Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Волик, Лариса@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Волик
,
Лариса
.
Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л.
Волик
> // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. -
№1
. - С. 6-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74
Рубрики:
Освіта.
Педагогічна наука
Образование
Педагогическая наука
Франція
Кл.слова (ненормовані):
анімація
--
інноваційні технології
--
жива картинка
--
дозвілля
--
людина одухотворена
--
етимологія
--
особистість
--
педагогічна анімація
--
післяурочна діяльність
--
трирівнева система педагогічної анімації
--
соціальна практика
--
соціальна педагогіка
--
дозвіллєва педагогіка
--
провідні принципи
--
специфічні принципи
--
педагоги - аніматори
--
групи методів
--
анимация
--
живая картинка
--
досуг
--
личность
--
социальная практика
--
группы методов
--
історія анімації
--
история анимации
Анотація:
Педагогічна анімація перебуває у процесі становлення, зберігаючи смислову спорідненість з педагогікою дозвілля та фактично інтегрує специфіку роботи педагога в умовах дозвілля з дітьми, які знаходяться у кризовій ситуації. Анімація як нове явище у площині педагогічної науки.
Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70
Дод.точки доступу:
Іноземцев, В. (російський вчений); Шульга, І.; Дюмазед'є, Ж. (французький вчений); Курдон, А.-М. (французька дослідниця); Сімоно, М. (французький дослідник); Пальчевський, С. (дослідник)
Знайти схожі
>
2.
Волик
,
Лариса
(докторант кафедри теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди; кандидат педагогічних наук).
Модель підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до анімаційної діяльності / Л.
Волик
> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 3
. - С. 10-14. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади
--
педагогічні навчальні заклади
--
анімаційна діяльність
--
моделі підготовки студентів
--
самоорганізація студентів
--
аніматор-концептор
--
майбутні педагоги
--
моделі професійної підготовки
--
мілітантний аніматор
--
професійний аніматор
--
медіа активний аніматор
--
педагогічні моделі
--
высшие учебные заведения
--
педагогические учебные заведения
--
анимационная деятельность
--
модели подготовки студентов
--
самоорганизация студентов
--
аниматор-концептор
--
будущие педагоги
--
модели профессиональной подготовки
--
милитантный аниматор
--
профессиональный аниматор
--
медиа активный аниматор
--
педагогические модели
Анотація:
Розроблени моделі підготовки майбутніх фахівців до анімаційної діяльності, розроблени принципи педагогічного забезпечення цього процесу та відповідні організаційно-педагогічні умови.
Дод.точки доступу:
Жіллет, Ж.К. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Волик
,
Лариса
Віталіївна
(доцент Полтавського національного педагогічного університету імені Володимира Короленка; кандидат педагогічнх наук).
Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В.
Волик
> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. -
№ 2
. - С. 29-33. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.04
Рубрики:
Організація освіти
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта
--
комп'ютерна анімація
--
концепція медіаосвіти
--
вища школа
--
форми медіаосвіти
--
медіапедагог
--
інваріантна структура
--
ключові принципи курсів
--
медиаобразование
--
компьютерная анимация
--
концепция медиаобразования
--
высшая школа
--
формы медиаобразования
--
медиапедагог
--
инвариантная структура
--
ключевые принципы курсов
--
дошкільна медіаосвіта
--
дошкольное медиаобразование
--
шкільна медіаосвіта
--
школьное медиаобразование
--
позашкільна медіаосвіта
--
внешкольное медиаобразование
--
батьківська медіаосвіта
--
родительское медіаобразование
Анотація:
У статті аргументується значення комп'ютерної анімації у розвитку медіаосвіти, досліджено значущість актуалізації її у сучасному освітньому просторі, розкрито зміст Концепції медіаосвіти в Україні, проаналізовано досвід викладання курсів "Медіаосвіта", "Комп'ютерна графіка та анімація як засіб медіаосвіти".
Дод.точки доступу:
Мастерман, Л. \о нем\; Харкінс, А. (америкаський дослідник) \о нем\; Журін, О. (педагог) \о нем\; Концепція впровадження медіаосвіти в Україні \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)