Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>GEO=Аль-Хардж , провинция Саудовской Аравии<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
аль
- Хатіб, Тарек Тафік
(PhD (сільськогосподарська економіка); доцент кафедри маркетингу Коледжу бізнес-адміністрування Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.
Аль
-
Хардж
; Саудівська Аравія).
Складнощі з просуванням туризму в королівстві Саудівська Аравія [Текст] : прикладне дослідження провінції
Аль
-
Хардж
/ Т. Т.
аль
- Хатіб, Н. М.
аль
- Хазмі, Т. Т.
аль
- Хатіб> // Акту
аль
ні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 1
. - С. 28-37 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.48
ББК
65.04(53)в + 65.433(5САУ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Регион
аль
ная экономика
Регіон
аль
на економіка
Экономика туризма
Економіка туризму
Саудовская Аравия
Саудівська Аравія
Аль
-
Хардж
,
провинция
Саудовской
Аравии
Аль
-
Хардж
, провінція Саудівської Аравії
Кл.слова (ненормовані):
кадровое обеспечение туризма
--
кадрове забезпечення туризму
--
туристична політика
--
туристическая политика
--
туристичний потенціал
--
туристический потенциал
--
комплексное стратегическое управление
--
комплексне стратегічне управління
--
обучение персонала
--
навчання персоналу
--
организационный инструментарий
--
організаційний інструментарій
--
регион
аль
ные особенности туризма
--
регіон
аль
ні особливості туризму
--
туристическая инфраструктура
--
туристична інфраструктура
Анотація:
Досліджено основні чинники, що стримують просування туризму в регіоні
Аль
-
Хардж
, Саудівська Аравія. З цією метою було зібрано первинні дані шляхом опитування. Аналіз даних виявив, що всі виділені авторами групи проблем знижують якість просування туристичних продуктів, а також знижують якість політики та програм просування туризму в цілому. Под
аль
ший регресійний аналіз довів, що організаційні, адміністративні, технічні складнощі, а також складнощі, пов’язані з конкуренцією, – всі негативно впливають на регіон
аль
ний пакет інструментів просування туризму. При цьому кадрові складнощі та проблеми з конкуренцією також суттєво та негативно впливають на політичний та програмний рівні просування туризму.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
аль
- Хазмі, Набіл Мохаммед (PhD (маркетинг); доцент кафедри маркетингу Коледжубізнес-адмініструивання Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.
Аль
-
Хардж
; Саудівська Аравія);
аль
- Хатіб, Тарек Тафік (PhD (сільськогосподарська економіка); доцент кафедри маркетингу Коледжубізнес-адмініструивання Університету принца Саттама бін Абдулазіза; м.
Аль
-
Хардж
; Саудівська Аравія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)