Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (7)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=якість вищої освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.


    Ямковий, В. (завідувач відділу моніторингу якості вищої освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти; заслужений працівник освіти України).
    Аспекти оцінювання релевантності системи ранжування вищих навчальних закладів / В. Ямковий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 14-38 : табл., рис., форм. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2005-2007 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- якість вищої освіти -- рейтинги вищіх навчальних закладів -- рейтингові моделі -- інформаційні бази -- статистика -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- качество высшего образования -- рейтинги высших учебных заведений -- рейтинговые модели -- информационные базы
Анотація: Пропонується методика побудови ієрархії рейтингової системи за тематичними напрямами, яка дає змогу визначити рейтинг кожного ВНЗ як за загальним підсумковим рейтингом, так і його елементами (тематичними напрямами) на системному рівні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Приходько, В. (професор Дніпропетровської Національної металургійної академії України; доктор педагогічних наук).
    Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 39-47 : форм. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вищі навчальні заклади -- якість вищої освіти -- педагогічні технології -- навчальна діяльність студентів -- Болонський процес -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- качество высшего образования -- педагогические технологии -- учебная деятельность студентов -- Болонский процесс
Анотація: Йдеться про розробку педагогічної технології формування навчальної діяльності студентів, обгрунтовується підкріплена результатами педагогічного експерименту її педагогічна ефективність та можливість застосування у навчальному процесі ВНЗ. Доводиться, що така технологія сприяє свідомій мотивації студентів до навчання, самовизначенню їх навчальних цілей, плануванню і досягненню бажаних освітніх результатів


Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління при Національній академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент); Ясєв, О. (професор Дніпропетровської Національної металургійної академії України; кандидат технічних наук; доцент); Національна металургійна академія України \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Жорнова, О. (професор кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Тараса Шевченка; доктор педагогічних наук).
    Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання якості освіти / О. Жорнова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 6. - С. 88-96. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- наукові знання -- высшее образование -- качество высшего образования -- ВУЗы -- высшие учебные заведения -- научные знания
Анотація: У статті обгрунтовується загальний підхід до встановлення якості вищої освіти у світлі входження України до європейського освітнього наукового простору, формулюється критерій контролю такої якості - привласнений студентами сенс наукового знання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (16.11.2009р. Інв.2861ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Решетніченко, А. (професор кафедри філософії та соціально-політичних дисциплін Академії митної служби України; доктор філософських наук).
    Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти / А. Решетніченко, С. Шевченко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 10. - С. 34-43. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- пізнавальна діяльність -- якість вищої освіти -- форми пізнавальної діяльності -- засоби пізнання -- высшее образование -- познавательная деятельность -- качество высшего образования -- формы познавательной деятельности -- средства познания
Анотація: Розглянуто онто- і гносеологічні, понятійно-категорійні та теоретико-методологічні складові управління процесами формування і розвитку системи пізнавальної діяльності як умови забезпечення якості вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Шевченко, С. (докторант Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України; кандидат педагогічних наук; доцент)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Зінковський, Ю. (завідувач кафедри радіоконструктування Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член Академії педагогічних наук України; доктор технічних наук; професор; лауреат державних премій СРСР та України; заслужений діяч науки і техніки України).
    Стандартизація освіти як імператив регулювання вищої школи / Ю. Зінковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 24-30
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- стандартизація освіти -- система освіти -- якість вищої освіти -- міжнародні документи -- освітньо-кваліфікаційні характеристики -- освітньо-професійні програми -- высшее образование -- качество высшего образования -- международные документы -- образовательно-квалификационные характеристики -- образовательно-профессиональные программы
Анотація: Стандартизація розглядається як основа для об'єктивної й назрілої категорізації вищих навчальних закладів з погляду їх конкурентоспроможності.


Дод.точки доступу:
Лісабонська конвенція \о ней\; Сорбонська декларація \о ней\; Болонська декларація \о ней\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Загірняк, М.
    Запровадження національного індексу цитування як важливий елемент ранжування вищих навчальних закладів на шляху до якості та їх визнання у світі / М. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 120-129. - Бібліографія : С.129 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
бази даних -- базы данных -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- индекс цитирования -- індекс цитування -- качество высшего образования -- качество образования -- национальный индекс цитирования -- національний індекс цитування -- образование Украины -- освіта України -- ранжирование ВУЗов -- ранжирование университетов -- ранжування ВНЗ -- ранжування університетів -- рейтинг вузів -- рейтинг ВУЗов -- рейтинг университетов -- рейтинг університетів -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: На основі аналізу світових методик ранжування університетів визначені основні напрями роботи українських вузів з метою їх входження до світових рейтингів, обгрунтована можливість і доцільність створення національного індексу цитування як аналітичної системи й інструменту для оцінки наукової діяльності. Національний індекс цитування може бути використаний для коректування списку "обраних" за допомогою кількісних бібліометричних методів: можна буде ідентифікувати часто цитовані журнали з виданнями з списку ВАКу, а також ухвалити включення їх до цього списку. Певною мірою сам факт індексування є показником престижу журналу.


Знайти схожі

7.


    Зіньковський, Ю. Ф.
    Досвід Болонських перетворень вітчизняної освіти / Ю. Ф. Зіньковський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 57-61. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- качество высшего образования -- качество образования -- образование Украины -- освіта України -- трициклова система навчання -- трицикловая система обучения -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Означені головні завдання вітчизняної освіти, що виникли в зв'язку із входженням України в Болонський процес, а саме: гарантування якості освіти, прийняття трициклової системи навчання і елементів його творчої системи, визначення загальноєвропейських рівнів і термінів навчання, - і випливаючих звідси завдань і умов. Виконання Болонських угод означає, що наші випускники вишів отримають диплом європейського зразка, тобто матимуть можливість працевлаштуватися в будь-якій державі, яка підписала ці міжнародні домовленості. Україна за низкою важливих показників у галузі освіти - серед передових європейських і світових держав.


Знайти схожі

8.


    Сафонова, В. (кандидат економічних наук).
    Вдосконалення методологічних підходів до оцінки якості вищої освіти як загальнодержавного пріоритету / В. Сафонова // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 54-59 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- методологічні підходи -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- оцінка якості вищої освіти -- види оцінки -- критерії оцінки -- высшее образование -- качество высшего образования -- методологические подходы -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- оценка качества высшего образования -- виды оценки -- критерии оценки
Анотація: Досліджено принципи, критерії і методи оцінки якості вищої освіти та вдосконалені методологічні підходи до підвищення якості вищої освіти. Виявлені основні тенденції оцінки якості освіти, що проявилися в останнє десятиліття. Обгрунтовано основні завдання загальнодержавної системи оцінки якості освіти.


Знайти схожі

9.


    Демченко, Віктор.
    Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - № 2. - С. 106-111. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58ц
Рубрики: Качество высшего образования
   Якість вищої освіти

   Управление вузами

   Управління вищими навчальними закладами

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- управління ВНЗ -- вищі навчальні заклади -- навчальний процес -- высшее образование -- качество высшего образования -- управление ВУЗами -- высшие учебные заведения -- учебный процесс
Анотація: У статті запропоновано модель комплексної оцінки якості навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах, яка може служити індикатором ефективності вибраних моделей управління ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Хотомлянський, Олександр
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Лігум, Ю. С.
    Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 22-27. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- информационно-коммуникационные технологии -- інтеграція освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- качество высшего образования -- качество образования -- новітні технології навчання -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательное пространство -- освіта України -- освітній простір -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- сервери ВНЗ -- серверы ВУЗов -- технологии обучения -- технології навчання -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто питання застосування інформаційних систем і технологій для забезпечення якості освіти. Одним з напрямів виконання поставлених задач є впровадження інформаційних систем підтримки ухвалення рішень (ІСПУР) у різних ВНЗ, що дасть змогу обмінюватися базами знань між їхніми (ВНЗ) серверами та буде забезпечувати ці виші інформацією в реальному масштабі часу. Завдяки впровадженню ІСПУР можна буде підвищити якість освіти й реалізувати систему "подвійного" чи "багатостороннього" диплома, що передбачає видачу двох чи більше дипломів двома чи більше ВНЗ за спорідненими навчальними напрямами чи спеціальностями.


Знайти схожі

11.


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліографія : С.89 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
добавочная образовательная стоимость -- додана освітня вартість -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжні системи освіти -- информационная система -- информационная система управления -- інформаційна система -- інформаційна система управління -- качество высшего образования -- качество образования -- мониторинг в образовании -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- национальная система мониторинга -- национальные системы образования -- національна система моніторингу -- національні системи освіти -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- управление образованием -- управління освітою -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн. Зокрема, до них віднесені: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу, активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Знайти схожі

12.


    Приходченко, К. І.
    Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 63-70. - Бібліографія : С.69-70 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- интеграция образования -- інтеграція освіти -- качество высшего образования -- качество образования -- навчання -- образование Украины -- образовательное пространство -- обучение -- освіта України -- освітній простір -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- якість вищої освіти -- якість освіти
Анотація: Розглянуто Болонську систему навчання, яка відкриває студентам великі можливості для розширення обміну інформацією та взаємодії в гуманітарній сфері, в духовному збагаченні.


Знайти схожі

13.


    Зіньковський, Юрій (завідувач кафедри радіоконструювання Національного технічного університету України "КПІ"; дійсний член НАПН України; доктор технічних наук; професор; заслужений діяч науки і техніки України).
    Вища освіта у вітчизняних системах навчання та економіки / Ю. Зіньковський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 9. - С. 16-26. - вища освіта
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- вища освіта -- высшее образование -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- кондиції університетів -- кондиции университетов -- зовнішній контроль -- внешний контроль -- система оцінки якості навчання -- система оценки качества обучения -- чинники якості освіти -- студентське самоврядування -- студенческое самоуправление -- дипломне проектування -- дипломное проектирование -- навчальний процес -- учебный процесс -- організація навчального процесу -- организация учебного процесса -- навчальні програми -- учебные программы -- наукові дослідження -- научные исследования
Анотація: Аналізується "серединне" становище вищої школи та подвійна залежність від середньої школи та системи економіки країни. Із цих позицій розглядаються кваліметрія та чинники якості освіти, а також активні форми поліпшення кондицій університетів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.
   65.04(4УКР-4ЧЕР)
   Н 19


    Назарко, С. О. (кандидат економічних наук; Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права ЗАТ МНТУ ім. академіка Ю.Бугая).
    Забезпечення сталого розвитку регіону через якісну вищу освіту / С. О. Назарко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2012. - № 4. - С. 176-180 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.04(4УКР-4ЧЕР) + 65.497(4УКР-4ЧЕР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Украина
    Україна

    Черниговская область

    Чернігівська область

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗ -- качество высшего образования -- якість вищої освіти -- качество жизни -- якість життя -- региональное развитие -- регіональний розвиток -- социальные показатели -- соціальні показники -- уровень жизни -- рівень життя -- устойчивое развитие -- сталий розвиток -- высшее образование -- вища освіта -- человеческий потенциал -- людський потенціал -- экологические показатели -- екологічні показники -- экономические показатели -- економічні показники
Анотація: У статті розглядаються умови досягнення сталого розвитку, що супроводжується подоланням чисельних впливових факторів. Проаналізовано місце України у світових рейтингах у системі еколого-соціально-економичних показників. Досліджено соціальну складову сталості, яка впливає на регіональний рівень життя через якісну вищу освіту.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

15.


    Пашков , А. П. (доцент кафедри екології факультету природничих наук Національного університету "Києво-Могилянська Академія", академік Міжнародної академії безпеки життєдіяльності).
    Шляхи забезпечення якісної освіти у вищих навчальних закладах (на прикладі кращих вищих навчальних закладів світу та України) / А. П. Пашков // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 3. - С. 10-17 : табл. - (Сучасна освіта). - Бібліогр. наприкінці ст. (13 назв)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Вища освіта
   Высшее образование

   Україна
    Украина

    Японія

    Япония

    Британія

    Британия

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- качество высшего образования -- закордонний досвід вищої освіти -- зарубежный опыт высшего образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- системи якості освіти -- системы качества образования -- науково-викладацький склад -- научно-преподавательский состав -- якість педагогічного персоналу -- качество педагогического персонала -- найкращі ВНЗ України -- лучшие ВУЗы Украины
Анотація: Запропоновано нову світову методологію та шляхи забезпечення якісної освіти в Україні на прикладі кращих вищих навчальних закладів світу.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Києво-Могилянська Академія, Нацйіональний університет \о нем\; Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт \о нем\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

16.


    Бахрушин, Володимир (доктор фізико-математичних наук; професор; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя).
    Якість вищої освіти та сучасні підходи до її вимірювання / В. Бахрушин, О. Горбань // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58ц
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
якість вищої освіти -- багатовимірні оцінки -- вимірювання якості -- качество высшего образования -- многомерная оценка -- измерение качества -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Показано, що поняття "якість вищої освіти" є багатовимірною величиною, тому його вимірювання потребує застосування відповідних оцінок.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Дод.точки доступу:
Горбань, Олександр (доктор фізико-математичних наук; професор; Класичний приватний університет; м. Запоріжжя)

Знайти схожі

17.


   
    Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.] // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 6. - С. 7-20 : табл., рис. - Бібліогр.: у виносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- академії -- академии -- вища освіта -- высшее образование -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- системи управління якістю -- система управления качеством -- СУЯ -- модернізація системи освіти -- модернизация системы образования -- піраміда персоналу -- пирамида персонала
Анотація: Розглядається практичний досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О. С. Попова. Запропоновані алгоритм розробки, схема взаємодії процесів та піраміда персоналу, який здійснює діяльність у системі управліня якістю вищого навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Воробієнко, Петро (доктор технічних наук; ректор Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова); Станкевич, І. В. (кандидат економічних наук; доцент); Глухова, Ольга (кандидат хімічних наук); Суліма, Лілія; Одеська національна академія зв'язку імені О. С. Попова \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Свіжевська, Світлана (начальник відділу ліцензування та акредитації).
    Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 6. - С. 21-35. - Бібліогр.: у виносках
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- вища освіта -- высшее образование -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- гарантія якості вищої освіти -- гарантия качества высшего образования -- система контролю якості -- система контроля качества -- інтегровані системи -- интегрированные системы -- ліцензування-акредитація-рейтингування -- лицензирование-аккредитация-рейтенгирование -- критерії акредитації -- критерии аккредитации -- індикатори якості освіти -- индикаторы качества образования -- суспільно-професійна акредитація -- общественно-профессиональная аккредитация -- громадський контроль -- общественный контроль -- ліцензування ВНЗ -- лицензирование ВУЗ -- акредитація ВНЗ -- аккредитация ВУЗов -- рейтингування ВНЗ -- рейтингования ВУЗ
Анотація: Проаналізовано сутність акредитаційної практики у вищій освіті України. Обгрунтовується назріла потреба подальшого вдосконалення процедур забезпечення гарантії якості, визначені шляхи подолання суперечностей через поетапне впровадження суспільно-професійної акредитації.


Дод.точки доступу:
Про вищу освіту, закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

19.


    Комаров, Вяеслав (проректор з навчально-методичної роботи Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого" ; академік ; кандидат юридичних наук ; професор; м. Харків).
    Законодавче забезпечення модернізації вищої освіти / В. Комаров // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 7. - С. 23-33. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
законодавство про вищу освіту -- законодательство о высшем образовании -- законопроекти -- законопроекты -- аналіз законопроектів -- анализ законопроектов -- управління освітою -- управление образованием -- автономія вищого навчального закладу -- автономия высшего учебного учреждения -- стандарти вищої освіти -- стандарты высшего образования -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- образовательно-квалификационные уровни -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- університетська автономія -- университетская автономия -- академічна свобода -- академическая свобода -- громадсько-державне управління -- общественно-государственное управление -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- доступ до вищої освіти -- доступ к высшему образованию
Анотація: Розглядається стан нормативно-правової бази вищої освіти в Україні в аспекті її подальшого вдосконалення, аналізуються проекти Закону України "Про вищу освіту" та ключові проблеми правового регулювання відносин у цій сфері.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Про освіту, закон України \о произв.\; Про визнання кваліфікації з вищої освіти в європейському регіоні, Лісабонська конвенція \о произв.\; Лісабонська конвенція "Про визнання кваліфікації з вищої освіти в європейському регіоні" \о произв.\; Про вищу освіту, закон України \о произв.\; Про вищу освіту, проект закону \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Свіжевська, Світлана (начальник відділу ліцензування та акредитації Національного гірничого університету).
    Інтерактивна платформа для проведення процедури акредитації / С. Свіжевська // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 11. - С. 80-88 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- місія університету -- миссия университета -- якість вищої освіти -- качество высшего образования -- гарантія якості вищої освіти -- гарантия качества высшего образования -- інтегровані системи -- интегрированные системы -- ліцензування-акредитація-рейтингування -- лицензирование-аккредитация-рейтингование -- інтерактивні платформи -- интерактивные платформы -- стейкхолдери -- критерії акредитації -- критерии аккредитации -- суспільно-професійна акредитація -- общественно-профессиональная аккредитация -- система менеджменту якості -- система менеджмента качества
Анотація: Розкриваються окремі аспекти проблеми оптимізації проведення таких процедур, як ліцензування, акредитація та ранжування у вишах України. Як скоротити економічні, часові, фізичні та моральні витрати? Як зробити корисними результати акредитації не тільки для самого університету, але й для інших зацікавлених сторін? Як уніфікувати показники, спільні для акредитації та рейтингу? На ці питання з урахуванням сучасних методичних підходів і європейських технологій відповідає стаття.

Утримувачі документа:
КЗК "ДОУНБ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)