Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтерактивні методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.


    Ходорич, Оксана (вчителька світової літератури школи-гімназії №323 м. Києва).
    Формування життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури (на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва) [Текст] / О.Ходорич // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігіфно-філософський журнал. - 2011. - № 4. - С. 202-207 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання зарубіжної літератури
   Методика преподавания зарубежной литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєві компетентності -- методика викладання літератури -- творчість учителя -- педагогічні технології -- проектні технології -- метод проектів -- інтерактивні методи навчання -- розвиваюче навчання -- компетентностный подход -- жизненные компетентности -- методика преподавания литературы -- творчество учителя -- педагогические технологии -- проектные технологии -- метод проектов -- интерактивные методы обучения -- развивающее обучение
Анотація: Використання компетентнісного підходу на уроках зарубіжної літератури на прикладі школи-гімназії №323 м. Києва

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Школа-гімназія №323 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (15.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Максимчук, Галина (магістрантка).
    Інтерактивні методи навчання української мови [Текст] / Г. Максимчук // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 8. - С. 18-21. - Библиогр.: с. 21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- викладання української мови -- лінгвістична компетентність -- взаємодія учителя і учнів на уроці -- класифікації інтерактивних методів навчання -- прийоми і методи створення позитивної атмосфери навчання -- прийом "Комплімент" -- прийом "Вітер дме" -- технологія "Знаємо - хочемо дізнатися - дізналися" -- прийом "Намисто" -- прийом "Триступеневе інтерв`ю" -- прийом "Асоціативний кущ" -- прийом "Ротаційні (змінювані) трійки" -- прийом "Займи позицію" -- інтерактивні прийоми навчання -- интерактивные методы обучения -- преподавание украинского языка -- лингвистическая компетентность -- взаимодействие учеников и учителя на уроке -- классификации интерактивных методов обучения -- прием "Комплимент" -- прием "Ветер дует" -- технология "Знаем - хотим узнать - узнали" -- прием "Ожерелье" -- прием "Трехступенчатое интервью" -- прием "Ассоциативный куст" -- прием "Ротационные (изменяемые) тройки" -- прием "Займи позицию" -- интерактивные приемы обучения
Анотація: Розглянуто основні прийоми інтерактивного навчання та наведено приклади їх використання.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Хом`як, Іван (доктор педагогічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (31.08.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
74.580.25
Р 69


    Романовський, О. Г.
    Упровадження інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх психологів / О. Г. Романовський // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2012. - № 3. - С. 3-13. - Бібліогр. в кінці ст. 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.580.25
Рубрики: Инновационные технологии в обучении
   Інноваційні технології в навчанні

Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка майбутніх психологів -- игровое проектирование -- ігрове проектування -- профессиональная подготовка будущих психологов -- вища освіта -- высшее образование -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- інновації у вищій освіті -- инновации в высшем образовании
Анотація: Виділено сучасні тенденції використання інноваційних технологій в освіті. Викладено теоретичні та практичні аспекти ігрового проектування у вищій школі. Описані основні особливості ігрового проектування і досвід його використання в процесі професійної підготовки майбутніх психологів в НТУ "ХПІ"


Дод.точки доступу:
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" \о нем\

Знайти схожі

4.


    Десятов, Дмитро (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри суспільствознавчої освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Використання веб-квесту як методу розвитку дослідницьких умінь учнів у процесі навчання історії [Текст] / Д. Десятов // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2012. - № 9. - С. 22-25 : рис. - Библиогр.: с. 25. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- інтернет -- методика навчання історії -- мережеві технології -- комп`ютери у навчанні історії -- метод проектів -- програмно-педагогічні засоби -- метод веб-квесту -- структура веб-квесту -- види веб-квесту -- веб-квест -- модель веб-квеста -- інноваційні методи навчання -- міжпредметний веб-квест -- інтерактивні методи навчання -- процесс обучения -- интернет -- методика преподавания истории -- сетевые технологии -- компьютеры в обученни истории -- метод проектов -- програмно-педагогические способы -- метод веб-квеста -- структура веб-квеста -- виды веб-квеста -- модель веб-квеста -- инновационные методы обучения -- межпредметный веб-квест -- интерактивные методы обучения
Анотація: Використання веб-квесту на уроках історії як засобу інноваційної методики.

Утримувачі документа:
ОБМ ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (13.11.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Тажикенова, Сапия (заведующая кафедрой экономических дисциплин Университета "Туран-Астана"; г.Астана; Казахстан; кандидат экономических наук; доцент).
    Интерактивные методы обучения - инновация в образовании / С. Тажикенова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 500-506. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5КИТ)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
анализ ситуаций -- аналіз ситуацій -- активная учебная деятельность -- активізація учбової дільності -- выработка навыков -- напрацювання навичок -- высшее образование -- вища освіта -- методы активного обучения -- методи активного навчання -- практическое обучение -- практичне навчання -- приемы активного обучения -- прийоми активного навчання -- решение задач -- рішення завдань -- усвоение знаний -- засвоєння знань -- учебно-познавательная деятельность -- учбово-пізнавальна діяльність -- учебный процесс -- навчальний процес -- формирование личности -- формування особистості -- интерактивные методы обучения -- інтерактивні методи навчання
Анотація: Рассматривается использование активных методов в вузовском обучении как необходимого условия для подготовки высококвалифицированных специалистов, приводящего к положительным результатам, т.к. они позволяют формировать знания и умения и навыки студентов путем вовлечения их в активную учебно- познавательную деятельность, при этом учебная информация переходит в личностное знание студентов.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об образовании, закон Республики Казахстан \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Бізюк, Л. І. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізького національного університету).
    Визначення ролі інтернету у розвитку студентів через культуру діалогу за британським форматом дебатів [Текст] / Л. І. Бізюк, К. О. Терещенко // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 31-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
викладання навчальних предметів -- інтернет -- технічні засоби навчання -- використання інтернету у навчанні -- дебати -- британський формат дебатів -- дебати як навчальна технологія -- технології навчання -- навчальні ігри -- інноваційні методи навчання -- інтерактивні методи навчання -- преподавание учебных предметов -- интернет -- технические средства обучения -- использование интернета в обучении -- дебаты -- британский формат дебатов -- дебаты как учебная технология -- технологии обучения -- учебные игры -- инновационные методы обучения -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розглянуто методику проведення навчальногї гри "Британський формат дебатів" на прикладі гри на тему "Роль інтернету у розвитку студентів".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Терещенко, К. О. (викладач-методист Гірничого технікуму ДВНЗ Криворізький національний університет); Британський формат дебатів, навчальна гра \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Завалевський, Ю. (кандидат педагогічних наук; доцент; заступник директора).
    Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання / Ю. Завалевський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогические технологии -- освітні технології -- образовательные технологии -- інноваційні педагогічні технології -- инновационные педагогические технологии -- технологічний підхід -- технологический подход -- засоби педагогічного впливу -- средства педагогического влияния -- культура педагогічного впливу -- культура педагогического влияния -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- інтерактивне спілкування -- интерактивное общение -- соціально-педагогічна підготовка вчителів -- социально-педагогическая подготовка учителей -- особисто-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- особисто орієнтовані технології виховання -- личностно ориентированные технологии воспитания -- ООТВ -- ЛОТВ -- методи кооперативного навчання -- методы кооперативного обучения -- психологічна культура -- психологическая культура -- складові психологічної культури -- составные психологической культуры -- переконаність вчителя -- убежденность учителя -- культура переживань -- культура переживаний
Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Пасішна, Наталія (вчитель ЗОШ І-ІІІ ст. № 11 м. Полтава).
    Оповідання Євгена Гуцала "Сім`я дикої качки": морально-етичні проблеми [Текст] / Н. Пасішна // Дивослово : щомісяччний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 2. - С. 6-8 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- розробки уроків -- разработки уроков -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- особистісно зорієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- семантична карта слова -- семантическая карта слова -- припущення на основі запропонованих слів -- предположение на основе предложеных слов -- спрямоване читання -- направленое чтение -- карта персонажів -- карта персонажей -- павутинка дискусії -- паутинка дискуссии -- лінія цінностей -- линия ценностей -- твір-п`ятихвилинка -- сочинение-пятиминутка -- письменники України -- писатели Украины -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- твори українських письменників -- произведения украинских писателей
Анотація: Розробка уроку з вивчення оповідання Є. Гуцала "Сім`я дикої качки" з використанням інтерактивних технологій.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Гуцало, Євген (письменник ; 1937-1995) \о нем\; Сім`я дикої качки, оповідання \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (27.03.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.
   37
   У 67


    Раціна, Т. В.
    Післядипломна освіта: шляхи удосконалення якості знань / Т. В. Раціна // Управління якістю підготовки кадрів з вищою освітою через удосконалення процедур ліцензування, акредитації та рейтингування : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 15-16 берез. 2012 р. : [у 2 т.] / МОН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Нац. гірн. ун-т. - Д., 2012. - Т. 1. - С. 130-133. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-966-350-352-3
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- последипломное образование -- систематична освіта -- систематическое образование -- якість знань -- качество знаний -- інститути післядипломної освіти -- институты последипломного образования -- підвищення кваліфікації -- повышение квалификации -- професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- шляхи удосконалення -- пути совершенствования -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Слюсар, Антон (учитель-методист СЗШ № 280 м. Києва).
    Життя і творчість Осипа Турянського [Текст] : нестандартні форми контролю знань / А. Слюсар // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 30-33 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- іноноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- навчальні вправи -- учебные упражнения -- навчальні кросворди -- учебные кроссворды -- позакласні заходи -- внеклассные мероприятия -- українська література -- украинская литература -- письменники України -- писатели Украины -- творчість українських письменників -- творчество украинских писателей -- біографії українських письменників -- биографии украинских писателей -- твори українських письменників -- произведения украинских писателей
Анотація: Збірка кросвордів, присвячених життю і творчості О. Турянського, а також його повісті-поемі "Поза межами болю".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Турянський, Осип (письменник ; 1880-1933) \о нем\; Поза межами болю, повість-поема \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


   
    Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти [Текст] // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 6. - С. 13-14 : фото . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

    Київ

    Киев

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- педагогічні конференції -- педагогические конференции -- наукові конференції -- научные конференции -- методи навчання -- методы обучения -- прийоми навчання -- приемы обучения -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- форми навчання -- формы обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- дослідницькі методи навчання -- исследовательские методы обучения -- інтерактивні вправи -- интерактивные упражнения
Анотація: Репортаж з круглого столу в Інституті педагогіки НАПНУ, присвяченого інноваційним методикам навчання української мови.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Методи навчання української мови у системі компетентністної освіти, круглий стіл \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (10.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки).
    Шкільний проект в обгрунтуванні та реалізації міжпредметних зв'язків [Текст] / С. Трубачева, Р. Осадчук // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 4-5. - С. 36-38 : табл. - Бібліогр.: с. 38. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.202.5
Рубрики: Методика навчання і організації навчального процесу
   Методика обучения и организации учебного процесса

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- учебный процесс -- методи навчання -- методы обучения -- інноваційні методи навчання -- инновационные методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- проектне навчання -- проектное обучение -- навчально- ігрове проектування -- учебно-игровое проектирование
Анотація: Подано характеристику методу навчально-ігрового проектування, розглянуто його ознаки і принципи, особливості застосування та ефективність в різних умовах.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.07.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- творчий процес -- творческий процесс -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- теорія навчання -- теория обучения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- понятієве мислення -- понятийное мышление -- ситуація розміркування -- ситуация рассуждения -- методи навчання -- методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- метод образного бачення -- метод образного видения -- метод "мозкової атаки" -- метод "мозговой атаки" -- метод проблемно-пошукового діалогу -- метод проблемно-поискового диалога -- метод інверсії (обернення) -- метод инверсии (переворота) -- метод емпатії (особистої аналогії) -- метод эмпатии (личностной аналогии) -- метод інциденту -- метод инцидента -- навчальні ігри -- учебные игры -- составные урока -- складові уроку
Анотація: Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

14.


    Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових програм з предмету [Текст] / О. Пометун, Н. Гупан // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 7-8. - С. 7-11. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання історії -- особистісно-орієнтований підхід до навчання -- компетентнісний підхід до навчання -- діяльнісний підхід до навчання -- суспільствознавство -- стандарти освіти -- історичний компонент -- 5 клас -- 6 клас -- 7 клас -- 8 клас -- 9 клас -- інтерактивні методи навчання -- методика преподавания истории -- личностно-ориентированный подход к обучению -- компетентносный подход к обучению -- деятельностный подход к обучению -- обществоведение -- стандарты образования -- исторический компонент -- 5 класс -- 6 класс -- 7 класс -- 8 класс -- 9 класс -- интерактивные методы обучения
Анотація: Представлено підходи до формування сучасного змісту навчання історії у контексті державного стандарту освіти та нових программ з предмету.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Гупан, Нестор (доктор педагогічних наук; професор; головний науковий співробітник лабораторії суспільствознавчої освіти)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Авілова, Олена (вчитель-методист вищої категорії Великоновосільської школи І ступеню; керівник гуртка).
    Розвиток креативної обдарованості вихованців [Текст] / О. Авілова // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецькй, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 3-4. - С. 151-154 : табл. - Бібліогр.: с. 154. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

    Велика Новосілка

    Большая Новоселовка

Кл.слова (ненормовані):
креативна обдарованість -- кретивная одаренность -- научно-исследовательская деятельность -- науково-дослідницька діяльність -- розвиток дітей -- развитие детей -- позашкільна освіта -- внешкольное образование -- позашкільні заклади -- внешкольные учреждения -- позашкільна виховна робота -- внешкольная воспитательная работа -- виховна робота у позашкільних закладах -- воспитательная работа во внешкольных учреждениях -- гурткова робота -- кружковая работа -- особистісно орінтоване виховання -- личностно-ориентированное воспитание -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розвиток креативної обдарованості учнів засобами проектної діяльності на прикладі роботи гуртка "Фольклор та етнологія України" Великоновосільської РЦДЮТ.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Фольклор та етнологія народу України, гурток \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Христос, С. М. (майстер виробничого навчання міських курсів м. Южноукраїнська).
    Інтерактивні методи навчання - актуальність, суть та мета інтерактивного навчання / С. М. Христос // Безпека життєдіяльності : всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2013. - № 12. - С. 26-28. - (Сучасна освіта). - Бібліогр. наприкінці ст., 7 назв
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Методи навчання
   Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
сучасна освіта -- современное образование -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- мета інтерактивного навчання -- цель интерактивного обучения -- діалогове навчання -- диалоговое обучение -- форми пізнавальної діяльності -- формы познавательной деятельности -- розвиток комунікативних навичок -- развитие коммуникативных навыков -- емоційний контакт -- эмоциональный контакт -- уміння працювати в команді -- умение работать в команде -- зняття нервового навантаження -- снятие нарвной нагрузки -- учасники інтерактивного навчання -- участники интерактивного обучения -- викладачі -- преподаватели -- види інтерактивних методів навчання -- виды интерактивных методов обучения -- дискусії -- дискуссии -- ситуаційний аналіз -- ситуационный анализ
Анотація: Зміни життя в сучасному світі вимагають і змін мети та призначення сучасної освіти. Передача "готових" знань від викладача до слухача перестає бути основним завданням навчального процесу. Стаття присвячена інтерактивним методам навчання, які, на відміну від традиційних, базуються на активній взаємодії учасників навчального процесу, при цьому основна вага надається взаємодії слухачів між собою. Такий підхід дозволяє активізувати навчальний процес, зробити його більш цікавим та менш втомлюючим для учасників.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Дідук-Ступ'як, Галина (доцент Тернопільського національного університету імені Володимира Гантюка).
    Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови в основній школі [Текст] / Г. Дідук-Ступ'як // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6 . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- інтеракція -- интеракция -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- методи інтерактивного навчання -- методы интерактивного обучения -- педагогічні технології взаємодії -- педагогические технологии взаимодействия -- взаємодія учителя і учня -- взаимодействие учителя и ученика -- навчальні вправи -- учебные упражнения -- інтерактивні вправи -- Рольова гра -- интерактивные упражнения -- Ролевая игра -- работа с текстами -- робота з текстами -- выбор дидактических материалов -- вибір дидактичних матеріалів
Анотація: Про методи інтерактивного навчання при вивченні української мови.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (06.02.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

18.


    Доброханська, Оксана (директор; Київська спеціалізована школа № 31 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу).
    Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 56-58. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне освітнє середовище -- развивающая образовательная среда -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- надпредметні компетентності -- надпредметные компетентности -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- досвід ЗНЗ -- опыт ОУЗ
Анотація: Розкрито психолого-педагогічні засади побудови розвивального освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі; охарактеризовано надпредметні комптентності учнів; репрезентовано досвід роботи вчителя з учнями щодо розвитку надпредметних компетентностей.


Дод.точки доступу:
Навчальний заклад № 31 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу \о нем\

Знайти схожі

19.


    Войтович, Ірина (вчитель історії; заступник директора з НВР Одеського юридичного ліцею).
    Як організувати учнівське дослідницьке проектування з історії [Текст] / І. Войтович // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 11-12. - С. 31-32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- метод проектів -- метод проектов -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- євроинтеграція України -- евроинтеграция Украины -- розробки уроків -- разработки уроков -- проектне навчання -- проектное обучение -- Велика Вітчизняна війна -- Великая отечественная война
Анотація: З досвіду впровадження проектних технологій навчання у викладання історії у Одеському юридичному ліцеї.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (17.02.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.


    Митник, О. Я. (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри практичної психології Інституту педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова).
    Психолого-педагогічні засади створення розвивального освітнього середовища у ЗНЗ як чинник створення передумов успіху у подальшій професійній кар'єрі учня / О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 1-4. - (Наука - освіті). - Бібліогр. наприкінці ст., 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Педагогическая психология

Кл.слова (ненормовані):
знання -- знания -- професійна кар'єра учнів -- профессиональная карьера учеников -- інтелектуально-творчі уміння особистості -- интеллектуально-творческие умения личности -- розвивальне освітнє середовище -- развивающая образовательная среда -- принципи навчання -- принципы обучения -- психолого-педагогічні умови навчання -- психолого-педагогические условия обучения -- розвиток мислення -- развитие мышления -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения
Анотація: Розкрито зміст понять: "професійна кар'єра", "розвивальне освітнє середовище". Розглянуті принципи навчання, система цільових орієнтирів. Наведено приклад системи завдань розвивального характеру.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)