Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринок і освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ничкало, Н. Г.
    Професійна педагогіка і педагогіка праці: проблеми взаємозв'язку в умовах ринкової економіки / Н. Г. Ничкало // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 33-45. - Бібліографія : С.44-45 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- образование и рынок труда -- освіта і ринок праці -- педагогика труда -- педагогіка праці -- персоналии педагогики -- персоналії педагогів -- професійна освіта -- професійна педагогіка -- профессиональная педагогика -- профессиональное образование -- психопедагогика -- психопедагогика труда -- психопедагогіка -- психопедагогіка праці -- ринок і освіта -- рынок и образование -- функции педагогики -- ринок праці -- рынок труда -- функції педагогіки
Анотація: В статті проаналізовані теоретичні і технологічні функції педагогіки, охарактеризована систематизація педагогічних наук, викладені методологічні положення педагогіки праці (Т.Новацький, З.Вятровський, С.Качор) і професійної педагогіки (С.Батишев). Професійна педагогіка і педагогіка праці - це субдисциплини педагогіки, що мають інтегрований характер і обгрунтовують свої теорії з урахуванням результатів досліджень з інших галузей наукового знання. Педагогіка праці й професійна педагогіка обгрунтовують такі принципи професійної освіти: випереджальний характер професійної підготовки; неперервність; фундаменталізація; інтеграція професійної освіти, науки й виробництва; рівний доступ до здобуття якісної професійної освіти всіма категоріями населення ; гнучкість і взаємозв'язок процесу професійного навчання з реструктуризацією й розвитком економіки, зайнятості населення та різних форм власності; диверсифікація; регіоналізація професійної освіти; поєднання загальноосвітньої й професійної підготовки ; єдність професійного навчання й виховання, варіативність, індивідуалізація й диференціація.


Дод.точки доступу:
Батышев, С.Я. \о нем\; Новацкий, Тадеуш \о нем\; Новацький, Тадеуш \о нем\

Знайти схожі

2.


    Дубініна, Яна Павлівна (старший викладач Запорізького національного технічного університету).
    Ринок вищої освіти та регіональний ринок праці: проблеми ефективності соціального діалогу / Я. П. Дубініна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 71-75. - Література : С.75 : 5 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України -- вища професійна освіта -- выпускники вузов на рынке труда -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- молоді спеціалісти на ринку праці -- молодые специалисты на рынке труда -- освіта і ринок праці -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- ринок і освіта -- ринок освітніх послуг -- ринок праці -- рынок и образование -- рынок образования -- рынок образовательных услуг -- рынок труда -- социальное партнерство -- социальный диалог -- социология высшей школы -- социология образования -- соціальне партнерство -- соціальний діалог -- соціологія вищої школи -- соціологія освіти -- образовательные услуги -- освітні послуги
Анотація: Розкриваються особливості інституціонального впливу вищої освіти на ринок праці та проблеми взаємодії суб'єктів ринків освіти й праці в регіоні. Визначаються критерії ефективності соціального діалогу між суб'єктами професійної освіти й ринку праці в сучасних умовах України.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Кльов, М. В. (Національний авіаційний університет; Київ).
    Особливості прояву комерціалізації у системі вищої освіти Сполучених Штатах Америки / М. В. Кльов // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 111-116. - Література : С.115-116 : 12 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
американская модель высшего образования -- американська модель вищої освіти -- идеология и образование -- ідеологія і освіта -- комерціалізація освіти -- коммерциализация образования -- коммодификация -- коммодифікація -- неолиберальные университеты -- неоліберальні університети -- образование в США -- освіта в США -- ринок і освіта -- рынок и образование -- социология образования -- соціологія освіти
Анотація: Зроблено аналіз сутності та особливостей комерціалізації в освітній системі Сполучених Штатів Америки. Увага автора зосереджена на здійсненні аналізу американської системи освіти та виокремленні ряду особливих характеристик. В статті здійснен о соціологічний аналіз основних структурних утворень, потреб ринку, ролі викладачів та студентів - споживачів освітніх послуг. Автор застосовує історичний метод для аналізу комерціалізації, починаючи від появи перших приватних університетів, надалі - н еолібералізму та неоліберальних університетів і, врешті-решт, сучасного суспільства споживання. В статті проведений аналіз праць провідних теоретиків американського суспільства. У статті визначається, що неоліберальний університет несе нову сферу і ма сштаби отримання прибутку, корпоративних цілей, освітньої політики та ідейних переконань, але в жодному разі не є тим структурним утворенням, яке кардинально перебудовує систему вищої освіти в США.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)