Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=типи студентів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лепейко, Тетяна (завідувач кафедри менеджменту і бізнесу ХНЕУ; доктор економічних наук; професор; відмінник освіти України).
    Концепція педагогічного дизайну навчальних систем / Т. Лепейко, О. Пушкар // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 10. - С. 63-77 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- навчальні системи -- педагогічний дизайн -- методи навчання -- структура компетенцій -- мультимедійні навчальні комплекси -- стилі навчання -- студенти -- типи студентів -- дидактичні завдання -- дидактичні інструменти -- высшее образование -- учебные системы -- педагогический дизайн -- методы обучения -- мультимедийные учебные комплексы -- стили обучения -- дидактические задания -- дидактические инструменты
Анотація: Обгрунтовується концепція педагогічного дизайну навчального простору на основі компетентнісного підходу та з орієнтацією на особистість студента. Запропоновано підхід до її реалізації через побудову архітектури мультимедійного навчального комплексу, який базується на інтерактивності.


Дод.точки доступу:
Пушкар, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних систем і технологій ХНЕУ; доктор економічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Хоружий, Григорій (проректор Університету банківської справи Національного банку України; доктор філософських наук; професор).
    Студентоцентризм як принцип академічної культури / Г. Хоружий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 4. - С. 7-24
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- цілі Болонського процесу -- цели Болонского процесса -- європейський простір -- европейское пространство -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- якість освіти -- качество образования -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- лісабонські стратегії -- лиссабонские стратегии -- студенти -- типи студентів -- типы студентов -- університети -- университеты -- історія освіти -- история образования -- стратегії читання -- стратегии чтения -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования
Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку університетського руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.


Дод.точки доступу:
Університети Європи після 2010 року: різноманітність за єдності цілей, лісабонська декларація \о произв.\; Європейський союз студентів \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)