Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Габор, Мануела Розалія@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
65.422.5(4РУМ)-5
Г 12
Габор
,
Мануела
Розалія
(старший викладач факультету економіки, права та управління Університету Тиргу Муреш; Румунія).
Позиціонування бренду для товарів тривалого користування та інші змінні, що використовуються в процесі придбання румунським споживачем / М. Р.
Габор
> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 357-371 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.422.5(4РУМ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Румыния
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
анализ главных компонентов
--
аналіз головних компонентів
--
бренды товаров длительного пользования
--
бренди товарів тривалого користування
--
ринки товарів довгострокового користування
--
рынки товаров длительного пользования
--
городские домохозяйства
--
міські домогосподарства
--
кластерный анализ
--
кластерний аналіз
--
позиционирование товаров
--
позиціонування товарів
--
процессы приобретения
--
процеси придбання
--
репрезентативная городская выборка
--
репрезентативна міська вибірка
--
РСА
--
румынские потребители
--
румунські споживачі
--
статистические методы
--
статистичні методи
Анотація:
Проаналізовано румунський ринок товарів тривалого користування і забезпеченості домогосподарств товарами тривалого користування, також показано результати дослідження по вибірці з 300 міських домогосподарств, підкреслюючи, що в процесі придбання товарів тривалого користування такі змінні, як бренд продукту, ціна, назва магазина, гарантія, співвідношення ціна-якість, дизайн, технічні характеристики продукту та інші зміні групуються по-різному відповідно до важливих соціально-демографічних характеристик румунських споживачів: доходів, рівня освіти, віку і професійного статусу. Для того щоб підкреслити ці особливості, застосовано два статистичні методи: аналіз головних компонент (PCA) і кластерний аналіз. Румунський споживач чутливий до інших змінних, ніж споживач Європейського Союзу, Америки, Африки, Росії, або азіатських країн. Результати цього дослідження важливі для всіх гравців на ринку товарів тривалого користування: виробників, дилерів, рекламних компаній і так далі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)