Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька компетенція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.


    Шуляр, Василь (заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Компетентність читача : словник-довідник / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 15-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- коммуникативная компетенция -- компетенция читательская -- комунікативна компетенція -- лингвистическая компетенция -- литературоведческая компетенция -- лінгвокультурна компетенція -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мовленнєва компетенція -- речевая компетенция -- украинская литература -- українська література -- читання -- читатели -- читацька компетенція -- читачі
Анотація: Пропонується трактовка деяких термінів, що характеризують читацьку активність учнів та різні види філологічної компетенції.


Знайти схожі

2.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 46-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- курси за вибором -- курсы по выбору -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- профильное обучение -- профільне навчання -- спецкурси -- спецкурсы -- читательская компетентность -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетентність -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читацькі інтереси
Анотація: У статті окреслено специфіку проведення занять літературних курсів за вибором як ефективної форми розвитку читацької компетенції учнів.


Знайти схожі

3.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 5. - С. 8-10. - Література : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читатели -- читательская компетентность -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацькі вміння -- читачі
Анотація: Уточнено поняття "літературна компетентність" окреслено специфіку компетентнісно орієнтованого уроку української літератури.


Знайти схожі

4.


    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО; заслужений учитель України).
    Методика організації рефлексії на уроці літератури / В. Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 16-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетенция читательская -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- рефлексивное обучение -- рефлексія -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Автор досліджує проведення рефлексивних дій учнів на уроці української літератури, зокрема під час формування читацьких компетенцій.


Знайти схожі

5.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості Анатолія Дімарова / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 32-35. - Література : С.35 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетентность учеников -- компетенция читательская -- комунікативна компетентність -- методика вивчення і викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Уточнено поняття "літературна компетнність", окреслено компетентнісно орієнтовану методику вивчення автобіографічної повісті А. Дімарова "Блакитна дитина".


Дод.точки доступу:
Дімаров, Анатолій (письменник) \о нем\; Блакитна дитина, повість \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Кожедуб, Л. Г.
    Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 32-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- интерпретация художественного текста -- інтерпретація художнього тексту -- коммуникативная компетенция -- читательская компетенция -- комунікативна компетенція -- лингвостилистический анализ текста -- лінгвостилістичний аналіз -- навчання читанню -- обучение чтению -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта -- читання -- читательская рецепция -- читательские умения -- читательское восприятие -- читацька компетенція -- читацьке сприйняття -- читацькі вміння -- чтение
Анотація: Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація художнього тексту сприяє поглибленому вивченню художнього твору та є однією з умов формування комунікативної та читацької компетенції в процесі підготовки майбутніх філологів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

7.


    Галушко, Максим (аспірант Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького).
    Формування художньо-читацької компетентності у процесі вивчення літератури / М. Галушко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 9. - С. 27-29. - Література : С.29 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- украинская литература -- українська література -- читательская компетентность -- читательская культура -- читацька компетенція -- читацька культура
Анотація: Аналізується поняття "художньо-читацька компетентність", виокремлено основні принципи формування художньо-читацької компетентності на заняттях з літератури у вищих навчальних закладах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр.лит.в загальноосвітн.школі_2013_9\ст.8.pdf

Знайти схожі

8.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування читацької діяльності учнів 5-7 класів на уроках української мови / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 11-14. - Література : С.14 : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- обучение чтению -- украинский язык -- українська мова -- читання -- читательская компетентность -- читацька компетенція -- чтение
Анотація: Висвітлюються особливості формування читацької діяльності як складника мовленнєвої компетентності учнів у процесі сприймання навчальних письмових текстів.


Знайти схожі

9.


    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Література : С.45 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читательская культура -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацька культура -- читацьке сприйняття -- читацькі інтереси -- 5 клас -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы
Анотація: Розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Тіхоненко, С. О. (учитель світової літератури гімназії № 9; Кіровоград).
    Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту / С. О. Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 12. - С. 3-4. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього твору -- аналіз художнього тексту в школі -- инновационные методы обучения -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні методи навчання -- інноваційні технології навчання -- компетенция читательская -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- формирование читательской компетентности -- хронотоп -- читательская компетентность -- читацька компетенція -- семінари учителів року -- семинары учителей года -- матеріали семінарів -- материалы семинаров
Анотація: Представлені матеріали учасників семінару учителів року зі світової літератури "Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література)". Автор статті пропонує методику хронотопічного аналізу на сучасному уроці світової літе ратури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2014_12\2.pdf

Дод.точки доступу:
Інноваційні технології в системі літературної освіти України (світова література), всеукраїнський семінар учителів світової літератури \про нього\

Знайти схожі

11.


    Кашуба, Євдокія (вчитель світової літератури Ковалівської ЗОШ; вчитель-методист; Полтавська область).
    Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів [Текст] / Є. Кашуба // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 27-38 : ил. - Бібліогр.: с. 38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання світової літератури
   Методика преподавания мировой литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання світоової літератури -- преподавание мировой литературы -- викладання зарубіжної літератури -- преподавание зарубежной литературы -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- зарубіжні письменники -- зарубежные писатели -- творчість зарубіжних письмеників -- творчество зарубежных писателей -- твори зарубіжних письменників -- произведения зарубежных писателей -- письменники Великої Британії -- писатели Великобритании -- тври письмеників Великої Британії -- произведения писателей Великобритании -- текстоцентричний підхід у викладанні літератури -- произведения зарубежных писателей -- читацька компетенція -- читательская компетенция -- текстоцентрический подход в преподавании литературы -- формирование читательской компетенции у учеников -- формування читацької компетенції в учнів -- казка -- сказка -- романи -- твори зарубіжних письменників -- навчальні завдання -- учебные задания
Анотація: Текстоцентричні навчальні завдання на уроки з вивчення роману Д. Джонс "Мандрівний замок Хаула".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Джонс, Діана Вінн (британська письменниця ; 1934-2011) \о ней\; Мандрівний замок Хаула, роман \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

12.


    Кашуба, Євдокія (учитель-методист).
    Текстоцентрічний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів (Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний замок Хаула") / Євдокія Кашуба // Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 36-47. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
английская литература -- англійська література -- детская литература -- дитяча література -- зарубежная детская литература -- компетенция читательская -- читательская компетенция -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- текстоцентричний підхід -- читацька компетенція -- уроки зарубіжної літератури -- уроки зарубежной литературы
Анотація: Уроки зарубіжної літератури з вивчення роману англійської письменниці Діани Уінн Джонс.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2016_3\7.pdf

Дод.точки доступу:
Джонс, Діана Вінн (британська письменниця ; 1934-2011) \про неї\; Мандрівний замок Хаула, роман \о произв.\

Знайти схожі

13.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник ).
    Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні компетентного учня-читача / Анатолій Фасоля // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 2. - С. 34-38. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
читательская компетенция -- читацька компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- общеобразовательные умения -- загальнонавчальні уміння -- учебные умения -- навчальні уміння -- читательская компетентность учеников -- читательские умения -- читацька компетенція учнів -- читацькі вміння -- читательские умения -- організаційно-діяльнісні уміння -- организационно-деятельностные умения
Анотація: Розглянуто місце організаційно-діяльнісних умінь у структурі компетентності, проаналізовано їхню роль у процесі формування компетентного учня-читача.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2016_2\7.pdf

Знайти схожі

14.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 5. - С. 2-12. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
веб-квести -- интерактивное обучение -- интерактивные методы -- информационно-коммуникативные технологии -- информационные технологии в образовании -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- інформаційні технології в освіті -- інформаційно-комунікаційні технології -- кейс-методи -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические рекомендаци -- методичні рекомендації -- организационные умения -- організаційні уміння -- особистісно орієнтоване навчання -- украинская литература -- українська література -- умения -- уміння -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Методичні рекомендації розкривають такі аспекти викладання літератури: викладання літератури як мистецтва слова, організація особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, система формування організаційно-діяльнісних умінь, формування читацьк ої компетентності, використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці літератури.


Знайти схожі

15.


    Мартинюк, Уляна (вчитель зарубіжної літератури Гутівського НВК; Івано-Франківська область).
    Формування креативної особистості / У. Мартинюк // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 7-8. - С. 60-67
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
креативна особистість -- креативная личность -- креативні здібності -- креативні методи навчання -- креативные методы обучения -- креативные способности -- 5 клас -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методические рекомендаци -- методичні рекомендації -- развитие речи учащихся -- развитие творческих способностей -- розвиток мовлення у дітей -- розвиток творчих здібностей -- читательская компетентность -- читацька компетенція
Анотація: Автор ділиться власним досвідом з формування креативної особистості учнів на уроках зарубіжної літератури у 5 класі, пропонує до уваги читачів свої методичні знахідки, ефективні методи та підходи.


Знайти схожі

16.


    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних зкладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік) / А. Фасоля // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - № 5. - С. 2-6. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические комментарии -- методичні коментарі -- програми з української літератури -- программы по украинской литературе -- украинская литература -- українська література -- читательская компетентность -- читацька компетенція -- методичні коментарі -- методические комментарии
Анотація: Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах у 2017-2018 навчальному році особливу увагу привертає до проблеми формування та оцінювання рівня сформованості читацької та ключових компетентностей на уроках української літератур и.


Знайти схожі

17.


    Мартинюк, Уляна (вчитель зарубіжної літератури ).
    Формування креативної особистості [Текст] / У. Мартинюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11-12. - С. 7-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
креативна особистість -- креативная личность -- креативні здібності -- креативні методи навчання -- креативные методы обучения -- креативные способности -- 5 клас -- 5 класс -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- развитие речи учащихся -- развитие творческих способностей -- розвиток мовлення учнів -- розвиток творчих здібностей -- читательская компетенция -- читацька компетенція
Анотація: Автор ділиться власним досвідом з формування креативної особистості учнів на уроках зарубіжної літератури у 5 класі, пропонує до уваги читачів свої методичні знахідки, ефективні методи та підходи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Всес_літ_та_культ_2017_11-12\3.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)