Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=туристичний бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мазаракі, А. А.
(доктор економічних наук; професор; ректор ).
Національний
туристичний
бренд
: пріоритети та ресурси формування / А. А. Мазаракі, М. Г. Бойко, Г. І. Михайліченко > // Економічний часопис-XXI : науковий журнал. - 2013. -
№ 9/10 (1)
. - P42-46 : мал., табл., портр. - (Економіка та управління підприємствами). - Бібліогр. наприкінці ст., 16 назв. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1728-6220
ДРНТІ
06.71.57
УДК
658 : 338.48
Рубрики:
Економіка підприємства
Экономика предприятия
Экономика туризма
Економіка туризму
Кл.слова (ненормовані):
туристичний
бізнес
--
туристический бизнес
--
економіка туризму
--
экономика туризма
--
підприємства туризму
--
предприятия туризма
--
туристичний
потенціал
--
туристический потенциал
--
туристичний
бренд
--
туристический
бренд
--
імідж туристичного підприємства
--
имидж туристического предприятия
--
гудвіл
--
гудвилл
Анотація:
Науково обгрунтовано й доведено гіпотезу, що комунікативна функція
бренд
у стимулює продажі туристичних продуктів, змінює конкурентні позиції підприємств і туристських дестинацій. Ідентифіковано об'єктивні та суб'єктивні фактори формування туристичного
бренд
у. Визначено показники, які обумовлюють його соціально-економічну цінність, що виражається символічним капіталом мультикорисностей туристичних ресурсів. Запропоновано базові принципи, за якими має формуватися національний
туристичний
бренд
.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Бойко, М. Г. (доктор економічних наук; професор); Михайліченко, Г. І. (кандидат економічних наук; докторант)
Знайти схожі
>
2.
06
Л 89
Львівська політехніка
Музиченко-Козловська, О. В.
Теоретико-методичні засади туристичного
бренд
ингу міста (на прикладі м. Львова) [Текст] / О. В. Музиченко-Козловська> //
Вісник Національного університету "Львівська політехніка" / Львів. політехн. - Львів, 2015. -
№ 835
: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
338.48
Рубрики:
Економіка туризму
Экономика туризма
Кл.слова (ненормовані):
економіка туризму
--
экономика туризма
--
туристичний
бренд
--
туристический
бренд
--
маркетинг
--
логотип
--
туристичний
бренд
інг
--
туристический
бренд
инг
Дод.точки доступу:
Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)