Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=школьное образование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 111
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
1.


   
    Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-2010 рр. Проект // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 7/8. - С. 6-10 : табл., рис
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта
   Теорія і методи навчання

   Образование

   Теория и методы обучения
, 2008-2010 р.
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
міністерства -- проекти програм -- шкільна освіта -- реформа школи -- методи навчання -- профілізація школи -- галузеві програми -- впровадження профільного навчання -- профільне навчання -- министерства -- проекты программ -- школьное образование -- профилизация школы -- отраслевые программы -- внедрение профильного обучения -- профильное обучение -- методы обучения
Анотація: Офіційна інформація про впровадження профільного навчання в шкільну освіту протягом 2008-2010 рр.


Дод.точки доступу:
Галузева програма впровадження профільного навчання на 2008-1010 рр., проект
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.1891ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Петрашенко, С. М. (директор; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа).
    Майбутнє за спеціалістами з безпеки життєдіяльності / С. М. Петрашенко, Т. І. Таволжанова // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 37-39 : фото. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- навчальні дисципліни -- безпека життєдіяльності людини -- навколишнє середовищє -- екологічна освіта -- екологічна культура -- екологічне виховання -- екологічна свідомість -- досвід шкіл -- БЖД -- школьное образование -- учебные предметы -- безопасность жизнедеятельности -- окружающая среда -- экологическое образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание -- экологическое сознание -- опыт школ
Анотація: Досвід формування навичок безпеки життєдіяльності школярів шляхом викладання навчального предмету "Безпека життєдіяльності".


Дод.точки доступу:
Таволжанова, Т. І. (викладач-методист; гімназія "Академія" Святошинського району м. Київа); Гімназія "Академія" Святошинського району
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Вакарчук, І. (Міністр освіти і науки України).
    Сучасна фізико- математична освіта і наука: тенденції та перспективи / І. Вакарчук // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 3-22 : рис.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Загальна педагогіка

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
учбові дисципліни -- фізика -- математика -- освіта -- шкільна освіта -- вища освіта -- оцінювання учнів -- якість освіти -- поліпшення якості -- олімпіади -- учебные дисциплины -- физика -- физико-математические науки -- образование -- школьное образование -- высшее образование -- оценивание учеников -- качество образования -- улучшение образования -- олимпиады
Анотація: У доповіді міністра освіти піднімаються проблеми, пов'язані зі зниженням рівня викладання фізики та математики у школі, недостатнім рівнем підготовки вчителів фізики та математики. Окреслюється коло нагальних завдань: налагодження видання підручників українською мовою, оновлення матеріально-технічної бази ВНЗ, розширення наукового міжнародного співробітництва тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Силко, Є. М.
    Ідея єдності людини і природи як основа екологічного виховання школярів / Є. М. Силко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 42-46. - Бібліографія : С.46 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- единство человека и природы -- екологічна культура -- екологічне виховання -- єдність людини і природи -- людина і природа -- человек и природа -- шкільна освіта -- школьное образование -- экологическая культура -- экологическое воспитание
Анотація: У статті розглянуто формування екологічної культури школярів з точки зору єдності людини і природи, підкреслена необхідність комплексного екологічного виховання. В екологічному вихованні дитини важливі, як правило, всі сфери життя: родина, однолітки, ш кола, різноманітні типи позацкільних освітніх закладів. В екологічному вихованні виділяються такі основні його аспекти: краєзнавчий, країнознавчий та природоохоронний. Гуманістична сутність відповідальності школярів за стан довкілля передбачає єдність пізнавальної й практичної діяльності з поліпшення природи рідного краю.


Знайти схожі

5.


    Лобова, О. В.
    Культуротворчі тенденції в сучасній системі загальної музичної освіти школярів / О. В. Лобова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 22-31. - Бібліографія : С.31 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание школьников -- естетичне виховання -- музична культура -- музична освіта -- музичне виховання -- музыкальная культура -- музыкальное воспитание -- музыкальное образование -- образование Украины -- освіта України -- шкільна освіта -- школьное образование -- эстетическое воспитание
Анотація: У річищі дослідження культуротворчу місію загальної музичної освіти конкретизовано насамперед у питанні формування музичної культури школяра - складної особистісної якості, що забезпечує можливість повноцінного й різнобічного спілкування з музикою, по трібної складової художнього й духовного становлення людини. Розглянуто сутність музичної освіти, особливості її функціонування на сучасному етапі та специфіка культуротворчих тенденцій у системі загальної музичної освіти школярів України.


Знайти схожі

6.


    Бондар, Л. С.
    З досвіду роботи Липецької школи ім. П.В.Щепкіна / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 142-150. - Бібліографія : С.149-150 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
история школ -- історія педагогіки -- історія шкіл -- образование Украины -- освіта України -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- сельская школа -- сільська школа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розкрита діяльність Другої липецької школи (методи навчання, політико-виховна робота) під керівництвом Петра Васильовича Щепкіна (1865-1941) - першого українського радянського вчителя, нагородженого орденом Трудового Червоного Прапору. Школу було відк рито в 1864 р. в селі Липці (тепер Харківський район Харківської області).


Дод.точки доступу:
Щепкин, Петр Васильевич (1865-1941) \о нем\; Щепкин, Петро Васильович (1865-1941) \о нем\; Друга липецька школа \о ней\; Липецької школи ім. П.В.Щепкіна \о ней\

Знайти схожі

7.


    Муравська, С. М.
    Організація навчання за принципом ненасилля в школі Саммерхілл / С. М. Муравська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 126-133. - Бібліографія : С.132-133 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Велика Британія
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- воспитание учеников -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- ненасилие -- ненасилля -- ненасильницька педагогіка -- организация учебного процесса -- організація навчального процесу -- педагогика ненасилия -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті досліджено особливості організації навчання в школі Саммерхілл, засновником якої є англійський педагог О.С.Нілл (1883-1973), який був прихильником ненасильницької педагогіки. Встановлено, що навчання і виховання на основі ненасилля проходить н аступним чином: відсутність тиску на учнів, залучення школярів до самоврядування, поважання прав та інтересів кожної особистості.


Дод.точки доступу:
Нілл, Олександр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Нилл, Александр Саттерленд (1883-1973) \о нем\; Школа Саммерхилл \о ней\; Школа Саммерхілл \о ней\

Знайти схожі

8.


    Сульниченко, В. М.
    Теоретичні й методичні аспекти проблеми вдосконалення мовної освіти в сучасній школі / В. М. Сульниченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 67-74. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные упражнения -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура речи -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність дитини -- мовленнєва культура -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовна освіта -- мовні вправи -- образование Украины -- освіта України -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- речевые умения -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование -- языковое образование
Анотація: Визначені напрямки дослідження проблеми формування культури мовлення, зокрема системний підхід. Запропонова система вправ по формуванню культури мовлення: мовні, комунікативні, мовленнєві вправи. Мовні допомагають учням виконувати дії з мовним матер іалом поза мовленнєвою ситуацією. Комунікативні призначені для організації мовленневих дій учнів в ситуативних умовах. Мовленнєві створюють умови для продуктивної мовленнєвої діяльності учнів на уроці.


Знайти схожі

9.


    Плахотнюк, О. Л.
    Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Л. Плахотнюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 117-125. - Бібліографія : С.124-125 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
виховання учнів -- виховання характеру -- виховна внекласна робота -- внекласна робота -- внеклассная работа -- внешкільне виховання -- внешкольное воспитание -- воспитание учеников -- воспитание характера -- воспитательная внеклассная работа -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- концепции воспитания -- концепції виховання -- моральне виховання -- моральне виховання учнів -- нравственное воспитание -- нравственное воспитание учащихся -- образование в США -- освіта в США -- позитивні риси характеру -- позитивные черты характера -- риси характеру -- середня освіта -- среднее образование -- формирование личности -- формирование личности учащихся -- формування особистості -- характер -- черты характера -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті досліджені різноманітні визначення поняття "виховання характеру" та різноманітні підходи до упровадження відповідної концепції в школах США. Починаючи з 1998 р. кожного наступного року Товариство з питань виховання характеру визначає певну к ількість Національних шкіл характеру. Отже, виховання характеру в США - це всеохоплююче поняття, що об'єднує всі аспекти розвитку в памолоді позитивних рис характеру.


Знайти схожі

10.


    Балацька, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов за фахом НАУ).
    Спрямування національної політики Великої Британії в галузі середньої та вищої освіти / Н. Балацька, О. Письменна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 74-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

   Велика Британія
    Великобритания

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- шкільна освіта -- освіта за кордоном -- приватні школи -- британські школи -- оплата навчання -- реформування освіти -- фінансування державних шкіл -- среднее образование -- школьное образование -- образование за рубежом -- частные школы -- британские школы -- оплата обучения -- реформирование образования -- финансированиегосударственных школ
Анотація: Про систему шкільної освіти у Великої Британії.


Дод.точки доступу:
Письменна, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри іноземних мов за фахом НАУ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Плахотнюк, О. (аспірант Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини).
    Концепція виховання характеру в сучасній системі шкільної освіти США / О. Плахотнюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 75-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

   США
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- виховання характеру -- виховний процес -- концепції виховання -- школьное образование -- воспитание характера -- воспитательный процесс -- концепции воспитания
Анотація: Мета статті полягає в тому, щоб дослідити різноманітні визначення і підходи до поняття "виховання характеру" та проаналізувати розмаїття поглядів на впровадження відповідної концепції в школах США.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік АПН України).
    Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- модернізація змісту освіти -- система контролю -- загальна середня освіта -- напрями модернізації змісту -- методологічний напрям -- законодавчо-нормативний напрям -- дидактичний напрям -- методичний напрям -- шкільна освіта -- среднее образование -- модернизация содержания образования -- система контроля -- общее среднее образование -- направления модернизации содержания -- методологическое направление -- законодательно-нормативное направление -- дидактическое направление -- методическон направление -- школьное образование
Анотація: Розглядається проблема реалізації системного підходу до оновлення змісту загальної середньої освіти, його структурування за етапами навчання і предметами, очікуваними результатами засвоєння. Обгрунтовується системність модернізації змісту шкільної освіти на методологічному, законодавчо-нормативному, дидактичному, методичному рівнях

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Березівська, Лариса (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник; доцент; провідний науковий співробітник лабораторії історії педагогіки інституту педагогіки АПН України).
    Наслідки та досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст. / Л. Березівська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 45-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа, 20 ст.
   Общеобразовательная школа

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
реформування шкільної освіти -- шкільна освіта -- історія освіти -- управління системою освіти -- модель реформування шкільної освіти -- досвід реформування шкільної освіти -- етапи реформування шкільної освіти -- реформирование школьного образования -- школьное образование -- история образования -- управление системой образования -- модель реформирования школьного образования -- опыт реформирования школьного образования -- этапы реформирования школьного образования
Анотація: Розглянуто результати (зміни в структурі, змісті шкільної освіти, організації навчально-виховного процесу, методах навчання, системі управління) та узагальнено досвід реформування шкільної освіти в Україні у ХХ ст.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Буряк, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; ректор Криворізького державного педагогічного універсітету).
    Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти / В. Буряк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 3. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- розвиток особистості -- гносеологічні основи науки -- шкільний курс фізики -- школьное образование -- развитие личности -- гносеологические основы науки -- школьный курс физики -- методологические знания -- методологічні знання
Анотація: Обгрунтовується необхідність уведення методологічних знань до змісту шкільної освіти та розкривається методика оволодіння учнями гносиологічними основами науки.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Гонтаровська, Н. Б.
    Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища / Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 75-85. - Бібліографія : С.84-85 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання -- воспитание -- експериментальні школи -- инновационное образование -- інноваційна освіта -- навчально-виховний комплекс -- образовательная среда -- освітнє середовище -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- учебно-воспитательный комплекс -- целостное развитие -- цілісний розвиток -- шкільна освіта -- школьное образование -- экспериментальные школы
Анотація: На прикладі досвіду роботи експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня - Дніпропетровського навчально-виховного комплексу № 28 - розглянуті концептуальні основи побудови оптимального освітнього середовища сучасного навчального за кладу, приділена увага розробці індивідуалізованого освітнього середовища кожної дитини у взаємозв'язку з освітніми середовищами різних рівней.


Знайти схожі

16.


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.


Знайти схожі

17.


    Середа, Л. І.
    Критеріальне оцінювання навчальних досягнень учнів за результатами зовнішнього незалежного оцінювання у формі тестування / Л. І. Середа // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 111-119. - Бібліографія : С.118-119 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
внешнее независимое оценивание -- зовнішнє незалежне тестування -- критериальное оценивание -- критеріальне оцінювання -- методи оцінки -- методы оценки -- навчальний процес -- навчальні досягнення -- середня освіта -- среднее образование -- тестирование -- тестування -- учебные достижения -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Зовнішнє незалежне оцінювання в формі тестування оптимізовано насамперед для визначення оцінок абітурієнтів. В зв'язку з цим отримання за його результатами критеріальних (шкільних) оцінок не є звичайним завданням. Для його вирішення автор пропонує вик ористати два методи: метод нормативної групи і метод "закладки" - та аналізує переваги й недоліки обох цих методів.


Знайти схожі

18.


    Кузь, В. Г.
    В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- дети с трудностями в обучении -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- здібності -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- лонгитюдное исследование -- лонгітюдне дослідження -- малоздібні діти -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- розумові здібності -- середня освіта -- слабоуспевающие дети -- среднее образование -- труднощі в навчанні дітей -- умственные способности -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

19.


    Кузь, В. Г.
    Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дошкільна освіта -- дошкільні установи -- дошкольное образование -- дошкольные учреждения -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- навчально-виховний комплекс -- современное образование -- сучасна освіта -- учебно-воспитательный комплекс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

20.


    Азаров, Микола (прем'єр-міністр України).
    Вступне слово Прем'єр-міністра України Миколи Азарова на засіданні Кабінету Міністрів України 27 серпня 2010 / М. Азаров // Економіст : науково-практичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 1-2
УДК
ББК 65.9 (4Укр)
Рубрики: Економіка
   Економіка України, 2010 р., 27 серпня

   Экономика

   Экономика Украины

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
засідання кабінету Міністрів -- економіка країни -- освіта -- відновлення шкіл -- вищі навчальні заклади -- шкільна освіта -- дошкільна освіта -- заседания кабинета министров -- экономика страны -- образование -- восстановление школ -- высшие учебные заведения -- школьное образование -- дошкольное образование
Анотація: Розміщено вступне слово прем'єр-міністра України М. Азарова, присвяченого питання освіти.


Дод.точки доступу:
Кабінет Міністрів України \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-111 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)