Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ценностное восприятие<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Хун, Чіа-Жень (викладач Центру загальної освіти Інноваційного інституту технологій Тайваню; м. Тайбей; Тайвань).
    Дослідження кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності / Ч. -Ж. Хун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 506-513 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433(5КИТ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
клиентский опыт -- клієнтський досвід -- курортный отдых -- курортний відпочинок -- поездки на отдых -- поїздки на відпочинок -- повторные визиты -- повторні візити -- потребительские намерения -- споживацькі наміри -- потребительские ценности -- споживацькі цінності -- рекреационная сфера -- рекреаційна сфера -- ценностное восприятие -- ціннісне сприйняття
Анотація: Висвітлено кореляцію між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності. Дані зібрано серед відвідувачів тайваньского курорту West Lake Resortopia, заповнено 286 анкет. За допомогою регресійного аналізу і ієрархічної регресії для перевірки гіпотез виявлено частково позитивні кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту, між сприйняттям цінності і досвідом відпочинку, а також між сприйняттям цінності і наміром повторного візиту. Більш того, сприйняття цінності має стримуючу дію на кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту. Результати дослідження можуть допомогти рекреаційній галузі в розумінні досвіду клієнтів і впливу сприйняття цінності на намір повторного візиту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)