Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=фінансування пасажирського транспорту<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мороз, Микола Миколайович (кандидат технічних наук; доцент кафедри транспортних технологій Кременчуцькго національного університету ім. М.Остроградського; м.Кременчук; Україна).
    Визначення терміну і розміру інвестицій для приведення до необхідної структури рухомого складу пасажирського транспорту загального користування [Текст] : (на прикладі м. Кременчук) / М. М. Мороз // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 235-243 : табл.,граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(4УКР-4ПОЛ)в7-56 + 65.04(4УКР)в
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика, 2013-2015 гг.

   Регіональна економіка, 2013-2015 рр.

   Финансы автомобильного транспорта

   Фінанси автомобільного транспорту

   Украина
    Україна

    Полтавская область

    Полтавська область

    Кременчуг

    Кременчук

Кл.слова (ненормовані):
городской транспорт -- міський транслпорт -- рухомий склад пасажирського транспорту -- подвижный состав пассажирского транспорта -- инвестиции в пассажирский транспорт -- інвестиції в пасажирський транспорт -- пассажиропотоки -- пасажиропотоки -- структура подвижного состава -- структура рухомого складу -- транспортные средства -- транспортні засоби -- хронологические сроки -- хронологічні терміни -- эксплуатационные затраты -- експлуатаційні витрати -- финансирование пассажирского транспорта -- фінансування пасажирського транспорту
Анотація: Проведено аналіз структури рухомого складу пасажирських перевезень, пасажиропотоків на маршрутах м. Кременчук. На основі розрахунків раціональної структури парку рухомого складу проведено порівняння експлуатаційних витрат за старої і нової структури рухомого складу і визначено час реалізації заміни рухомого складу. При зміні структури парку транспортних засобів від існуючої до розрахункової визначено експлуатаційні витрати, які понесуть перевізники, що складає для старого парку за місяць – 8670106 грн, для нового парку – 6292650 грн, що на 27,4% менше. Час реалізації заміни старого рухомого складу на новий без використання зовнішнього фінансування складає 48 місяців, тобто 4 роки.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)