Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=структурные уравнения<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти [Текст] / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 358-369 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(6)-5 + 74.58(6ПАР)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Высшее образование

   Вища освіта

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
академические факторы -- академічні фактори -- маркетинговое моделирование -- маркетингове моделювання -- образовательные услуги -- освітні послуги -- потребительская удовлетворённость -- споживацька задоволеність -- удовлетворённость в образовательних услугах -- задоволеність освітніми послугами -- задоволеність споживачів -- удовлетворенность потребителей -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- структурные уравнения -- структурні рівняння -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- управленческие факторы -- управлінські фактори -- факторный анализ -- факторний аналіз
Анотація: Досліджено вплив академічних, управлінських та ІКТ-факторів на ступінь задоволеності клієнтів послугами. Вибірка дослідження — 391 студент з двох університетів у Південно-Африканській Республіці. Для аналізу даних використано розвідувальний факторний аналіз, підтверджувальний (конфірматорний) факторний аналіз, а також моделювання структурними рівняннями. Найбільший вплив на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти має група управлінських факторів, на другому місці — академічні фактори.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)