Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=религиозные факторы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Хак, Ахасанул
(професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія; PhD (міжнародний маркетинг)).
Вивчення факторів вдоволеності туристів : дослідження напрямів мусульманського туризму в Малайзії / А. Хак, Хіге Хан А.> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 486-497 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(5МАЛ)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
воспринимаемая ценность туризма
--
сприймана цінність туризму
--
имиджелогия
--
іміджелогія
--
качество обслуживания туристов
--
якість обслуговування туристів
--
туристический бизнес
--
туристический бизнес
--
мусульманский туризм
--
мусульманський туризм
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
потребительская удовлетворенность
--
религиозные
факторы
--
релігійні фактори
--
споживацька задоволеність
--
религиозные
мотивации
--
релігійні мотивації
--
стратегическое маркетинговое планирование
--
стратегічне маркетингове планування
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
Анотація:
Показано, що індустрія туризму — одна з найбільших галузей сфери послуг Малайзії з великим впливом на національну економіку. Вивчено чинники, які впливають на задоволеність туристів ісламського туристичного напряму. Проведено 3 етапи аналізу даних: оцінювання факторної структури; оцінювання чинників за результатами спостереження і моделювання структурними рівняннями для перевірки гіпотези. Це дослідження необхідне для кращого розуміння задоволеності туристів-мусульман у Малайзії в різних аспектах. Виявлення істотних факторів, які впливають на задоволеність мусульманських туристів та їх бажання провести повторний візит, допоможе в розробці стратегічних маркетингових планів із залучення туристів до Малайзії.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Хіге Хан, Абдул (молодший науковий саівробітник Міжнародного мусульманського університету Малайзії; м.Куала-Лумпур; Малайзія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)