Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Волик, Лариса@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Волик, Лариса.
    Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. Волик // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. - №1. - С. 6-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74
Рубрики: Освіта.
   Педагогічна наука

   Образование

   Педагогическая наука

   Франція
Кл.слова (ненормовані):
анімація -- інноваційні технології -- жива картинка -- дозвілля -- людина одухотворена -- етимологія -- особистість -- педагогічна анімація -- післяурочна діяльність -- трирівнева система педагогічної анімації -- соціальна практика -- соціальна педагогіка -- дозвіллєва педагогіка -- провідні принципи -- специфічні принципи -- педагоги - аніматори -- групи методів -- анимация -- живая картинка -- досуг -- личность -- социальная практика -- группы методов -- історія анімації -- история анимации
Анотація: Педагогічна анімація перебуває у процесі становлення, зберігаючи смислову спорідненість з педагогікою дозвілля та фактично інтегрує специфіку роботи педагога в умовах дозвілля з дітьми, які знаходяться у кризовій ситуації. Анімація як нове явище у площині педагогічної науки.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Іноземцев, В. (російський вчений); Шульга, І.; Дюмазед'є, Ж. (французький вчений); Курдон, А.-М. (французька дослідниця); Сімоно, М. (французький дослідник); Пальчевський, С. (дослідник)

Знайти схожі

2.


    Волик, Лариса (докторант кафедри теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди; кандидат педагогічних наук).
    Модель підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до анімаційної діяльності / Л. Волик // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 10-14. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- педагогічні навчальні заклади -- анімаційна діяльність -- моделі підготовки студентів -- самоорганізація студентів -- аніматор-концептор -- майбутні педагоги -- моделі професійної підготовки -- мілітантний аніматор -- професійний аніматор -- медіа активний аніматор -- педагогічні моделі -- высшие учебные заведения -- педагогические учебные заведения -- анимационная деятельность -- модели подготовки студентов -- самоорганизация студентов -- аниматор-концептор -- будущие педагоги -- модели профессиональной подготовки -- милитантный аниматор -- профессиональный аниматор -- медиа активный аниматор -- педагогические модели
Анотація: Розроблени моделі підготовки майбутніх фахівців до анімаційної діяльності, розроблени принципи педагогічного забезпечення цього процесу та відповідні організаційно-педагогічні умови.


Дод.точки доступу:
Жіллет, Ж.К. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Волик, Лариса Віталіївна (доцент Полтавського національного педагогічного університету імені Володимира Короленка; кандидат педагогічнх наук).
    Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 29-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти
   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- комп'ютерна анімація -- концепція медіаосвіти -- вища школа -- форми медіаосвіти -- медіапедагог -- інваріантна структура -- ключові принципи курсів -- медиаобразование -- компьютерная анимация -- концепция медиаобразования -- высшая школа -- формы медиаобразования -- медиапедагог -- инвариантная структура -- ключевые принципы курсов -- дошкільна медіаосвіта -- дошкольное медиаобразование -- шкільна медіаосвіта -- школьное медиаобразование -- позашкільна медіаосвіта -- внешкольное медиаобразование -- батьківська медіаосвіта -- родительское медіаобразование
Анотація: У статті аргументується значення комп'ютерної анімації у розвитку медіаосвіти, досліджено значущість актуалізації її у сучасному освітньому просторі, розкрито зміст Концепції медіаосвіти в Україні, проаналізовано досвід викладання курсів "Медіаосвіта", "Комп'ютерна графіка та анімація як засіб медіаосвіти".


Дод.точки доступу:
Мастерман, Л. \о нем\; Харкінс, А. (америкаський дослідник) \о нем\; Журін, О. (педагог) \о нем\; Концепція впровадження медіаосвіти в Україні \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)