Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=умови монополії<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Нуньєс, Пауло Мачас
(доцент кафедри управління та економіки Університету Бейра Інтеріор; м.Ковілья; Португалія; PhD (економіка)).
Ціноутворення на товари тривалого вжитку в умовах
монополії
при дискретному попиті і змінах доходів / П. М. Нуньєс> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 9
. - С. 421-427. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Кл.слова (ненормовані):
дискретный спрос
--
дискретний попит
--
изменение доходов
--
зміна доходів
--
условия монополии
--
умови
монополії
--
платежеспособность потребителей
--
платоспроможність споживачів
--
предположение Коуза
--
Коуза предложения
--
припущення Коуза
--
Коуза припущення
--
товары длительного потребеления
--
товари тривалого вжитку
--
ценообразоание
--
ціноутворення
Анотація:
Розглянуто модель двох періодів із дискретним попитом і двома групами споживачі із різним рівнем доходів. Доведено, що в даному випадку припущення Коуза не завжди вірне, тобто зниження ціни з часом не обов'язкове. З урахуванням бажання і можливостей груп споживачів з низькими і високими доходами платити за товари тривалого вжитку у двох періодах показано, що в умовах
монополії
ціна на товар може не лише знизитись, але й піднятись. Це багато в чому залежить від бажання споживачів з високими доходами платити за товар в майбутньому і зараз. Також можливе підвищення цін при зниженні відсоткових ставок у банках. При зміні в платоспроможності споживачів з низькими і високими доходами ціни швидше за все піднімаються, скільки в умовах
монополії
продавець орієнтується на можливий максимум.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)