Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=сомоуважение<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Сетебе, Едвін
(науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР).
Впровадження безпровідних ІНТЕРНЕТ-технологій на молодіжному ринку / Е. Сетебе, Т. Дронкі, Й. де Ягер> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 8
. - С. 390-399 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(6ПАР)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Южно-Африканская Республика
ЮАР
Південно-Африканська Республіка
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
безпроводные устройства
--
безпровідні пристрої
--
высшее образование
--
вища освіта
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
инновационные ИНТЕРНЕТ-технологии
--
інноваційні ІНТЕРНЕТ-технології
--
маркетинговое планирование
--
маретингове планування
--
молодежный рынок
--
молодіжний ринок
--
пользователи Интернет
--
користувачі Інтернет
--
потребительские мотивации
--
споживчі мотивації
--
социальные статусы
--
соціальні статуси
--
стратегии продаж
--
стратегії продажів
--
імідж користувачів Інтернет
--
имидж пользователей Интернет
--
самоповага
--
сомоуважение
--
технологическая восприимчивость
--
технологічна сприйманість
Анотація:
Визначено рівень впровадження Інтернет-технологій і використання безпровідних Інтернет-пристроїв на молодіжному ринку на прикладі студентів вищих навчальних закладів в міському окрузі Цване, ПАР. Методом відбору вибрано 360 студентів із вищих навчальних закладів, для збору інформації було використано анкету. Отримані дані свідчать, що немає жодних істотних відмінностей у поглядах серед студентів, які вчаться в державних установах, і студентів з приватних установ щодо прийняття Інтернет-технологій і використання безпровідних пристроїв. Студенти вважають, що безпровідні Інтернет-пристрої надають користувачеві певний позитивний імідж і спрощують соціальне життя. Але єдиної думки про те, чи безпровідні Інтернет-пристрої демонструють певний соціальний статус користувача, підвищують самоповагу і змушують користувача відчувати себе добре, не склалося. Зібрано інформацію для розробки маркетингових планів і стратегій продажу безпровідних Інтернет-пристроїв і послуг на молодіжному ринку. Передбачено майбутнє інноваційних Інтернет-технологій і показано напрям розвитку ринку безпровідних пристроїв.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Дронкі, Тоні (науковий співробітник Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (маркетинг)); Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)