Пошуковий запит: <.>K=умения<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України). Деякі аспекти вивчення проблеми формування риторичних умінь старшокласників / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 22-26. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- культура мови -- культура речи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- преподавание риторики -- речевое развитие учащихся -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Роль риторики у формуванні комунікативної компетенції та високого рівня мовленнєвої культури. Автор статті вивчає ставлення до риторики як науки про красномовство у старшокласників, значення риторичної культури в їх подальшому житті.
Знайти схожі
|
>2.
|
Марцінко, Тетяна (асистент кафедри української та іноземної мов Вінницького державного аграрного університету). Виховний потенціал інтерактивного навчання як засіб формування риторичних умінь / Тетяна Марцінко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 7 назв. - В обл. библиотеке
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): активне навчання -- активное обучение -- взаємодія в процесі навчання -- взаимодействие в процессе обучения -- викладання риторики -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- групові технології навчання -- групповые технологии обучения -- зв'язне мовлення -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативно-деловое обучение -- комунікативно-ділове навчання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- підлітки -- пізнавальна діяльність учнів -- подростки -- познавательная деятельность учащихся -- преподавание риторики -- риторика -- риторические умения -- риторичні уміння -- связная речь -- технологии обучения -- технології навчання -- форми навчання -- формы обучения Анотація: Формування риторичної особистості у молодших підлітків своєю основою має пізнавальну активність і самостійність учнів, яка формується у процесі спілкування учня з учнем, з педагогом, з групою, класом. Таке навчання має назву комунікативно-ділового, а бо інтерактивного.
Знайти схожі
|
>3.
|
Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв). Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
ББК 74.26 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.
Знайти схожі
|
>4.
|
Мамчур, Лідія (докторант Херсонського державного університету). Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Лідія Мамчур> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 2-6. - Бібліографія : С.5-6 : 18 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 81.0 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): завершеність тексту -- завершенность текста -- зв'язність тексту -- когезия текста -- когезія тексту -- когерентність тексту -- когерентность текста -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- лингвистика текста -- линейность текста -- лінгвістика тексту -- лінейність тексту -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связность текста -- текст -- текст как коммуникативная единица -- текст як комунікативна одиниця -- текстові категорії -- текстовые категории -- текстообразование -- текстотворення -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- цельность текста -- цільність тексту Анотація: Мета статті - визначити й схарактеризувати основні лінгвістичні положення щодо тексту, які є важливими чинниками формування і розвитку комунікативної компетентності учнів.
Знайти схожі
|
>5.
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).
Знайти схожі
|
>6.
|
Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності). Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.
Знайти схожі
|
>7.
|
Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 811.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): виразність мовлення -- выразительность речи -- доречність мовлення -- досконале мовлення -- змістовність мовлення -- качества речи -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные характеристики правильной речи -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мови -- культура мовлення -- культура речи -- логичность речи -- логічність мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва культура -- мовні норми -- правильність мовлення -- правильность речи -- содержательность речи -- точність мовлення -- точность речи -- украинский язык -- українська мова -- уместность речи -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- чистота мовлення -- чистота речи -- языковые нормы -- якості мовлення Анотація: Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок.
Знайти схожі
|
>8.
|
Кожуховська, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент). Самоаналіз уроку як ефективний засіб формування у студентів-філологів фахових умінь / Людмила Кожуховська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 1 назва. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): педагогическая практика -- педагогічна практика -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профессиональные умения -- самоанализ -- самоанализ урока -- самоаналіз -- самоаналіз уроку -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- урок украинского языка -- урок української мови -- фахові уміння -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь Анотація: Пропонується ряд методологічних аспектів організації та аналізу уроку під час педагогічної практики у процесі підготовки учителя української мови та літератури.
Знайти схожі
|
>9.
|
Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка). Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.
Знайти схожі
|
>10.
|
Рабінович, П. (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент АПрН України; заслужений діяч науки і техніки України (Львівський національний університет імені Івана Франка)). Знання практики Європейського Суду з прав людини як передумова ефективного використання механізму їх захисту в Україні / П. Рабінович> // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Право Цивільне право Право Гражданское право Україна Кл.слова (ненормовані): захист прав людини -- права людини -- права человека -- адміністративні практики -- юридична освіта -- практика суду -- контроль знань -- практичні вміння -- защита прав человека -- судовий захист -- административные практики -- юридическое образование -- практика суда -- контроль знаний -- практические умения Анотація: Про практику Європейського суду з прав людини як ефективний механізм в Україні.
Дод.точки доступу: Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини, Закон України \о произв.\; Європейський суд з прав людини \о нем\; Европейский суд по правам человека \о нем\; Совет Европы \о ней\; Рада Європи \о ней\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2622ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
|
Ігнатенко, Емілія (старший викладач КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Київ). Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Емілія Ігнатенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 52-54. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): интеллектуально-творческие умения -- інтелектуально-творчі уміння -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєві вправи -- молодші школярі -- підготовка вчителів молодших класів -- подготовка учителей младших классов -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- учитель младших классов -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь Анотація: Автор статті пропонує методичні рекомендації та вправи на розвиток інтелектуально-творчих комунікативних умінь учнів.
Знайти схожі
|
>12.
|
Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України). Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- преподавание риторики -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- регуляция поведения -- регуляція поведінки -- риторическая деятельность -- риторические умения и навыки -- риторична діяльність -- риторичні вміння і навички -- самооценка -- самооцінка -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.
Знайти схожі
|
>13.
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- развимтие речи учащихся -- речевая компетенция -- розвиток мовлення учнів -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.
Знайти схожі
|
>14.
|
Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Тетяна Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 18-23. - Бібліографія : С.23 : 4 назви. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- ораторское выступление -- ораторська промова -- преподавание риторики -- публичное выступление -- публічна промова -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшеклассники -- старшокласники -- стилистические упражнения -- стилістичні вправи Анотація: Пропонуються завдання формування вмінь і навичок виголошення публічної промови (риторичні вміння та навички).
Знайти схожі
|
>15.
|
Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; зав. лабораторії навчання української словесності). Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) / Ольга Хорошковська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- обучение устной речи -- речевые умения -- українська мова в школах національних меншин Анотація: Автор статті пропонує деякі мовні теми та вправи для розвитку мовлення у процесі навчання української мови учнів шкіл з мовами викладання національних меншин.
Знайти схожі
|
>16.
|
Вишник, Олена (аспірант Глухівського державного педагогічного університету ім. О. Довженка). Розвиток умінь говоріння учнів 1-2 класів / Олена Вишник> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 17-19. - Бібліографія : С.19 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- начальная школа -- обучение говорению -- обучение устной речи -- початкова школа -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова Анотація: Стаття присвячена розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення в учнів початкової школи.
Знайти схожі
|
>17.
|
Подлевська, Неля (викладач кафедри українсткої філології Хмельницького наіонального університету; м. Хмельницький). Формування в школярів культури спілкування по мобільному телефону / Неля Подлевська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура мовлення -- культура общения -- культура речи -- культура спілкування -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві уміння -- навчання усного мовлення -- обучение устной речи -- общение по мобильному телефону -- речевые умения -- спілкування по мобільному телефону -- телефонна бесіда -- телефонная беседа -- украинский язык -- українська мова -- усне діалогічне мовлення -- устная диалогическая речь Анотація: Статтю присвячено одному з видів усного діалогічного мовлення - спілкуванню по мобільному телефону, а також формуванню культури спілкування по телефону у школярів.
Знайти схожі
|
>18.
|
Лещенко, Ганна (кандидат педагогічних наук; професор кафедри української мови та методики викладання). Компендіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Ганна Лещенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 6-13. - Бібліографія : С.13 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические понятия -- методические термины -- методичні поняття -- методичні терміни -- мовленнєві уміння -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова Анотація: Автор подає стислий виклад сутності основних понять та термінів комунікативно зорієнтованої методики викладання мови - засад формування комунікативної компетенції.
Знайти схожі
|
>19.
|
Ковальчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; викладач кафедри методики викладання і культури української мови). Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації / Наталія Ковальчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 2-6. - Бібліографія : С.6 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві уміння -- пунктуационные упражнения -- пунктуация -- пунктуаційні вправи -- пунктуація -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова Анотація: Мета статті полягає у розробці системи пунктуаційних вправ, які сприяють формуванню мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації української мови.
Знайти схожі
|
>20.
|
Кліменко, В. (професор кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури). Професіоналізація і психологія викладача вищої школи / В. Кліменко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 106-112. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.58 Рубрики: Економіка Вища професійна освіта Экономика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- професійна компетентність -- викладачі -- практична психологія -- здібності викладачів -- высшее образование -- профессиональная компетентность -- преподаватели -- практическая психология -- умения преподавателей Анотація: З позиції прикладної психології праці і власного міркування щодо професіоналізації та психології викладача вищої школи протягом його фахової діяльності.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|