Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=структурные уравнения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Ягер, Йохан де
(доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де Ягер, М. Тахір> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Высшее образование
Вища освіта
Южно-Африканская Республика
Південно-Африканська Республіка
ЮАР
ПАР
Кл.слова (ненормовані):
академические факторы
--
академічні фактори
--
маркетинговое моделирование
--
маркетингове моделювання
--
образовательные услуги
--
освітні послуги
--
потребительская удовлетворённость
--
споживацька задоволеність
--
удовлетворённость в образовательних услугах
--
задоволеність освітніми послугами
--
задоволеність споживачів
--
удовлетворенность потребителей
--
прикладные подходы
--
прикладні підходи
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
структурные
уравнения
--
структурні рівняння
--
университетское образование
--
університетська освіта
--
университеты
--
університети
--
управленческие факторы
--
управлінські фактори
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
Анотація:
Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)