Пошуковий запит: <.>U=339.187:659.2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1.
| 656.2 П 78
Жовтонога, М. М. Ринок і реклама в сфері транспорту / М.М. Жовтонога> // Проблеми економіки транспорту в умовах реструктуризації : Тези доп. I Міжнародної наук. конф. / ДДТУЗТ. - Д., 2001. - С. 44-45
Кл.слова (ненормовані): труды диита -- КФБС -- РЫНОК -- РЕКЛАМА
Знайти схожі
|
>2.
|
Єфімов, С. Вимоги і обмеження до реклами окремих видів товарів / С. Єфімов> // Справочник экономиста. - 2005. - №3. - С. 64-68
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Єфімов, С. Вимоги і обмеження до реклами окремих видів товарів / С. Єфімов> // Справочник экономиста. - 2005. - №4. - С. 62-65
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Кафарський, В. Політична реклама: проблеми правового регулювання / В. Кафарський> // Право України. - 2006. - № 10. - С. 64-69
. - ISSN 0132-1331 Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМА ПОЛИТИЧЕСКАЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 06 Г 67
Горбаль, Н. І. Формування міжнародної рекламної стратегії: стандартизація чи адаптація / Н.І. Горбаль, С.Б. Романишин> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2005. - № 547 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 28-35
Кл.слова (ненормовані): РЕКЛАМА МЕЖДУНАРОДНАЯ
Дод.точки доступу: Романишин, С.Б. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6.
|
Демченко, С. Как контролируют соблюдение законодательства о рекламе / С. Демченко> // Вестн. бухгалтера и аудитора. - 2006. - №23/24. - С. 16-20
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 06 Л89
Партин, Т. І. Рекламна діяльність та її інформаційне забезпечення / Т. І. Партин> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2007. - № 576 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 227-230
Рубрики: РЕКЛАМА
Знайти схожі
|
>8.
|
Лозова, О. А. Управління рекламною кампанією підприємства / О. А. Лозова> // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво : Наук.-вироб. журн. - 2007. - № 4. - С. 140-147
Рубрики: РЕКЛАМА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 06 Л 89
Балик, У. О. Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 611 : Проблеми економіки та управління. - С. 210-213
Рубрики: РЕКЛАМА Кл.слова (ненормовані): РАСХОДЫ НА РЕКЛАМУ -- МЕНЕДЖМЕНТ СТРАТЕГИЧЕСКИЙ -- ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ -- МЕНЕДЖМЕНТ СТРАТЕГІЧНИЙ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10.
| 06 Л 89
Новаківський, І. І. Оцінювання ефективності INTERNET-реклами / І. І. Новаківський, Л. С. Любомудрова> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2009. - № 640 : Проблеми економіки та управління. - С. 175-182
Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): Internet-реклама -- эффективность рекламы -- ефективність реклами
Дод.точки доступу: Любомудрова, Л.С. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11.
| 06 Л 89
Балик, У. О. Обгрунтування витрат на рекламу в системі стратегічного менеджменту / У. О. Балик> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - 2008. - № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - С. 3-6
Рубрики: РЕКЛАМА Кл.слова (ненормовані): расходы на рекламу -- витрати на рекламу
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|