Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шеремета, О. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: Е634638/2019/4 (30)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4 (30)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь, С. Ю. Стрельнікова. - С.4-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк, Д. О. Корсаков. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Виноградова, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова, А. О. Макаренко. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Ващенок, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Шинькович, А. В. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. В. Шинькович. - С.92-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Сунцзе. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Сунцзе Ху. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Алиев, Кянан Фархад оглы. Влияние инвестиций на развитие телекоммуникационной отрасли / Алиев Кянан Фархад оглы. - С.116-122. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Петькун, С. М.
    Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 4 (30). - С. 123-128 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2348/2248. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/141. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Філософія

   Философия

   Економіка

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
інформаціні комунікації -- информационные коммуникации -- інформатизація -- информатизация -- інтернет -- интернет -- вебінар -- вебинар -- ІТ-технології -- ИТ-технологии -- бізнес -- бизнес

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Шеремета, О. М.; Пенцак, П. В.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: Е634638/2021/1 (35)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1 (35)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Антикризовий менеджмент підприємства / О. Є. Гудзь, О. П. Кузьменко. - С.4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві / О. В. Виноградова, О. В. Крижко, Д. О. Мацюк. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Євтушенко, Н. О. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємств України / Н. О. Євтушенко, Д. К. Гончар. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Зеліско, І. М. Пріоритетні тренди інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в епоху діджиталізації економіки / І. М. Зеліско, А. С. Джунь. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Халімон, Т. М. Розробка конкурентної стратегії підприємства / Т. М. Халімон, Я. В. Рожкова. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Дарчук, В. Г. Маркетингові дослідження бізнес-процесів мережевого ритейлу ТОВ «Адідас» / В. Г. Дарчук, Н. М. Недопако, О. С. Хащевацька. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Дрокіна, Н. І. Інтернет-маркетинг як основний елемент сучасного маркетингу / Н. І. Дрокіна, Н. М. Недопако, І. В. Діхтяренко. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Гавриш, О. М. Використання реклами в діяльності торговельних підприємств / О. М. Гавриш, Н. В. Каленська. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Гужавіна, І. В. Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства / І. В. Гужавіна, Д. Д. Раздорожна. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Качмала, В. І. Ефективність управління підприємством в контексті формування корпоративної культури / В. І. Качмала, О. В. Фонотова. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Совершенна, І. О. Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства / І. О. Совершенна, Н. М. Недопако, О. С. Оніщенко. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сорока, А. М. Механізм управління інтегрованим Інтернет-менеджментом підприємства / А. М. Сорока, О. Ю. Рудаков. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Шеремета, О. М. Інфраструктура ринку консалтингових послуг / О. М. Шеремета, М. О. Савчин. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шеремета, О. М.
    Інфраструктура ринку консалтингових послуг / О. М. Шеремета, М. О. Савчин // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2021. - N 1 (35). - С. 71-75 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2538/2439. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/155. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Інформація

   Информация

   Економічна інфраструктура

   Экономическая инфраструктура

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку -- стратегия развития -- інноваційна стратегія -- инновационная стратегия -- інфраструктура ринку консалтингових послуг -- инфраструктура рынка консалтинговых услуг -- консалтингові послуги -- консалтинговые услуги

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Савчин, М. О.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)