Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=университетское образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


    Задорожний, Ю. (кандидат юридичних наук; доцент кафедри теорії та історії держави і права (Юридичний інститут "ІПКП" національного авіаційного університету)).
    Роль римського права у процесі становлення та розвитку університетів у країнах Західної Європи / Ю. Задорожний // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 153-160. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Право
   Юридична освіта

   Право

   Юридическое образование

   Римська імперія
    Франція

    Німеччина

    Західна Європа

Кл.слова (ненормовані):
римське право -- розвиток юридичної науки -- юридична наука -- юридична освіта -- римське приватне право -- університети -- норми права -- середньовічні університети -- формування правової свідомості -- центр розвитку юридичної науки -- схоластична університетська юстиція -- вища освіта -- університетська освіта -- феодальна роздробленість -- правова система -- законодавча база -- римское право -- развитие юридической науки -- юридическая наука -- юридическое образование -- римское частное право -- Кодекс Юстиниана -- нормы права -- средневековые университеты -- формирование правового сознания -- центр развития юридической науки -- схоластична университетская юстиция -- высшее образование -- университетское образование -- феодальная раздробленность -- правовая система -- законодательная база
Анотація: Про розвиток університетів у країнах Західної Європи.


Дод.точки доступу:
Болонський університет \о нем\; Кодекс Юстиніана \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.05.2009р. Інв.2471ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Сапожников, С.
    Тенденції розвитку педагогічної освіти в Румунській Республіці / С. Сапожников // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 131-141. - Бібліографія : С.140-141 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Румунія
    Румыния

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубежные университеты -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- образование в Румынии -- освіта в Румунії -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підвищення кваліфікації -- підготовка учителів -- повышение квалификации -- подготовка учителей -- реформа образования -- реформа освіти -- университетское образование -- університети -- університетська освіта
Анотація: Розглянуто процес реформування вищої педагогічної освіти в сучасній Румунії. На прикладі двох університетів розглянуто зміст такої освіти. Також приділена увага змінам в системі післядипломного підвищення кваліфікації педагогів. Провідні фахівці вважа ють, що стратегією вищої педагогічної освіти Румунії є зміна мети, змісту, методів, форм тощо відповідно до завдань Болонського процесу. Завдання нових освітніх програм - це насамперед допомога студентам у навчанні, формуванні їхньої здатності до само рефлексії, підвищення дидактичної культури. Діяльність педагогічних структурних підрозділів університетів Румунії орієнтовано на забезпечення сучасного рівня підготовки майбутніх учителів середньої школи та викладачів вузів, формування в студентів нав ичок самостійної роботи й самоосвіти.


Знайти схожі

3.


    Огнев'юк, В. (ректор Київського університету імені Бориса Грінченка; член-кореспондент АПН України; доктор філософських наук; професор).
    Криза - момент істини для університетської освіти / В. Огнев'юк // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 11. - С. 5-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 1994-2008 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- університети -- університетська освіта -- ліцензування -- акредитація -- педагогічні університети -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- университеты -- университетское образование -- лицензирование -- аккредитация -- педагогические университеты
Анотація: Обгрунтовано доцільність запровадження нових принципів розвитку університетської освіти в умовах сучасності: академічна свобода, диверсифікація фінансової бази, оптимізація науково-дослідної роботи тощо. Актуалізується проблема трансформації вузькопрофільних університетів у багатопрофільні як умова їх конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг.


Дод.точки доступу:
Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка, вищий навчальний заклад \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Лукашенко, Альона (старший викладач Національної академії внутрішніх справ України).
    Античне уявлення про вищу освіту та університет / Альона Лукашенко // Історичний журнал. - 2010. - № 1-3. - С. 246-253. - Бібліографія : С.253 : 30 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(0)3
Рубрики: історія
   История

   Древний Рим
    Стародавній Рим

    Давня Греція

    Афины

Кл.слова (ненормовані):
античний світ -- античність -- античность -- античный мир -- вища освіта -- высшее образование -- история образования -- история университетов -- історія освіти -- історія освіти в Античному світі -- історія університетів -- университетское образование -- університетська освіта
Анотація: Автор проаналізував процес зародження вищої, а також університетської освіти в античний час з метою його висвітлення в нових наукових дисциплінах сьогоднішнього часу. Робота виконана з метою удосконалення сучасної вищої освіти з огляду на нак опичені людські здобутки у сфері освіти та історіографію проблеми.


Дод.точки доступу:
Перикл (правитель афинский) \о нем\; Сократ (древнегреческий философ ; 469-399 до н. э.) \о нем\

Знайти схожі

5.


    Шубартовський, Георгій (проректор з міжнародних зв'язків Одеського державного економічного університету; кандидат економічних наук; доцент).
    Інтернаціоналізація університетської освіти / Г. Шубартовський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 4. - С. 59-63. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- університетська освіта -- университетское образование -- інтернаціоналізація освіти -- интернационализация образования -- іноземні студенти -- иностранные студенты -- подвійні дипломи -- спаренные дипломы -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничество
Анотація: Відображено погляди на сутність та основні складові сучасного процесу інтернаціоналізації університетської освіти. Висвітлюється досвід роботи ОДЕУ у галузі міжнародної співпраці, звертається увага на проблеми, труднощі і недоліки у цьому напрямку діяльності, шляхи їх подолання.

Перейти к внешнему ресурсу: Інтернаціоналізація університетської освіти

Дод.точки доступу:
Одеський державний економічний університет \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Лук'яненко, Дмитро (декан факультету міжнародної економіки і менеджменту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; завідувач кафедри міжнародного менеджменту; доктор економічних наук; професор).
    Інноваційний ресурс економічного розвитку України: інтелектуальна місія університетів / Д. Лук'яненко, А. Поручник // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 12. - С. 74-86. - Библиогр. в конце ст. - 5 рис.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університети -- университеты -- глобальний ринок праці -- глобальный рынок труда -- університетська освіта -- университетское образование -- глобальне мислення -- глобальное мышление -- інноваційний ресурс -- инновационный ресурс -- інноваційна система університетів -- инновационнная система университетов -- інтелектуальний капітал -- интеллектуальный капитал -- українська економічна наука -- украинская экономическая наука -- глобалістика -- глобалистика -- глобалізаційний процес -- глобализационный процесс
Анотація: Університет розглядається як продуцент і носій інтелектуального капіталу. Для забезпечення конкурентоспроможності університет має функціонувати як динамічна інноваційна система, інтегрована у глобальний ринок освітніх послуг.


Дод.точки доступу:
Поручник, Анатолій (директор центру магістерської підготовки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; завідувач кафедри міжнародної економіки; доктор економічних наук; професор); Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Савчук, Володимир (проректор з наукової роботи Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; член-кореспондент НАН України; заслужений діяч науки і техніки України; доктор економічних наук; професор).
    Сьогодення університетської науки / В. Савчук // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 1. - С. 15-23 : табл.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- университетское образование -- університетська наука -- университетская наука -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- науковий потенціал -- научный потенциал -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- наукові розробки -- научные разработки -- інноваційність наукових розробок -- инновационность научных разработок -- наукові школи -- научные школы -- спеціалізовані вчені ради -- специализированные ученые советы -- інтеграція науки й освіти -- интеграция науки и образования -- університети -- университеты
Анотація: Розглядається сучасний стан наукової роботи в університеті; простежуються кількісні та якісні показники науково-дослідної роботи та підготовки науково-педагогічних кадрів за останні роки, аналізуються "вузькі місця" і резерви подальшого розвитку університетської науки.

Перейти к внешнему ресурсу: Сьогодення

Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Мірошниченко, Ганна (викладач кафедри психології і педагогіки Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут"; кандидат педагогічних наук).
    Вплив видатних педагогічних персоналій на розвиток університетської освіти у другій половині ХІХ ст. / Г. Мірошниченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 2. - С. 94-101. - Библиогр. в сносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 19 ст. друга пол.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 19 ст. 2-я пол.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- університети -- университеты -- університетська освіта -- университетское образование -- історико-педагогічні події -- историко-педагогические события -- вчені-педагоги -- ученые педагоги -- освітня діяльність -- образовательная деятельность -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- інноваційні ідеї -- инновационные идеи -- наукові школи -- научные школы -- навчальний процес -- учебный процесс -- персоналії вчених -- персоналии ученых
Анотація: Розглянуто вплив видатних вчених Київського університету Св. Володимира на розвиток університетської освіти і науки у фізико-математичній, природничій та соціально-економічній галузях.


Дод.точки доступу:
Граве, Д.О. (1863-1939) \о нем\; Де-Метц, Г.Г. (1861-1947) \о нем\; Бессер, В.Г. (1784-1842) \о нем\; Траутфеттер, Р.-Е. (1809-1889) \о нем\; Пирогов, М.І. (1810-1881) \о нем\; Фонберг, Г.М. (1801-1891) \о нем\; Бунге, М.А. (1842-1914) \о нем\; Бец, В.Г. (1834-1894) \о нем\; вернадський, І.В. (1821-1884) \о нем\; Київський університет Св. Володимира \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Андрущенко, Віктор (доктор філософських наук; професор; ректор Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Проблема входження української університетської освіти в європейський освітній простір / В. Андрущенко, І. Гамерська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 3-8. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Європа
    Европа

    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- міжнародна співпраця -- международное сотрудничество -- європейський освітній простір -- европейское образовательное пространство -- інформаційні технології -- информационные технологии -- освітня інформаційна інфраструктура -- образовательная информационная инфраструктура -- мовна підготовка -- языковая подготовка -- мовна освіта -- языковое образование -- соціокультурні процеси -- социркультурные процессы -- українські ВНЗ -- украинские ВУЗы -- зарубіжні ВНЗ -- зарубежные ВУЗы -- навчальний процес -- учебный процесс
Анотація: Розглянуто питання щодо шляхів розвитку вищої школи, застосування європейського інноваційного досвіду та налагодження ефективної міжнародної академічної співпраці. Особливу увагу приділено впровадженню інформаційних технологій та створенню єдиного освітнього інформаційного простору. Наголошено на потребі вдосконалення мовної підготовки студентів, що є передумовою успішної інтеграції України в європейський освітній простір.


Дод.точки доступу:
Гамерська, Ірина (аспірант Дрогобицького педагогічного університету імені І. Я. Франка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Ткаченко, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов загальної підготовки Національного університету харчових технологій; м. Київ).
    Проблеми гуманізації вищої освіти / Н. Ткаченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 6. - С. 51-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- гуманізація вищої освіти -- гуманизация высшего образования -- гуманітарізація вищої освіти -- гуманитаризация высшего образования -- виховання молодого покоління -- воспитание молодого поколения -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- духовне виховання -- духовное воспитание -- іноземні мови -- иностранные языки -- наукова творчість студентів -- научное творчество студентов
Анотація: Розглядається проблема гуманізації та гуманітарізації освіти в Україні. Визначаються шляхи формування навчальними закладами духовності молодого покоління: розкриття особистості у різноманітті її інтересів і можливостей, формування здатності до культурного мислення і творчості, протистояння негативним соціально-політичним явищам.


Знайти схожі

11.


    Шапран, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки).
    Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- університетська освіта -- университетское образование -- регіональні університетські комплекси -- региональные университетские комплексы -- університетські комплекси -- университетские комплексы -- професійна підготовка учителів -- профессиональная подготовка учителей -- інноваційна підготовка вчителів -- инновационная подготовка учителей -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы
Анотація: Розглядаються стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Аналізується досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди".


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\

Знайти схожі

12.


    Волик, Л. В. (завідувач кафедри соціальної і корекційної педагогіки Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка; доктор педагогічних наук).
    Українська освіта та інноваційний режим діяльності педагога: ризики, пошуки, стратегії / Л. В. Волик // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 4. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Педагогическое образование

   Педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- педагогічна освіта -- майбутні педагоги -- навчально-матеріальна база -- освітнє середовище -- педагогічна діяльність -- інновації в освіті -- інноваційна педагогічна діяльність -- інноваційна діяльність педагога -- университетское образование -- педагогическое образование -- будущие педагоги -- учебно-материальная база -- образовательная среда -- педагогическая деятельность -- инновации в образовании -- инновационная педагогическая деятельность -- инновационная деятельность педагога
Анотація: Порушується питання про необхідність запровадження в структуру підготовки майбутнього педагога курсів та предметів, спрямованих на їхню готовність до інноваційної професійної діяльності, а також необхідність відповідної побудови всього освітнього середовища університету, що спонукає вчителя до роботи в інноваційному режимі.


Знайти схожі

13.


    Кардош, Міхаела (викладач Університету Тиргу Муреш; Румунія; PhD).
    Роль освіти в підтримці змін на шляху до стійкого розвитку : дослідження на прикладі румунських університетів / М. Кардош // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 337-345 : граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(4РУМ)-2 + 74.58(4РУМ)
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Вища освіта

   Высшее образование

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
гносеологическое лидерство -- гносеологічне лідерство -- высшее образование -- вища освіта -- интегрированные учебные программы -- інтегровані учбові програми -- междисциплинарные подходы -- міждисциплінарні підходи -- научные подходы -- наукові підходи -- общественное поведение -- суспільна поведінка -- прикладные подходы -- прикладні підходи -- социальное моделирование -- соціальне моделювання -- социально-экономическое развитие -- соціально-економічний розвиток -- стратегическое привлечение -- стратегічне залучення -- тематический контентный анализ -- тематичний контентний аналіз -- университетское образование -- університетська освіта -- университеты -- університети -- факторы успешных изменений -- чинники успішних змін
Анотація: Стверджується, що суспільство все ще знаходиться у пошуках рішень на шляху до стійкого розвитку. Освіта у сфері стійкого розвитку дозволить шляхом знань і умінь спрямувати суспільну поведінку до стійкого розвитку у всіх аспектах соціально-економічного життя. У даному контексті університети повинні грати роль моделей і лідерів з підтримки змін мислення і образу дій різними методами (стратегічне залучення, міждисциплінарний підхід, інтегрована навчальна програма, науковий і прикладний підхід, активна участь у суспільному житті тощо). На основі деяких висновків у попередніх роботах, присвячених чинникам стійкого розвитку, запропоновано дослідження діяльності румунських університетів в даній області. Як методологію використано тематичний контентний аналіз.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

14.


    Терентьєва, Н. О.
    Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 22-27. - Література : С.27 : 5 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- глобализация и образование -- глобалізація і освіта -- европейское пространство высшего образования -- європейський простір вищої освіти -- единое Европейское пространство высшего образования -- єдиний європейський простір вищої освіти -- общеевропейское пространство образования и науки -- загальноєвропейський простір освіти і науки -- университетское образование -- університетська освіта
Анотація: Автор статті досліджує основні тенденції розвитку університетської освіти в контексті болонських домовленостей 2009-2010 рр., аналізує основні документи, зокрема Комюніке від 8 липня 2009 р. Всесвітньої конференції з вищої освіти (ЮНЕСКО, Париж, 5-8 липня 2009), Доповіді про розвиток Європейського простору вищої освіти і Комюніке Конференції європейських міністрів, відповідальних за вищу освіту (Левен/Лувен-ла-Нев, 28029 квітня 2009).

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

15.


    Вікторова, Л. В.
    Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в униіверситетах Польщі / Л. В. Вікторова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 67-70. - Література : С.70 : 14 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежные университеты -- иностранные студенты -- иноязычная коммуникативная компетентность -- іноземні студенти -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- образование в Польше -- освіта в Польщі -- студенти-іноземці -- студенты-иностранцы -- университетское образование -- університети зарубіжних країн -- університетська освіта
Анотація: Вивчається польський досвід навчання іноземних студентів у вишах, процес адаптації студентів до іншого культурномовного середовища, зокрема шляхи та умови формування комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

16.


    Давидова, Наталія Олександрівна (кандидат юридичних наук; доцент; адвокат; головний редактор додатку до юридичного журналу "Право України" - науково-практичного фахового журналу "Право США").
    Юридична наука в Сполучених Штатах Америки / Н. О. Давидова // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 379-385. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 72(7США) + 67(7США)г
Рубрики: Науковедение
   Наукознавство

   Право

   США
Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- вища освіта -- диссертационная практика -- дисертаційна практика -- кандидаты юридических наук -- кандидати юридичних наук -- материально-техническая база -- матеріально-технічна база -- МТБ -- научные исследования -- наукові дослідження -- научные степени -- наукові ступені -- наукометрические базы данных -- наукометричні бази даних -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- правовые обзоры -- огляди права -- правовые науки -- правові науки -- правовые школы -- правові школи -- профессиональные периодические издания -- професіональні перідичні видання -- профессоры права -- професори права -- рейтинговое оценивание -- рейтингове оцінювання -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные нагрузки -- учбові навантаження -- школы права -- школи права -- юридические науки -- юридичні науки
Анотація: В порівняльному аспекті розглянуто особливості стану правової науки в Сполучних Штатах Америки та Україні, зокрема, стадії наукової кар'єри, матеріальна база, взаємозв'язок теорії та практики. Автор дійшов висновку про те, що американська наука є більш відкритою та прозорою, має більший рівень незалежності та самоврядування у порівнянні з вітчизняною.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Ландо, Оле (доктор юридичних наук; професор; академік Фінської академії наук; академік Королівської Шведської академії наук; дійсний член Міжнародної академії порівняльного права; почесний професор Копенгагенської школи бізнесу; м. Копенгаген; Данія).
    Викладання порівняльного права / О. Ландо ; пер. О. В. Кресін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 258-264. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Викладання права та правосуддя ; Лексичний курс чи Сократичний метод? ; Чи потрібно навчати студентів критично мислити? . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
естественное право -- природне право -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- кейс-метод -- критическое мышление -- критичне мислення -- лекционные курсы -- лекційні курси -- общий стержень правовых систем -- спільний стрижень правових систем -- правовой реализм -- правовий реалізм -- методика преподавания -- методика викладання -- прецедентное право -- прецедентне право -- сборники прецедентов -- збірники прецедентів -- скрытые техники -- приховані техніки -- собственные мнения преподователей -- власні думки викладачів -- сократический метод -- сократичний метод -- судейский активизм -- суддівський активізм -- судебная практика -- судова практика -- учебная литература -- учбова література -- підручники -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные методики -- учбові методики -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Автор стверджує, що викладач права повинен вчити студентів дійсному праву, тобто такому, яке застосовують суди; він не повинен приховувати власну точку зору, але водночас розкривати інші точки зору. Природного права не існує, але є правові цінності, спільні для більшості правових систем. Сократичний кейс-метод і збірники судових рішень мають переваги над лекційним викладанням і підручниками, і тому їх слід використовувати. Однак вони не дають загальної картини, а тому потребують доповнення вказівками викладача і читанням текстів. Студентів слід вчити бути критичними. Вони повинні знати, що подекуди судді є активістами, відхиляються від закону та використовують приховані техніки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Кресін, Олексій Веніамінович (кандидат юридичних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного права; старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; вчений секретар Української асоціації порівняльного правознавства) \пер.\; Лангдейл, Х. (американский правовед; профессор Гарвардской школы права ; 1826-1956) \о нем\; Суд Европейских сообществ \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Саломатін, О. (доктор юридичних наук; доктор історичних наук; професор; завідувач кафедри теорії держави і права та політології; керівник Науково-освітнього центру порівняльної правової політики Пензенського державного університету; м. Пенза; Росія).
    Інтеграція юридичної компаративістики у навчальні програми вищих навчальних закладів / О. Саломатін // Право України : Юридичний журнал. - 2013. - № 3/4. - С. 265-272. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412в6 + 74.58в
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

   Сравнительное правоведение

   Порівняльне правознавство

Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- магистратура -- магістратура -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международные семинары -- міжнародні семінари -- национальные правовые системы -- національні правові системи -- отраслевое сравнительное право -- галузеве порівняльне право -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- преподавание права -- викладання права -- преподавательский обмен -- викладацький обмін -- специальные курсы -- спеціальні курси -- сравнительная политология -- порівняльна політологія -- сравнтельное государствоведение -- порівняльне державознавство -- университетское образование -- університетська освіта -- учебные дисциплины -- учбові дисципліни -- учебные программы -- учбові програми -- юридическая компаративистика -- юридична компаративістика -- юридическое образование -- юридична освіта
Анотація: Розглядаються можливості посилення вивчення викладання компаративістики на юридичних факультетах. Автор наголошує, що юридична компаративістика складається з порівняльного правознавства, порівняльного державознавства, порівняльної політології, і кожна дисципліна дуже важлива для юридичної освіти. Елементи порівняльного правознавства можуть бути відстежені в різних дисциплінах, які викладаються для бакалаврів: у теорії держави і права, історії держави і права зарубіжних країн. Те саме можна сказати і про порівняльне державознавство. А порівняльну політологію необхідно викладати як частину загальної політології. Спецкурси, присвячені праву конкретної зарубіжної країни, теж дуже важливі, як і курси з європейського права. Для магістерських програм основними елементами є обов’язкова дисципліна порівняльне правознавство і додаткові дисципліни галузевого порівняльного права (такі як порівняльне кримінальне право, порівняльне цивільне право та ін.). Одне з ключових припущень — налагодити обмін викладачами порівняльного правознавства з різних країн та університетів і проводити короткі міжнародні семінари.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Курбатов, Сергій (кандидат філософських наук; Інститут вищої освіти НАПН України).
    Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / С. Курбатов // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 103-110. - Бібліогр. в кінці ст. 25 назв. - табл.
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
університетські рейтинги -- університетська освіта -- моделі університетської освіти -- университетские рейтинги -- университетское образование -- модели университетского образования -- університетська діяльність -- университетская деятельность
Анотація: Розглянуто можливості побудувати ідеальні моделі університетської освіти XXI сторіччя, спираючись на критерії та індикатори, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Герман, Ю. О. (Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара).
    Державна політика України у створенні дослідницьких університетів в Україні на початку ХІХ ст. (проблема вибору моделі) / Ю. О. Герман // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 25-29. - Література : С.28-29 : 12 назв
УДК
ББК 66.2
Рубрики: Політика. Політологія, 19 ст. поч.
   Политика. Политология, 19 ст. нач.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- дослідницькі університети -- исследовательские университеты -- история высшего образования -- история образования в Украине -- история университетов -- історія вищої освіти -- історія освіти в Україні -- образовательная политика -- освітня політика -- университетское образование -- університети -- університетська освіта
Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз основних підходів політики уряду до вибору формату університетської освіти і науки в Україні на початку 19 ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)