Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Нечитайло, И. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Нечитайло, И. С. (кандидат социологических наук; старший преподаватель социологии Харьковского гуманітарного университета).
    Социализирующий потенциал скрытых учебных программ вузов в процессе социально-профессионального становления личности компетентного специалиста / И. С. Нечитайло // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 3. - С. 102-105. - Бібліографія : С.105 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.53
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- вищі навчальні заклади України -- вузы Украины -- высшая школа -- компетенции специалистов -- компетенції фахівців -- конкурентоспособность специалистов -- конкурентоспроможність спеціалістов -- конкурентоспроможність фахівців -- личность и социальные изменения -- молодые специалисты -- навчальна програма -- особистість і суспільство -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов в высшей школе -- скрытые учебные программы -- социализация -- социально-профессиональный потенциал -- социология высшей школы -- соціалізація -- соціально-професійний потенціал -- соціологія вищої школи -- учебная программа -- фахівці
Анотація: Аналізуються проблеми соціально-професійного становлення особистості компетентного, конкурентоспроможного фахівця у вищій школі. Піднімається питання ролі прихованих навчальних програм у відношенні даного процесу. Здійснюється спроба теоретичного обміркування та обгрунтування соціалізуючого потенціалу цих програм.


Знайти схожі

2.


    Нечитайло, И. С. (Харьковский гуманитарный университет "Народная украинская академия"; Харьков).
    Исследование образовательного дискурса с применением метода индиректного дискурс-анализа [Текст] / И. С. Нечитайло // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 8. - С. 96-100. - Библиография : 4 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
дискурс-анализ -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- образовательный дискурс -- освітній дискурс -- социология образования -- соціологія освіти
Анотація: Целью исследования является рассмотрение особенностей применения индиректного дискурс-анализа как метода исследования образовательного дискурса.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)