Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Экономика информатики, 1990-2014 гг.<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кунєшова, Ханна (Ing.; аспірант кафедри маркетингу, торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзень; Чехія).
    Розвиток сектору В2С в електронній комерції Чеської Республіки після 1990 року [Текст] / Х. Кунєшова, М. Міцик // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 470-480 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ЧЕШ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 1990-2014 гг.

   Економіка інформатики, 1990-2014 рр.

   Чехия
    Чехія

Кл.слова (ненормовані):
В2С -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- онлайн-обучение -- онлайн-навчання -- порталы-дискаунтеры -- портали-дискаунтери -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес
Анотація: Проаналізовано динаміку розвитку сегменту В2С ринку електронної комерції в Чеській Республіці починаючи з 1990 року. Особливу увагу приділено порталам-дискаунтерам та моделі онлайн-навчання. Запропоновано авторську інтерпретацію відмінностей між концепціями «електронний бізнес» та «електронна комерція».

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Міцик, Михаль (Ing.; аспірант кафедри маркетингу; торгівлі та обслуговування економічного факультету Університету Східної Богемії; м.Пльзєнь; Чехія); INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

2.


    Хендрайяті, Хені (викладач маркетингових досліджень програми бізнес-освіти університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг; Західна Ява; Індонезія).
    Задоволеність клієнтів в онлайн-бізнесі [Текст] / Х. Хендрайяті, В. Гаффар, М,І. Атрісія // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017/2. - № 10. - С. 38-75 : табл., граф., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(5ІНЗ)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики, 1990-2014 гг.

   Економіка інформатики, 1990-2014 рр.

   Индонезия
    Індонезія

Кл.слова (ненормовані):
В2С -- удовлетворенность клиентов -- задоволеність клієнтів -- онлайн-бизнес -- онлайн-бізнес -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- С2С -- электронная коммерция -- електронна комерція -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный бизнес -- електронний бізнес -- інтернет-торгівля -- интернет-торговля
Анотація: Зроблено спробу зрозуміти, проаналізувати та порівняти задоволеність клієнтів у двох різних секторах онлайн-бізнесу – В2С та С2С. Задоволеність у даному випадку вимірюється за такими параметрами: корисність, легкість використання, розваги, додаткове спілкування з клієнтом, рівень обслуговування та взаємодія продавецьпокупець. Результати вказують на те, що більшість респондентів в цілому задоволені процесом покупок онлайн. Найбільшу кількість балів отримав такий параметр як легкість використання в обох досліджених сегментах.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Гаффар, Ванесса (викладач маркетингових досліджень програми бізнес-освіти університету Пендідікан Індонезія; м.Бандунг; Західна Ява; Індонезія); Атрісія, Марчела Інда (студент-спеціаліст бізнес-адміністрування програми бізнес-освіти університету Чаньян; м.Хайян; Китай)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)