Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сервісні підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Сидоренко, Т. М. (аспірант Київського національного університету технологій та дизайну; м.Київ; Україна).
    Сучасні підходи щодо формування кадрового потенціалу підприємств побутового обслуговування / Т. М. Сидоренко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - № 6. - С. 198-200 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49в7-6
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы, 2008-2012 гг.

   Економіка невиробничої сфери, 2008-2012 рр.

Кл.слова (ненормовані):
бытовое обслуживание -- побутове обслуговування -- кадровые потенциалы -- кадрові потенціали -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства -- трудовые ресурсы -- трудові ресурси
Анотація: Розглянуто сучасні наукові підходи щодо формування кадрового потенціалу підприємств. Проведено аналіз стану кадрового потенціалу підприємств, проаналізовано особливості формування та використання кадрового потенціалу в системі управління підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка комунікативної політики підриємств сфери послуг / С. В. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - P95-99 : схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная политика -- комунікативна політика -- неосязаемость услуг -- невідчутність послуг -- продвижение услуг -- просування послуг -- повышение осязаемости -- підвищення відчутності -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства
Анотація: Проаналізовано особливості комунікативної політики сфери послуг з урахуванням специфіки послуг, систематизуються існуючі підходи до розроблення заходів просування послуг як інструменту залучення споживачів, збільшення частки ринку та прибутків. Пропонується бачення відчутності послуги та конкретизуються шляхи її підвищення при реалізації комунікативної політики.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Ткачук, С. В. (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій; Україна).
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [Текст] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 220-228 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.442г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика бытового обслуживания населения

   Економіка побутового обслуговування населення

Кл.слова (ненормовані):
контактный персонал -- контактний персонал -- теория маркетинга -- теорія маркетингу -- продуктовая политика -- продуктова політика -- процесс предоставления услуги -- процес надання поcлуги -- потребительская удовлетворенность -- споживацька задоволеність -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства -- услуги -- послуги -- сфера послуг -- сфера услуг
Анотація: Проаналізовано існуючі елементи продуктової політики та запропоновано додаткові елементи. За допомогою синтезу усіх проаналізованих елементів, складових та чинників подано модель продуктової політики підприємств сфери послуг як систему взаємодії елементів, покликану забезпечити відповідний рівень задоволеності споживача.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Стахурська, Світлана Анатоліївна (кандидат економічних наук; Національний університет харчових технологій); Стахурський, Валерій Олександрович (провідний викладач кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ); Битнер, М.Д. (американский маркетолог) \о ней\

Знайти схожі

4.


    Мікловда, Василь Петрович (доктор економічних наук; професор; член-кореспондент НАН України; завідувач кафедри; декан Ужгородського національного університету).
    Особливості функціонування малого та мікропідприємництва гірських територій Карпатського регіону / В. П. Мікловда, М. М. Пітюліч // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 4. - С. 97-92 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04г + 65.292(4УКР)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика, 1991-2014 гг.

   Регіональна економіка, 1991-2014 рр.

   Малый бизнес

   Малий бізнес

   Украина
    Україна

    Карпаты

    Карпати

Кл.слова (ненормовані):
горные территории -- гірські території -- занятость населения -- зайнятість населення -- малое предпринимательство -- мале підприємництво -- МП -- отраслевая демонополизация -- галузева демонополізація -- регионы Украины -- регіони України -- рекреация -- рекреація -- сезонность занятости населения -- сезонність зайнятості населення -- сервисные предприятия -- сервісні підприємства -- статистические данные -- статистичні дані -- структурные отличия -- структурні відмінності -- туризм -- туристическая активность -- туристична активність -- экономическая эффективность малого бизнеса -- економічна ефективність малого бізнесу
Анотація: Досліджено специфіку функціонування малого та мікропідприємництва в гірських районах Карпатського регіону, особливу увагу зосереджено на їхньому функціонуванні в туристично-рекреаційній сфері регіону, проаналізовано переваги та недоліки діяльності цих підприємств при наданні послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Пітюліч, Михайло Михайлович (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів і банківської справи Ужгородського національного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)