Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=377<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.


    Франчук, В. (завідувач кафедри гірничих машин та інжинірингу Національного гірничого університету; доктор технічних наук; професор).
    Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, О. Панченко, К. Заболотний // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 29-46 : рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- професійна підготовка -- технічна освіта -- інженери -- підготовка інженерів -- освітні технології -- інформаційні технології -- віртуальні технології -- модулі програмного комплексу SWEE -- комп'ютерні технології -- навчальні дисципліни -- лабораторні роботи -- 3-D моделі -- высшее образование -- образование -- профессиональная подготовка -- техническое образование -- инженеры -- подготовка инженеров -- образовательные технологии -- информационные технологии -- виртуальные технологии -- модули программного комплекса SWEE -- компьютерные технологии -- учебные дисциплины -- лабораторные работы
Анотація: Висвітлюється досвід НГУ щодо викладання інженерних дисциплін з використанням комп'ютерних технологій тривимірного моделювання, що дає змогу досягти раціонального співвідношення абстрактної і образної інформації.


Дод.точки доступу:
Панченко, О.; Заболотний, К.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Хоменко, О. (доцент кафедри Національного гірничого університету; кандидат технічних наук).
    Новації національного гірничого університету у підготовці науково-педагогічних кадрів / О. Хоменко, С. Шевченко // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 47-50
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта, 2007-2008 рр.

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- професійна освіта -- підготовка кадрів -- програми підготовки -- наукова діяльність -- наукові проекти -- Національні освітні центри -- высшее образование -- профессиональное образование -- подготовка кадров -- программы подготовки -- научная деятельность -- научные проекты -- национальные образовательные центры
Анотація: Розповідається про заходи НГУ, спрямовані на забезпечення кадрами найвищої кваліфікації, зокрема програми "Обдарована молодь", "Нам 30", створення науково-освітнього центру та інше.


Дод.точки доступу:
Шевченко, С.; Стійкість геотехнічних систем: процеси, явища, ризики; концепція \о произв.\Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бондаренко, В. (завідувач кафедри підземної розробки родовищ Національного гірничого університету; голова підкомісії з гірництва НМК "Розробка родовищ корисних копалин"; доктор технічних наук; професор).
    Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 2. - С. 65-71 : табл., рис.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 1899-2006 рр.
   Образование. Педагогика

   Україна
    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- освіта -- підготовка фахівців -- історія університету -- вищі навчальні заклади -- структура вищої освіти -- навчальні плани -- высшее образование -- образование -- подготовка специалистов -- горная отрасль -- история университета -- высшие учебные заведения -- структура высшего образования -- учебные планы
Анотація: Характеризується еволюція структури вищої гірничної освіти в Україні, наголошується необхідність розширення структури сучасної вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Бузило, В.; Салов, В.; Національний гірничий університет, вищий навчальний заклад \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (14.07.2009р. Інв.2654ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


   
    Про затвердження плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 81-91
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Професійна освіта

   Профессиональное образование, 2009-2012

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
накази -- фізико-математична освіта -- освіта -- якість освіти -- поліпшення якості освіти -- державне регулювання -- приказы -- физико-математическое образование -- качество образования -- улучшение качества образования -- государственное регулирование
Анотація: Міститься текст наказу про затвердження плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки.


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Ткаченко, Л. (методист УМЦ Міністерства транспорту та зв'язку України).
    МИНУЛЕ... СЬОГОДЕННЯ... МАЙБУТНЄ... / Л. Ткаченко // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 63-64 : фото
УДК
Рубрики: Образование
   Освіта

   Украина
    Черновцы

    Україна

    Чернівці

Кл.слова (ненормовані):
образование -- учебные заведения -- подготовка специалистов -- воспитательная работа -- национальное воспитание -- семинар -- освіта -- учбові заклади -- підготовка фахівців -- виховна робота -- національне виховання
Анотація: Про роботу Чернівецького транспортного коледжу - державного навчального закладу України першого рівня акредитації, що готує фахівців для транспортної галузі.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Чернівецький транспортний коледж (Чернівецький технікум залізничного транспорту) \про нього\; Художньо-естетичне виховання молоді, відродження духовності та національних традицій українського суспільства, семінар заступників директорів з питань гуманітарної освіти та виховання вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації транспортної галузі \про нього\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (26.08.2009р. Інв.2862ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Антоненко, Т. Л.
    Психологічні основи впливу ціннісно-смислової сфери на професійне становлення майбутнього фахівця / Т. Л. Антоненко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 4. - С. 26-36. - Бібліографія : С.35-36 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеологічний підхід -- аксиологический подход -- аксіологічний підхід -- вища освіта -- высшее образование -- духовність особистості -- духовность личности -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійне становлення -- професіоналізм фахівця -- профессионализм специалиста -- профессиональное становление -- ценности -- ценностно-смысловая сфера -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- ціннісно-смислова сфера -- цінності
Анотація: В статті розкрито сутність ціннісно-смислової сфери майбутнього спеціаліста, розглянуті акмеологічний та аксеологічний підходи щодо досконалості людини, формування людини культури, людини-професіонала. Важливим завданням психології є розвиток специфіч но людського в людині; становлення ціннісно-смислової сфери - визначальна психічна особливість юнацького віку, в якому відбувається особистісне, професійне, соціальне й духовно-практичне самовизначення; система цінностей, яку приймає майбутній фахівец ь, формує його ціннісну свідомість; найвищим рівнем ціннісно-смислового світу особистості є ідеал як"образ-взірець, як втілення того, чим може стати особистість, стимул і регулятор її розвитку".


Знайти схожі

7.


    Пальчук, М. І.
    Глобалізаційні процеси в єдиному освітньому просторі та їхній вплив на стратегічний розвиток професійної освіти / М. І. Пальчук // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 38-49. - Бібліографія : С.47-49 : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- европейское образовательное пространство -- європейський освітній простір -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интеграция образования -- интернационализация образования -- інтеграція освіти -- інтернаціоналізація освіти -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Европейском Союзе -- образование и глобализация -- образование и рынок труда -- образовательное пространство -- освіта в Європейському Союзі -- освіта і глобалізація -- освіта і ринок праці -- освітній простір -- професійна освіта -- профессиональное образование -- стратегическое развитие -- стратегічний розвиток
Анотація: Розглянуті проблеми впливу глобалізаційних процесів на розвиток професійної освіти в умовах загальноєвропейської інтеграції. Розкриті особливості розвитку системи професійної освіти в країнах ЄС. Обгрунтована необхідність орієнтації професійної освіти на світовий ринок праці.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

8.


    Артемов, В. Ю.
    Іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації з обмеженим доступом: компетентнісний підхід / В. Ю. Артемов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 130-134. - Бібліографія : С.134 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- захист інформації -- защита информации -- информация с ограниченным доступом -- інформація з обмеженим доступом -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професійне виховання вчителя -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное воспитание -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації
Анотація: Проаналізован іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації, заснований на вимогах міжнародного стандарту ISO 27001. Проекстрапольовані міжнародні компетенції на вітчизняну систему знань, умінь та навичок. Зроблено висновок, що професійне становлення особистості залежить від діалектичноїєдності хаотичного й спрямованого в освітньому та виховному процесах. І неможливо, принаймні для слов'янської ментальності, концентруватися на формуванні компетентності особистості, не враховуючи склад ових її професійного виховання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

9.


    Кропотова, Н. (проректор з наукової роботи Кримського інженерно-педагогічного університету; кандидат хімічних наук; доцент).
    Чотири аспекти професії як соціокультурного феномену / Н. Кропотова // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 44-50. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
професії -- характеристика професій -- професійні спільноти -- професійна культура -- професійні компетенції -- професійна діяльність -- профессии -- характеристики профессий -- профессиональные сообщества -- профессиональная культура -- профессиональные компетенции -- профессиональная деятельность
Анотація: Статтю присвячено дослідженню співвідношення різних аспектів професійної ідентичності. Професійна культура аналізується у зв'язку з професійною компетентністю та професійними інтересами. Професійна відповідальність інтерпретується як важливий критерій соціальної адаптації професійних груп.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Онищук, Людмила (доктор педагогічних наук; завідувач лабораторією управління професійно-технічною освітою інституту ПТО НАПН України).
    Організаційно-методичні принципи децентралізованого управління професійно-технічною освітою / Л. Онищук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 19-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні принципи -- професійно-технічна освіта -- управління освітою -- децентралізоване управління -- професійна освіта -- управління професійно-технічною освітою -- организационно-методические принципы -- профессионально-техническое образование -- управление образованием -- децентрализованное управление -- профессиональное образование -- управление профессионально-техническим образованием
Анотація: Розкрито сутність організаційно-методичних принципів управління професійно-технічною освітою в умовах його децентралізації з урахуванням закономірностей соціально-економічного розвитку регіональних систем і стратегічних завдань управління цим процесом.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Токарєва, Наталія (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри загальної та вікової психології).
    Проблеми моделювання особистості практичного психолога в системі фахової підготовки / Н. Токарєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- особистісний конструкт -- моделювання конструктів поведінки -- деонтологічний профіль -- підготовка практичних психологів -- стратегія моделювання -- моделювання уявлень студентів -- комунікативне програмування -- практическая психология -- личностный конструкт -- моделирование конструктов поведения -- деонтологический профиль -- подготовка практических психологов -- стратегия моделирования -- моделирование представлений студентов -- коммуникативное программирование
Анотація: Представлено досвід реалізації стратегії моделювання і визначення перспектив комунікативного моделювання особистістних конструктів під час підготовки практичних психологів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Гапоненко, Лариса (кандидат педагогічних наук; професор кафедри психології та педагогічних технологій).
    Формування готовності студента-психолога до професійної взаємодії з учителем / Л. Гапоненко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 29-32 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
студенти-психологи -- професіональна взаємодія з вчителем -- модель готовності студента-психолога -- професійна спрямованість -- науково-методична робота студентів -- трирівнева модель готовності -- студенты-психологи -- профессиональное взаимодействие с учителем -- модель готовности студента-психолога -- профессиональная направленность -- научно-методическая работа студентов -- трехуровневая модель готовности
Анотація: Розглянуто трирівневу теоретичну модель формування готовності студента-психолога до профосійної взаємодії з учителем, базовими блоками якої є любов до професії, професійна і комунікативна компетентність.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Гордієнко, Галина (доцент кафедри документознавства Відкритого міжнародного університету розвитку людства "Україна").
    Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців / Галина Гордієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 30-36. - Бібліографія : С.35-36 : 30 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- підготовка документознавців -- підготовка спеціалістів -- подготовка документоведов -- подготовка специалистов -- професійна компетенція -- професійна освіта -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование
Анотація: Стаття присвячена визначенню суті й особливостей компетентнісного підходу, технологічних аспектів розроблення й впровадження компетентнісно зорієнтованого навчання майбутніх документознавців.


Знайти схожі

14.


    Скульська, В. Є.
    Соціально-економічні чинники розвитку професійного навчання незайнятого насалення в сучасних умовах / В. Є. Скульська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 62-68. - Бібліографія : С.67-68 : 2 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее образование Украины -- высшее профессиональное образование -- зайнятість населення -- занятость населения -- незайняте населення -- незанятое население -- образование Украины -- освіта України -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійна підготовка незайнятого населення -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональная подготовка незанятого населения -- профессиональное образование -- профессиональное обучение -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: В статті розкрито соціально-економічні проблеми розвитку професійного навчання незайнятого населення України. На основі економіко-статистичного аналізу стану професійного навчання незайнятого населення визначені соціально-економічні чинники, що вплива ють на якість та результативність навчання цієї категорії громадян. Запропоновані шляхи удосконалення системи професійного навчання незайнятого населення.


Знайти схожі

15.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 46-57. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- неперервна освіта -- непрерывное образование -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- последипломное образование -- професійна освіта -- професійний розвиток особистості -- професійний саморозвиток -- профессиональное образование -- профессиональное развитие личности -- профессиональное саморазвитие -- развитие личности -- розвиток особистості -- саморазвитие -- саморозвиток
Анотація: Розглянуті питання, пов'язані з методологічними труднощами вирішення проблем розвитку в психології. Проаналізовані особливості розвитку складних систем з урахуванням психологічних факторів. Розкриті специфіка, напрямки та основні ознаки розвитку людини в зв'язку з віковими та онтогенетичними змінами. Проаналізовані особливості професійного розвитку в різних контекстах: розвиток як позитивні зміни, як адаптація, особистісні деформації і як наслідок професійного розвитку.


Знайти схожі

16.


    Луговий, В. І.
    Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 5-22. - Бібліографія : С.21-22 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- информальное образование -- інформальна освіта -- международные организации -- мировое образование -- міжнародні організації -- непрерывное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професіоналізація освіти -- профессионализация образования -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- світова освіта -- формальна освіта -- формальное образование
Анотація: В статті з використанням методології МСКО (Міжнародної стандартної класифікації освіти) та ОЕСР (Організації економічного співробітництва і розвитку) і відповідних статистичних даних дана характеристика різним аспектам професіоналізації безперервної освіти в світі, окремих регіонах і країнах. Показано, що в безперервній освітній системі на першому її етапі домінує складноорганізована формальна професійна освіта, а на другому - неформальна та інформальна. Професіоналізація безперервної освіти харак- теризується низкою закономірностей, пов'язаних із рівневою, галузевою, типовою, орієнтаційною, ступенево-кваліфікаційною й іншою її (освіти) організацією. Для виявлення таких закономірностей слід враховувати формальні, неформальні та інформальні засади здійснення освіти взагалі і професійної зокрема.


Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\; Організація економічного співробітництва і розвитку \о ней\; Организация экономического сотрудничества и развития \о ней\

Знайти схожі

17.


    Матвієнко, О. В.
    Інформаційна освіта: теоретико-методологічні підходи / О. В. Матвієнко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 88-96. - Бібліографія : С.95-96 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- информатизация образования -- информатизация общества -- информационная культура -- информационное образование -- информационное общество -- інформатизація освіти -- інформатизація суспільства -- інформаційна культура -- інформаційна освіта -- інформаційне суспільство -- медиаобразование -- медіаосвіта -- мировое образование -- світова освіта
Анотація: Розглянута роль інформаційної освіти в умовах інформатизації суспільства, виявлені основні суперечності в розумінні її змісту. Розглянуті теоретико-методологічні підходи до інформатики як до дисципліни циклу соціальних і гуманітарних наук. Запропоновано визначення поняття "інформаційна освіта", обгрунтована важливість розвитку "медіаосвіти", визначена їх роль в формуванні особистості, спроможної жити в умовах інформаційно насиченого середовища.


Знайти схожі

18.


    Добровська, Л. М.
    Інтегративний метод формування базових складових технологічної компетентності майбутніх інженерів / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 42-50. - Бібліографія : С.50 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища інженерна освіта -- вища професійна освіта -- высшее инженерное образование -- высшее профессиональное образование -- инженерное образование -- инженеры -- интегративный метод -- інженери -- інженерна освіта -- інтегративний метод -- компетентнісне навчання -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- професійна компетентність -- професійна освіта -- профессиональная компетентность -- профессиональное образование -- система "MatLab" -- технологическая компетентность -- технологічна компетентність -- MatLab система
Анотація: Проаналізована сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю, що дозволяє виявити специфічні особливості даної діяльності, пов'язані з її багатофункціональністю в межах таких базових функціональних складових, як організаційно-управлінська, проектно-конструкторська, технологічна, інформаційна і мовна. Використання системи "MatLab" у навчальному процесі сприяє зростанню ефективності навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців під час вивчення дисциплін, пов'язаних із математичним моделюванням, проектуванням і розробленням сучасних інформаційних технологій.


Знайти схожі

19.


    Муранова, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент; директор інституту доуніверсітетської підготовки НАУ).
    Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стендарти / Н. Муранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 41-44 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
освіта дорослого населення -- образование взрослого населения -- державні стандарти у навчанні -- государственные стандарты в образовании -- професійне навчання -- профессиональное образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- навчання дорослого населення -- обучение взрослого населения -- дорослі учні -- взрослые ученики -- неперервність навчання -- неперерывность образования -- формальна освіта -- формальное образование -- неформальна освіта -- неформальное образование -- інформальна освіта -- информальное образование
Анотація: Розглядаються питання освіти дорослого населення ПТНЗ, висвітлюється досвід упровадження українсько-німецького проекту "Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні", а також наголошується на потребі розроблення і використання державних стандартів України.


Дод.точки доступу:
Підтримка реформи професійно-технічної освіти в Україні, проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Бідюк, Н. М.
    Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 87-95. - Бібліографія : С.95 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
безработица -- безробіття -- навчання безробітних -- навчання дорослих -- образование Украины -- обучение безработных -- обучение взрослого населения -- освіта України -- підвищення кваліфікації -- підготовка фахівців -- повышение квалификации -- подготовка специалистов -- прогнозирование развития -- прогнозування розвитку -- прогностическое развитие -- прогностичний розвиток -- професійна освіта -- професійна підготовка -- професійне навчання -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- профессиональное обучение
Анотація: Обгрунтовані нові та удосконалені вже існуючі підходи до формування концептуальних засад прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних. Головна увага зконцентрована на основних напрямках її розвитку: концептуальному, адміністративно- управлінському, законодавчому, соціально-економічному і організаційно-педагогічному.

Перейти к внешнему ресурсу: Концептуальні засади прогностичного розвитку

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)