
--
дидактическая работа преподавателей
--
навчальна
діяльність
студентів
--
учебная деятельность студентов
--
медичні дисципліни
--
медицинские дисциплины
--
текстові варіанти лекцій
--
текстовые варианты лекций
--
методи навчання
--
методы обучения
--
ефективність лекційної роботи
--
эффективность лекционной работы
--
пізнавальна
діяльність
студентів
--
познавательная деятельность студентов
Анотація:
Показано власні міркування про ефективність лекційної діяльності викладача фундаментальних медичних дисциплін у коледжі, а також аналіз ситуації. На ґрунті власного педагогічного досвіду роботи в навчальних медичних закладах різних рівнів акредитації визначено особливості діяльності педагога-лектора у коледжі. Запропоновано можливі шляхи оптимізації пізнавального процесу відповідної категорії
студентів
.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)