Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=ценностное восприятие<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Хун, Чіа-Жень
(викладач Центру загальної освіти Інноваційного інституту технологій Тайваню; м. Тайбей; Тайвань).
Дослідження кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності / Ч. -Ж. Хун> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 506-513 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.433(5КИТ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
клиентский опыт
--
клієнтський досвід
--
курортный отдых
--
курортний відпочинок
--
поездки на отдых
--
поїздки на відпочинок
--
повторные визиты
--
повторні візити
--
потребительские намерения
--
споживацькі наміри
--
потребительские ценности
--
споживацькі цінності
--
рекреационная сфера
--
рекреаційна сфера
--
ценностное
восприятие
--
ціннісне сприйняття
Анотація:
Висвітлено кореляцію між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту з урахуванням сприйняття цінності. Дані зібрано серед відвідувачів тайваньского курорту West Lake Resortopia, заповнено 286 анкет. За допомогою регресійного аналізу і ієрархічної регресії для перевірки гіпотез виявлено частково позитивні кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту, між сприйняттям цінності і досвідом відпочинку, а також між сприйняттям цінності і наміром повторного візиту. Більш того, сприйняття цінності має стримуючу дію на кореляції між досвідом відпочинку і наміром повторного візиту. Результати дослідження можуть допомогти рекреаційній галузі в розумінні досвіду клієнтів і впливу сприйняття цінності на намір повторного візиту.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)