Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>U=159.9:370<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Слюсаренко, В. О.
Вплив психічних чинників на розвиток педагогічних здібностей майбутнього вчителя музики під час навчання в педагогічному закладі / В. О. Слюсаренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 73-79. - Бібліографія : С.79 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя музыки
--
вища освіта
--
вища освіта України
--
вища педагогічна освіта
--
высшее образование
--
высшее образование Украины
--
высшее педагогическое образование
--
емпатія
--
майбутні учителі музики
--
музична освіта
--
музыкальное образование
--
педагогическая психология
--
педагогические способности
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
педагогічна психологія
--
педагогічні здібності
--
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
психические факторы
--
психічні чинники
--
психология высшей школы
--
психологія вищої школи
--
эмпатия
Анотація:
Розглянуто особливості педагогічної діяльності, сутність педагогічних здібностей вчителя і психолого-педагогічні чинники їх розвитку. В результаті експериментального дослідження виявлені психічні чинники, що сприяють розвитку педагогічних здібностей. Показан кореляційний зв'язок психологічних чинників з успішністю навчання з предмета "Педагогіка" у студентів музичного факультету педагогічного закладу. Врахування в навчальній практиці вишів музичного напрямку виявлених психічних чинників, що найбільше впливають на розвиток педагогічних здібностей під час навчання, сприятиме ефективності навчання з предмету "Педагогіка" та прискорить динаміку розвитку педагогічних здібностей на етапі професійного становлення майбутнього вчителя музики.
Знайти схожі
>
2.
Лосєва, Н. М.
Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 3
. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход
--
акмеология
--
акмеологічний підхід
--
акмеологія
--
керівники освіти
--
компетентність керівників освіти
--
компетентность руководителя образования
--
личностно-профессиональная зрелость
--
личностно-профессиональная компетентность
--
особистісно-професійна зрілість
--
особистісно-професійна компетентність
--
педагогическая акмеология
--
педагогическая деятельность
--
педагогическая психология
--
педагогічна акмеологія
--
педагогічна діяльність
--
педагогічна психологія
--
професійна діяльність
--
професійна компетентність
--
профессиональная деятельность
--
профессиональная компетентность
--
психология профессий
--
психология руководителя
--
психология управления
--
психологія керівника
--
психологія професій
--
психологія управління
--
руководители образования
--
управление образованием
--
управленческая деятельность
--
управління освітою
--
управлінська діяльність
Анотація:
Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.
Знайти схожі
>
3.
Отич, Д. Д.
Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. -
№ 4
. - С. 75-79. - Література : С.79 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^A159.9:370
ББК
88.40
Рубрики:
Психологія
Психология
Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта
--
высшее профессиональное образование
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
підготовка психологів
--
подготовка психологов
--
психология высшей школы
--
психология студента
--
психология Я-концепции
--
психологія вищої школи
--
психологія студента
--
студенты-психологи
--
Я-концепция
--
Я-концепція
Анотація:
Автор статті узагальнює результати експериментального дослідження змін у змісті Я-концепції студентів-психологів на різних етапах їхньої професійної підготовки.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)