Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Опанасюк, Юлия@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Опанасюк, Юлия (кандидат економічних наук; докторант НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04в2
Рубрики: Образование. Педагогика
   Организация образования

   Освіта. Педагогіка

   Організація освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- философия образования -- глобалізація -- глобализация -- інформаційна філософія освіти -- информационная философия образования -- глобальні проблеми -- глобальные проблемы -- людина-суспільство -- человек-общество -- типи безробіття -- типы безработицы -- фактори глобалізації -- факторы глобализации
Анотація: Нині потрібно вміти швидко орієнтуватися в просторі знань, навчитися без жалю відмовлятися від застарілих стереотипів і форм поведінки та мислення. Сучасний етап розвитку людства характеризується посиленням процесу глобалізації та поглибленням проблем у системі відносин "людина-суспільство".

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

2.


    Опанасюк, Юлия (кандидат економічних наук; докторант НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст. 8
ББК 74
Рубрики: Дистанционное образование
   Дистанційна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- онлайн-освіта -- онлайн-образование -- платформи онлайн-освіти -- платформы онлайн-образования -- онлайн-курсы -- онлайн-курси -- виртуальное образование -- віртуальна освіта -- типы учебных заведений -- типи навчальних закладів -- недостатки дистанционного образования -- недоліки дистанційної освіти -- смешанное обучение -- змішане навчання
Анотація: Дистанційне навчання в Україні є надзвичайно актуальним з огляду на велику кількість бажаючих не тільки здобути вищу освіту, але й підвищити кваліфікацію, пройти перепідготовку тощо. Сьогодні вищі навчальні заклади країни пропонують різні навчальні курси в режимі реального часу, які грунтуються на різних освітніх платформах. Однак за ступенем використання систем віртуальної освіти їх можна поділити на ті, робота яких будується виключно на інтернет-технологіях, та ті котрі поєднують традиційні форми з технологічними інтернет-нововеденнями. Спостерігається своєрідна спадкоємність дистанційного навчання з традиційною системою освіти, що має не тільки позитивні, але й негативні наслідки для здобуття знань.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Опанасюк, Юлия (кандидат економічних наук; докторант НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 45-50. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- информатизация образования -- інформаційні технології -- информационные технологии -- філософія освіти -- философия образования -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникативные технологии -- процес інформатизації освіти -- процесс информатизации образования -- концепції інформатизації освіти -- концепции информатизации образования -- напрями інформатизації освіти -- направления информатизации образования
Анотація: Доводиться, що інформатизація освіти є частиною науково-технічного процесу. Але в умовах глобалізації змінюєть мета і зміст освіти, що передбачає необхідність корегування головних напрямів інформатизації суспільства загалом і освіти зокрема.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Опанасюк, Юлия (кандидат економічних наук; докторант НПУ імені М. П. Драгоманова).
    Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 41 (2 назви). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Філософія освіти
   Философия образования

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- философия образования -- інформаційна освіта -- информационное образование -- глобалізація -- глобализация
Анотація: Із зміною сукупної діяльності принципово змінилися й комунікаційні технології. Нині треба вміти швидко орієнтуватися в просторі знань, навчитися без жалю відмовлятися від застарілих стереотипів і форм поведінки та мислення. Водночас сучасний етап розвитку людства характеризується посиленням процесу глобалізації та поглибленням проблем у системі відносин "людина суспільство".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)