Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=сервісні меиоди<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Бєлас, Ярослав
(PhD; доцент; Ing.; старший викладач дослідницької та комунікаційної комісії з фінансів кафедри економічних досліджень факультету управління економікою Університету Томаша Бата у м.Злін; Чехія).
Задоволеність клієнтів банку : за даними Чеської Республіки / Я. Бєлас, В. Дем'ян> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. -
№ 12
. - С. 315-323 : табл.,. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(4ЧЕШ)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Банковская система, 2012-2014 гг.
Банківська система, 2012-2014 рр.
Чехия
Чехія
Кл.слова (ненормовані):
банковские услуги
--
банківські послуги
--
методология маркетинга
--
методологія маркетингу
--
коммерческие банки
--
комерційні банки
--
негативные факторы
--
негативні фактори
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
позитивные факторы
--
позитивні фактори
--
потребительская удовлетворенность
--
споживацька задоволеність
--
удовлетворенность клиентов банков
--
задоволеність клієнтів банків
--
сервисные методы
--
сервісні
меиоди
--
электронный банкинг
--
електронний банкінг
Анотація:
Проведено порівняльне вимірювання факторів задоволеності та незадоволеності клієнтів банківськими послугами та банками в цілому у Чеській Республіці у 2012 та 2014 роках. Продемонстровано, що ступінь задоволеності клієнтів банків у Чехії залишається стабільно низьким. Головним фактором задоволеності є наявність електронного банкінгу, а незадоволеності – високі ціни на продукти та послуги. При цьому кількість послуг та сервісів, якими користуються клієнти чеських банків, суттєво не змінилась. Продемонстровано важливість особистого спілкування з клієнтами, піклування про їх комфорт та захист фінансових інтересів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дем'ян, Валєр (PhD; доцент; Ing.; старший викладач кафедри банківської справи Інституту банківської справи; м.Прага; Чехія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)