Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ценовая дискриминация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.433с-5
   Х 97


    Хсу, Ю-Лун (старший викладач кафедри туризму Технологічного інституту; м.Тайвань; Тайвань).
    Ефективність вебсайтів групової закупівлі у туристичному маркетингу : на прикладі Groupon.com / Ю. -Л. Хсу, К. -Ю. Чен, Ю. -С. Тінг // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 519-527 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
вэб-сайты -- веб-сайти -- групповые закупки -- групові закупівлі -- информационные технологии -- інформаційні технології -- маркетинговые онлайновые площадки -- маркетинговій онлайнові майданчики -- предложения со скидками -- пропозиції зі знижками -- туристическая индустрия -- туристична індустрія -- туристические сертификаты -- туристичні сертифікати -- туристический маркетинг -- туристичний маркетинг -- ценовая дискриминация -- цінова дискримінація -- электронная информация -- електронна інформація
Анотація: Досліджується ефективність "Groupon" як маркетингового майданчика для індустрії туризму. Туристичні фірми продають свої послуги на "Groupon" у секції " Getaway". У якості нового маркегингового онлайн-майданчика це може бути можливістю для турфірм підняти рівень продажів, збільшити свою частку на ринку та підвищити конкурентоспроможність. Важливо визначити, наскільки корисний цей сайт групової закупівлі для турфірм, через оцінювання його принципів дії та прогнозованих вартості, збитків та прибутків.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Чен, Куан-Ю (доцент кафедри спортивного відпочинку та профілактики Національного науково-технічного університету м.Піньтунь; Тайвань); Тінг, Ю-Сан (доцент кафедри туризму Університету І-Шоу; м.Кахсіунг; Тайвань); Groupon.com, сервер ИНТЕРНЕТ \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Юртсевен, Чаглар (старший викладач кафедри економіки Університету Бахчешехір; м.Стамбул; Туреччина).
    Соціальна модель визначення вартості мобільного зв'язку / Ч. Юртсевен // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 522-537 : граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.38в7-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика связи

   Економіка зв'язку

Кл.слова (ненормовані):
дуополия -- дуополія -- конкуренция -- конкуренція -- ціноутворення -- ценообразование -- мобильная связь -- мобільний зв'язок -- потребительские ценности -- споживацькі цінності -- социальное взаимодействие -- соціальна взаємодія -- социальные сети -- соціальні мережі -- теория спроса -- теорія попиту -- ценовая дискриминация -- цінова дискримінація -- экономическое моделирование -- економічне моделювання
Анотація: Побудовано модель конкуренції на ринку мобільного зв'язку. Досліджено причини вибору послуг у соціальному середовищі з різною цінністю для різних викликів. Розмови з людьми, які знаходяться ближче в соціальнму середовищі, являють собою більшу цінність для клієнта. Пояснено цінову дискримінацію за допомогою необхідностей, які впливають зі структури соціальної мережі, без відмінності у вартості.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)