Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=управление образованием в высшей школе<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Головньова, І. В.
    Актуальні напрями застосування нового підходу до управління в освіті / І. В. Головньова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 44-50. - Бібліографія : С.50 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладач - студент -- викладач вузу -- вища освіта -- высшее образование -- командний дух -- командный дух -- коучинг -- менеджмент в образовании -- менеджмент освіти -- новий стиль в управлінні -- новый стиль в управлении -- преподаватель - студент -- преподаватель высшей школы -- професійна освіта -- профессиональное образование -- работа в команде -- робота в команді -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуті питання застосування нового стилю менеджменту в освітній сфері. Новий стиль в управлінні (далі - НСУ) як стиль керівництва передбачає створення таких стосунків, коли співробітники прагнуть реалізувати свій потенціал, а керівник сприяє цьом у. НСУ освітою часто вимагає від викладача фундаментальних змін у способі сприйняття самого себе та інших людей - студентів і співробітників, уміння бачити в них особистості, що володіють потенціалом бути високоефективними в обраній сфері.


Знайти схожі

2.


    Швець, Дмитро Євгенійович (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій, начальник навчального відділу).
    Концептуалізація моделі управління вищою освітою в країнах Півночі Європи (Швеція, Норвегія, Нідерланди) / Д. Є. Швець // Грані. - 2012. - № 2. - С. 83-87. - Бібліографія : С.87 : 13 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Північна Європа
    Северная Европа

    Голландия

    Нідерланди

    Нидерланды

    Норвегія

    Норвегия

    Скандинавія

    Скандинавия

    Швеція

    Швеция

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- система вищої освіти -- система высшего образования -- система образования -- система освіти -- скандинавские страны -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Присвячено дослідженню системи вищої освіти Півночі Європи. В статті проаналізовано структурно-функціональні особливості системи вищої освіти скандинавських країн у контексті теорій конвергенції та ціннісно-раціональної дії М. Вебера.


Дод.точки доступу:
Вебер, Макс (немецкий социолог; философ; историк; экономист ; 1864-1920) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Концептуалізація моделі управління вищою освітою в США / Д. Є Швець // Грані. - 2011. - № 4. - С. 114-117. - Бібліографія : С.117 : 11 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- институционализация образования -- інституціоналізація освіти -- концептуализация -- концептуалізація -- модель управления -- модель управления образованием -- модель управління -- модель управління освітою -- образование в США -- образование и общество -- освіта в США -- освіта і суспільство -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- постинформационное общество -- постінформаційне суспільство -- социология образования -- соціологія освіти -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуто особливості моделі управління вищою освітою в США та ключові напрямки її інституціоналізації в умовах становлення постінформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)