Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=школьное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
111
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-111
>
1.
Галузева програма впровадження
профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 7/8
. - С. 6-10 : табл., рис
УДК
371
ББК
74
Рубрики:
Освіта
Теорія і методи навчання
Образование
Теория и методы обучения
, 2008-2010 р.
Україна
Кл.слова (ненормовані):
міністерства
--
проекти програм
--
шкільна освіта
--
реформа школи
--
методи навчання
--
профілізація школи
--
галузеві програми
--
впровадження профільного навчання
--
профільне навчання
--
министерства
--
проекты программ
--
школьное
образование
--
профилизация школы
--
отраслевые программы
--
внедрение профильного обучения
--
профильное обучение
--
методы обучения
Анотація:
Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр.
Дод.точки доступу:
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
2.
Петрашенко, С. М.
(директор; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа).
Майбутнє за спеціалістами з безпеки життєдіяльності / С. М. Петрашенко, Т. І. Таволжанова> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 11/12
. - С. 37-39 : фото. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование
. Педагогика
Теория и методика обучения
Україна
Київ
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
навчальні дисципліни
--
безпека життєдіяльності людини
--
навколишнє середовищє
--
екологічна освіта
--
екологічна культура
--
екологічне виховання
--
екологічна свідомість
--
досвід шкіл
--
БЖД
--
школьное
образование
--
учебные предметы
--
безопасность жизнедеятельности
--
окружающая среда
--
экологическое
образование
--
экологическая культура
--
экологическое воспитание
--
экологическое сознание
--
опыт школ
Анотація:
Досвід формування навичок безпеки життєдіяльності школярів шляхом викладання навчального предмету "Безпека життєдіяльності".
Дод.точки доступу:
Таволжанова, Т. І. (викладач-методист; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа); Гімназія "Академія" Святошинського району
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Вакарчук, І.
(Міністр освіти і науки України).
Сучасна фізико- математична освіта і наука: тенденції та перспективи / І. Вакарчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. -
№ 1
. - С. 3-22 : рис.
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Общая педагогика
Загальна педагогіка
Україна
Кл.слова (ненормовані):
учбові дисципліни
--
фізика
--
математика
--
освіта
--
шкільна освіта
--
вища освіта
--
оцінювання учнів
--
якість освіти
--
поліпшення якості
--
олімпіади
--
учебные дисциплины
--
физика
--
физико-математические науки
--
образование
--
школьное
образование
--
высшее
образование
--
оценивание учеников
--
качество образования
--
улучшение образования
--
олимпиады
Анотація:
У доповіді міністра освіти піднімаються проблеми, пов'язані зі зниженням рівня викладання фізики та математики у школі, недостатнім рівнем підготовки вчителів фізики та математики. Окреслюється коло нагальних завдань: налагодження видання підручників українською мовою, оновлення матеріально-технічної бази ВНЗ, розширення наукового міжнародного співробітництва тощо.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Силко, Є. М.
Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 42-46. - Бібліографія : С.46 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание школьников
--
единство человека и природы
--
екологічна культура
--
екологічне виховання
--
єдність людини і природи
--
людина і природа
--
человек и природа
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
--
экологическая культура
--
экологическое воспитание
Анотація:
У статті розглянуто формування екологічної культури школярів з точки зору єдності людини і природи, підкреслена необхідність комплексного екологічного виховання. В екологічному вихованні дитини важливі, як правило, всі сфери життя: родина, однолітки, ш кола, різноманітні типи позацкільних освітніх закладів. В екологічному вихованні виділяються такі основні його аспекти: краєзнавчий, країнознавчий та природоохоронний. Гуманістична сутність відповідальності школярів за стан довкілля передбачає єдність пізнавальної й практичної діяльності з поліпшення природи рідного краю.
Знайти схожі
>
5.
Лобова, О. В.
Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 22-31. - Бібліографія : С.31 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание школьников
--
естетичне виховання
--
музична культура
--
музична освіта
--
музичне виховання
--
музыкальная культура
--
музыкальное воспитание
--
музыкальное
образование
--
образование
Украины
--
освіта України
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
--
эстетическое воспитание
Анотація:
У річищі дослідження культуротворчу місію загальної музичної освіти конкретизовано насамперед у питанні формування музичної культури школяра - складної особистісної якості, що забезпечує можливість повноцінного й різнобічного спілкування з музикою, по трібної складової художнього й духовного становлення людини. Розглянуто сутність музичної освіти, особливості її функціонування на сучасному етапі та специфіка культуротворчих тенденцій у системі загальної музичної освіти школярів України.
Знайти схожі
>
6.
Бондар, Л. С.
З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В.Щепкіна / Л. С. Бондар> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 3
. - С. 142-150. - Бібліографія : С.149-150 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
история школ
--
історія педагогіки
--
історія шкіл
--
образование
Украины
--
освіта України
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
сельская школа
--
сільська школа
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
Розкрита діяльність Другої липецької школи (методи навчання, політико-виховна робота) під керівництвом Петра Васильовича Щепкіна (1865-1941) - першого українського радянського вчителя, нагородженого орденом Трудового Червоного Прапору. Школу було відк рито в 1864 р. в селі Липці (тепер Харківський район Харківської області).
Дод.точки доступу:
Щепкин, Петр Васильевич (1865-1941) \о нем\; Щепкин, Петро Васильович (1865-1941) \о нем\; Друга липецька школа \о ней\; Липецької школи ім. П.В.Щепкіна \о ней\
Знайти схожі
>
7.
Муравська, С. М.
Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл / С. М. Муравська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 126-133. - Бібліографія : С.132-133 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
ненасилие
--
ненасилля
--
ненасильницька педагогіка
--
организация учебного процесса
--
організація навчального процесу
--
педагогика ненасилия
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
В статті досліджено особливості організації навчання в школі Саммерхілл, засновником якої є англійський педагог О.С.Нілл (1883-1973), який був прихильником ненасильницької педагогіки. Встановлено, що навчання і виховання на основі ненасилля проходить н аступним чином: відсутність тиску на учнів, залучення школярів до самоврядування, поважання прав та інтересів кожної особистості.
Дод.точки доступу:
Нілл, Олександр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Нилл, Александр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Школа Саммерхилл \о ней\; Школа Саммерхілл \о ней\
Знайти схожі
>
8.
Сульниченко, В. М.
Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение
--
коммуникативные упражнения
--
коммуникативный метод обучения
--
комунікативний метод навчання
--
комунікативно-орієнтовано навчання
--
культура речи
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва діяльність дитини
--
мовленнєва культура
--
мовленнєвий розвиток учнів
--
мовленнєві вправи
--
мовленнєві уміння
--
мовна освіта
--
мовні вправи
--
образование
Украины
--
освіта України
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
речевые умения
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
--
языковое
образование
Анотація:
Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.
Знайти схожі
>
9.
Плахотнюк, О. Л.
Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. -
№ 4
. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
США
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів
--
виховання характеру
--
виховна внекласна робота
--
внекласна робота
--
внеклассная работа
--
внешкільне виховання
--
вне
школьное
воспитание
--
воспитание учеников
--
воспитание характера
--
воспитательная внеклассная работа
--
зарубежное
образование
--
зарубіжна освіта
--
концепции воспитания
--
концепції виховання
--
моральне виховання
--
моральне виховання учнів
--
нравственное воспитание
--
нравственное воспитание учащихся
--
образование
в США
--
освіта в США
--
позитивні риси характеру
--
позитивные черты характера
--
риси характеру
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
формирование личности
--
формирование личности учащихся
--
формування особистості
--
характер
--
черты характера
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру.
Знайти схожі
>
10.
Балацька, Наталія
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ).
Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 8/9
. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование
. Педагогика
Организация образования
Велика Британія
Великобритания
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта
--
шкільна освіта
--
освіта за кордоном
--
приватні школи
--
британські школи
--
оплата навчання
--
реформування освіти
--
фінансування державних шкіл
--
среднее
образование
--
школьное
образование
--
образование
за рубежом
--
частные школы
--
британские школы
--
оплата обучения
--
реформирование образования
--
финансированиегосударственных школ
Анотація:
Про систему шкільної освіти у Великої Британії.
Дод.точки доступу:
Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
11.
Плахотнюк, О.
(аспірант Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини).
Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Плахотнюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 75-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
США
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
виховання характеру
--
виховний процес
--
концепції виховання
--
школьное
образование
--
воспитание характера
--
воспитательный процесс
--
концепции воспитания
Анотація:
Мета статті полягає в тому, щоб дослідити різноманітні визначення і підходи до поняття "виховання характеру" та проаналізувати розмаїття поглядів на впровадження відповідної концепції в школах США.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
12.
Савченко, Олександра
(доктор педагогічних наук; академік АПН України).
Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О Савченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
середня освіта
--
модернізація змісту освіти
--
система контролю
--
загальна середня освіта
--
напрями модернізації змісту
--
методологічний напрям
--
законодавчо-нормативний напрям
--
дидактичний напрям
--
методичний напрям
--
шкільна освіта
--
среднее
образование
--
модернизация содержания образования
--
система контроля
--
общее среднее
образование
--
направления модернизации содержания
--
методологическое направление
--
законодательно-нормативное направление
--
дидактическое направление
--
методическон направление
--
школьное
образование
Анотація:
Розглядається проблема реалізації системного підходу до оновлення змісту загальної середньої освіти, його структурування за етапами навчання і предметами, очікуваними результатами засвоєння. Обгрунтовується системність модернізації змісту шкільної освіти на методологічному, законодавчо-нормативному, дидактичному, методичному рівнях
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
13.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; доцент; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки інституту педагогіки АПН України).
Наслідки та досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 1/2
. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа, 20 ст.
Общеобразовательная школа
Україна
Кл.слова (ненормовані):
реформування шкільної освіти
--
шкільна освіта
--
історія освіти
--
управління системою освіти
--
модель реформування шкільної освіти
--
досвід реформування шкільної освіти
--
етапи реформування шкільної освіти
--
реформирование школьного образования
--
школьное
образование
--
история образования
--
управление системой образования
--
модель реформирования школьного образования
--
опыт реформирования школьного образования
--
этапы реформирования школьного образования
Анотація:
Розглянуто результати (зміни в структурі, змісті шкільної освіти, організації навчально-виховного процесу, методах навчання, системі управління) та узагальнено досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
14.
Буряк, Володимир
(доктор педагогічних наук; професор; ректор Криворізького державного педагогічного універсітету).
Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 3
. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта
--
розвиток особистості
--
гносеологічні основи науки
--
шкільний курс фізики
--
школьное
образование
--
развитие личности
--
гносеологические основы науки
--
школьный курс физики
--
методологические знания
--
методологічні знання
Анотація:
Обгрунтовується необхідність уведення методологічних знань до змісту шкільної освіти та розкривається методика оволодіння учнями гносиологічними основами науки.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
15.
Гонтаровська, Н. Б.
Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
виховання
--
воспитание
--
експериментальні школи
--
инновационное
образование
--
інноваційна освіта
--
навчально-виховний комплекс
--
образовательная среда
--
освітнє середовище
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
учебно-воспитательный комплекс
--
целостное развитие
--
цілісний розвиток
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
--
экспериментальные школы
Анотація:
На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.
Знайти схожі
>
16.
Зайцева, Л. І.
Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход
--
деятельностный подход в обучении
--
діяльнісний підхід
--
діяльнісний підхід в навчанні
--
интегрированное обучение
--
інтегроване навчання
--
компетентнісний підхід
--
компетентностный подход
--
личность
--
навчальний процес
--
навчання
--
обучение
--
особистість
--
підходи у навчанні
--
подходы в обучении
--
психодидактика
--
развитие личности
--
розвиток особистості
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
стратегия обучения
--
стратегія навчання
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.
Знайти схожі
>
17.
Середа, Л. І.
Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание
--
зовнішнє незалежне тестування
--
критериальное оценивание
--
критеріальне оцінювання
--
методи оцінки
--
методы оценки
--
навчальний процес
--
навчальні досягнення
--
середня освіта
--
среднее
образование
--
тестирование
--
тестування
--
учебные достижения
--
учебный процесс
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів.
Знайти схожі
>
18.
Кузь, В. Г.
В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
дети с трудностями в обучении
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
здібності
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
лонгитюдное исследование
--
лонгітюдне дослідження
--
малоздібні діти
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
розумові здібності
--
середня освіта
--
слабоуспевающие дети
--
среднее
образование
--
труднощі в навчанні дітей
--
умственные способности
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
19.
Кузь, В. Г.
Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г. Кузь> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование
. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
дошкільна освіта
--
дошкільні установи
--
до
школьное
образование
--
дошкольные учреждения
--
история образования
--
история образования в Украине
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
навчально-виховний комплекс
--
современное
образование
--
сучасна освіта
--
учебно-воспитательный комплекс
--
шкільна освіта
--
школьное
образование
Анотація:
На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\
Знайти схожі
>
20.
Азаров, Микола
(прем'єр-міністр України).
Вступне слово Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на засіданні Кабінету Міністрів України 27 серпня 2010 / М. Азаров> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. -
№ 8
. - С. 1-2
УДК
338(470+571)
ББК
65.9 (4Укр)
Рубрики:
Економіка
Економіка України, 2010 р., 27 серпня
Экономика
Экономика Украины
Україна
Кл.слова (ненормовані):
засідання кабінету Міністрів
--
економіка країни
--
освіта
--
відновлення шкіл
--
вищі навчальні заклади
--
шкільна освіта
--
дошкільна освіта
--
заседания кабинета министров
--
экономика страны
--
образование
--
восстановление школ
--
высшие учебные заведения
--
школьное
образование
--
до
школьное
образование
Анотація:
Розміщено вступне слово прем'єр-міністра України М. Азарова, присвяченого питання освіти.
Дод.точки доступу:
Кабінет Міністрів України \о нем\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-111
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)