Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>GEO=Аль-Хардж , провинция Саудовской Аравии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    аль- Хатіб, Тарек Тафік (PhD (сільськогосподарська економіка); доцент кафедри маркетингу Коледжу бізнес-адміністрування Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.Аль-Хардж; Саудівська Аравія).
    Складнощі з просуванням туризму в королівстві Саудівська Аравія [Текст] : прикладне дослідження провінції Аль-Хардж / Т. Т. аль- Хатіб, Н. М. аль- Хазмі, Т. Т. аль- Хатіб // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 28-37 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.04(53)в + 65.433(5САУ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Региональная экономика

   Регіональна економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

   Саудовская Аравия
    Саудівська Аравія

    Аль-Хардж , провинция Саудовской Аравии

    Аль-Хардж , провінція Саудівської Аравії

Кл.слова (ненормовані):
кадровое обеспечение туризма -- кадрове забезпечення туризму -- туристична політика -- туристическая политика -- туристичний потенціал -- туристический потенциал -- комплексное стратегическое управление -- комплексне стратегічне управління -- обучение персонала -- навчання персоналу -- организационный инструментарий -- організаційний інструментарій -- региональные особенности туризма -- регіональні особливості туризму -- туристическая инфраструктура -- туристична інфраструктура
Анотація: Досліджено основні чинники, що стримують просування туризму в регіоні Аль-Хардж, Саудівська Аравія. З цією метою було зібрано первинні дані шляхом опитування. Аналіз даних виявив, що всі виділені авторами групи проблем знижують якість просування туристичних продуктів, а також знижують якість політики та програм просування туризму в цілому. Подальший регресійний аналіз довів, що організаційні, адміністративні, технічні складнощі, а також складнощі, пов’язані з конкуренцією, – всі негативно впливають на регіональний пакет інструментів просування туризму. При цьому кадрові складнощі та проблеми з конкуренцією також суттєво та негативно впливають на політичний та програмний рівні просування туризму.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
аль- Хазмі, Набіл Мохаммед (PhD (маркетинг); доцент кафедри маркетингу Коледжубізнес-адмініструивання Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.Аль-Хардж; Саудівська Аравія); аль- Хатіб, Тарек Тафік (PhD (сільськогосподарська економіка); доцент кафедри маркетингу Коледжубізнес-адмініструивання Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.Аль-Хардж; Саудівська Аравія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)