П78 Лабузов, Ю. А. Влияние параметров ходовых частей грузовых вагонов на устойчивость их движения / Ю.А. Лабузов> // Проблемы механики железнодорожного транспорта. Динамика, надежность и безопасность подвижного состава : Тез. докл. X междунар. конф. / ДГТУЖТ. - Днепропетровск, 2000. - С. 144-145
Кл.слова (ненормовані): труды диита -- КБМ -- ТЕЛЕЖКА 18-100 -- КОЛЕСНЫЕ ПАРЫ -- КОНУСНОСТЬ |
Нирконэн, В. Т. Влияние профилей колеса и рельса на динамику подвижного состава / В. Т. Нирконэн> // Путь и путевое хоз-во. - 2011. - № 9. - С. 18-21
Взаимодействие пути и подвижного состава Рухомий склад Взаємодія колії і рухомого складу Кл.слова (ненормовані): подвижной состав -- взаимодействие пути и подвижного состава -- динамика подвижного состава -- ходовая часть -- колесные пары -- системы колесо-рельс -- динамические свойства вагонов -- эквивалентная конусность -- одноточечные контакты -- рухомий склад -- взаємодія колії і рухомого складу -- динаміка рухомого складу -- ходова частина -- системи колесо-рейка -- динамічні характеристики вагонів -- еквівалентна конусність -- одноточкові контакти Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Седин, В. Л. Исследование несущей способности буроинъекционных свай, изготовляемых по технологии "пустотелого шнека" / В. Л. Седин, Н. А. Моторный, В. Ф. Рубанский> // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури : зб. наук. праць. - Д. : ПДАБА, 2010. - № 9. - С. 15-20
Кл.слова (ненормовані): Пустотелый шнек -- Пустотелый шнек -- Обратная конусность -- Обратная конусность -- Ствол сваи -- Ствол палі -- Отрицательное трение -- Негативне тертя -- Несущая способность -- Несуча здатність -- Сваи буроинъекционные -- Палі буроін’єкціонні Утримувачі документа: Державний вищий навчальний заклад "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" Дод.точки доступу: Моторный, Н. А.; Рубанский, В. Ф. Є примірники у відділах: всього 1 : ИБО (1) Вільні: ИБО (1) |
Дьомін, Ю. В. (доктор технічних наук; ДНДЦ УЗ). Вплив еквівалентної конусності на критичні швидкості пасажирського рухомого складу / Ю. В. Дьомін, Г. Ю. Черняк, Ю. В. Щербина> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 19-21 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Подвижной состав Пассажирские вагоны Пасажирські вагони Железнодорожный транспорт Залізничний транспорт Железнодорожный путь Залізнична колія Взаимодействие колеса и рельса Взаємодія колеса і рейки Украина Україна Кл.слова (ненормовані): рухомий склад -- подвижной состав -- пассажирские вагоны -- пасажирські вагони -- залізнична колія -- железнодорожный путь -- взаимодействие колеса и рельса -- взаємодія колеса і рейки -- железнодорожный транспорт -- залізничний транспорт -- критичні швидкості -- критические скорости -- еквівалентна конусність -- эквивалентная конусность -- пасажирські поїзди -- пассажирские поезда -- автоколивання -- автоколебания -- зношеність коліс -- изношенность колес -- методика обчислення -- методика вычисления -- колесо-рельс -- колесо-рейка Анотація: Приведено методику і результати визначення еквівалентної конусності для випадків взаємодії з рейками колісних пар, колеса яких мають різні профілі. Наголошено на необхідність врахування граничних значень еквівалентної конусності при проведенні випробувань швидкісного рухомого складу. Утримувачі документа: Науково-технічна бібліотека Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна Дод.точки доступу: Черняк, Г. Ю. (кандидат технічних наук; ДНДЦ УЗ); Щербина, Ю. В. (магістр; ДНДЦ УЗ); Міжнародний союз залізниць \про нього\; Пам'ятка UIC 519 \о произв.\ГОСТ 9036-88 \о произв.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |