Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9:370<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Слюсаренко, В. О.
    Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки -- вища освіта -- вища освіта України -- вища педагогічна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее педагогическое образование -- емпатія -- майбутні учителі музики -- музична освіта -- музыкальное образование -- педагогическая психология -- педагогические способности -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- педагогічні здібності -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- психические факторы -- психічні чинники -- психология высшей школы -- психологія вищої школи -- эмпатия
Анотація: Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.


Знайти схожі

2.


    Лосєва, Н. М.
    Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.


Знайти схожі

3.


    Отич, Д. Д.
    Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 75-79. - Література : С.79 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- высшее профессиональное образование -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підготовка психологів -- подготовка психологов -- психология высшей школы -- психология студента -- психология Я-концепции -- психологія вищої школи -- психологія студента -- студенты-психологи -- Я-концепция -- Я-концепція
Анотація: Автор статті узагальнює результати експериментального дослідження змін у змісті Я-концепції студентів-психологів на різних етапах їхньої професійної підготовки.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)