Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=региональный территориальный брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Нагорняк, Т. Л. (Донецький національний університет; Донецьк).
    Брендинг територій у сучасних політичних практиках / Т. Л. Нагорняк // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 3. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.09
Рубрики: Политика. Политология
   Політика. Політологія

Кл.слова (ненормовані):
бренд територій -- бренд территорий -- брендинг територій -- брендинг территорий -- брендингові стратегії -- брендинговые стратегии -- бренд-политика -- бренд-політика -- глобальний територіальний брендинг -- глобальный территориальный брендинг -- государственная региональная политика -- державна регіональна політика -- национальный территориальный брендинг -- національний територіальний брендинг -- нормативно-правова база державного брендингу -- нормативно-правовая база государственного брендинга -- политическая деятельность -- политическая регионалистика -- политические практики -- політична діяльність -- політична регіоналістика -- політичні практики -- регионалистика -- региональная политика -- региональный территориальный брендинг -- регіоналістика -- регіональна політика -- регіональний територіальний брендинг -- реформа територіальної системи -- реформа территориальной системы -- современные политические практики -- сучасні політичні практики -- території -- территории
Анотація: Презентується обгрунтування брендингу територій як напряму сучасної політики глобального, національного та регіонального рівнів. Вказані кореляції світових рейтингів країн/міст та їх брендингових стратегій як територій. Доведено, що бренд території - ц е нематеріальний продукт політичної діяльності, який здатний виступати в якості активу, індікатора розвитку громадянського суспільства, інструментом політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинником самоорганізації території у контексті ц ілісного відтворення колективних смислів. Стаття включає в себе способи корекції стратегії брендингу України, особливо щодо утримання та метафор інформаційної політики держави, нормативно-правової бази державного брендинга та реформи своєї територіаль ної системи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)