Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=уроки хімії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Домарацька, Світлана (вчитель вищої категорії; вчитель-методист).
    Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії / С. Домарацька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа-презентації -- мулльтимедиа-презентации -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- хімія -- химия -- уроки хімії -- уроки химии -- функції презентацій -- функции презентаций
Анотація: Обгрунтовано методичні та практичні рекомендації до застосування мультимедіа-презентацій на уроках хімії як сучасного дидактичного засобу, що підвищує ефективність навчання цього предмета.


Знайти схожі

2.


    Бобряк, Людмила (вчитель хімії; старший учитель; сертифікований учитель-експерт Microsoft).
    OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. - № 8/9. - С. 61-66 : табл., а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- учебные предметы -- методика викладання -- методика преподавания -- розробка уроків -- разработка уроков -- освітні платформи -- образовательные платформы -- змішане навчання -- смешанное обучение -- хмаро орієнтоване середовище -- облако ориентированная среда -- хмарні сервіси -- облачные сервисы -- OneNote Class -- уроки хімії -- уроки химии
Анотація: На основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторські позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначення траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class, описано досвід організації навчання і викладання в OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)