Білуха, М. Хто може бути професором і доцентом в Україні / М. Білуха> // Бух. облік і аудит. - 2005. - №3. - С. 40-42
Кл.слова (ненормовані): ПЕДАГОГИ -- УЧЕНЫЕ -- ВУЗЫ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Суконос, А. Восстребованное временем: педагоги-ученые / А. Суконос> // Приднепров. магистраль. - 1999. - 9 июля. - С. 8. - СПИСАН Рубрики: ДИИТ--КАФ. АВТОМАТИЗИРОВАННЫЙ ЭЛЕКТРОПРИВОД Кл.слова (ненормовані): ДИИТ Анотація: Дубинец Л. В.-унификация и надежность низковольтной аппаратуры подвижного состава Лаборатории унификации и надежности электрооборудования. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Вище професійне училище будівництва №25 м. Харків: з досвіду роботи> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 18
Рубрики: Освіта. Педагогіка Початкова професійна освіта Образование. Педагогика Начальное профессиональное образование Україна Харків Кл.слова (ненормовані): навчальні заклади -- професійно-технічні навчальні заклади -- керівники -- педагоги -- педагогічна діяльність -- управлінська діяльність -- учебные заведения -- профессионально-технические учебные заведения -- педагоги -- педагогическая деятельность -- управленческая деятельность Анотація: Про директора та педагогів вищого професійного училища будівництва №5 м. Харкова, їх професійну кваліфікацію та майстерність. Дод.точки доступу: Сорокін, Іван Миколайович (директор) \о нем\; Бабенко, Тетяна Петрівна (викладач) \о ней\; Кураксін, Олександр Васильович (викладач) \о нем\; Харківське вище професійне училище будівництва Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний) |
Волик, Лариса. Анімація як нове явище вітчизняної педагогічної науки / Л. Волик> // Шлях освіти / Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - К. : Педагогічна преса, 2009. - №1. - С. 6-9. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогічна наука Образование Педагогическая наука Франція Кл.слова (ненормовані): анімація -- інноваційні технології -- жива картинка -- дозвілля -- людина одухотворена -- етимологія -- особистість -- педагогічна анімація -- післяурочна діяльність -- трирівнева система педагогічної анімації -- соціальна практика -- соціальна педагогіка -- дозвіллєва педагогіка -- провідні принципи -- специфічні принципи -- педагоги - аніматори -- групи методів -- анимация -- живая картинка -- досуг -- личность -- социальная практика -- группы методов -- історія анімації -- история анимации Анотація: Педагогічна анімація перебуває у процесі становлення, зберігаючи смислову спорідненість з педагогікою дозвілля та фактично інтегрує специфіку роботи педагога в умовах дозвілля з дітьми, які знаходяться у кризовій ситуації. Анімація як нове явище у площині педагогічної науки. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Іноземцев, В. (російський вчений); Шульга, І.; Дюмазед'є, Ж. (французький вчений); Курдон, А.-М. (французька дослідниця); Сімоно, М. (французький дослідник); Пальчевський, С. (дослідник) |
Шугалій, Наталія Євгенівна (здобувач інституту вищої освіти АПН України). Данський просвітитель Микола Грунтвіг (1783 -1872) / Н. Є. Шугалій ; Шлях освіти (1 ; Києв)> // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 43-46. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в окремих зарубіжних країнах Организация образования в отдельных зарубежных странах Данія Дания Нідерланди Нидерланды Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- реформи освіта -- державні концепції реформи -- освітньо -виховна рефлексія -- релігійне виховання -- шляхи розвитку загальної освіти -- безперервна освіта -- вищі народні школи -- історія освіти дорослих -- ціложиттєва освіта -- теологія -- педагогіка співробітництва -- розвиток мовленевих навичок -- розвиток інтелекту -- розвиток талантів -- модернизация образования -- реформы образования -- просветители -- государственные концепции реформ -- педагоги -- религиозное воспитание -- общеобразовательные направления -- высшие народные школы -- история образования взрослых -- развитие интеллекта -- развитие талантов -- теология -- развитие речевых способностей -- педагогика сотрудничества Анотація: Велич Миколи Фредерика Северина Грунтвіга у вагомості культурного літературного виховного педагогічного і морального впливу на розвиток данської держави в 19 -20 ст. Більшість науковців розвинутих держав світу називають його єдиним данським педагогом світового рангу. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 Дніпропетровськ вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: К'єркегор, С. (данський філософ ; 1813 - 1855) \о нем\; Лоусон, З. (науковець - педагог) \о нем\; Грунтвіг, М. 1783-1872 (просвітитель) \о нем\ |
Артюшина, М. В. Проблеми підготовки педагогічних працівників вищої школи України до запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / М. В. Артюшина> // Проблеми освіти. - 2008. - N 57. - С. 26-31
ВИЩА ОСВІТА Украина УКРАЇНА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- ПОДГОТОВКА КАДРОВ -- ПЕДАГОГИ -- КРЕДИТНО-МОДУЛЬНАЯ СИСТЕМА -- ВИЩА ОСВІТА -- ПІДГОТОВКА КАДРІВ -- КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (01.09.2009р. Інв.2849ж - Б.ц.) (вільний) |
Волик, Лариса (докторант кафедри теорії і методики професійної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди; кандидат педагогічних наук). Модель підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до анімаційної діяльності / Л. Волик> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 10-14. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): вищі навчальні заклади -- педагогічні навчальні заклади -- анімаційна діяльність -- моделі підготовки студентів -- самоорганізація студентів -- аніматор-концептор -- майбутні педагоги -- моделі професійної підготовки -- мілітантний аніматор -- професійний аніматор -- медіа активний аніматор -- педагогічні моделі -- высшие учебные заведения -- педагогические учебные заведения -- анимационная деятельность -- модели подготовки студентов -- самоорганизация студентов -- аниматор-концептор -- будущие педагоги -- модели профессиональной подготовки -- милитантный аниматор -- профессиональный аниматор -- медиа активный аниматор -- педагогические модели Анотація: Розроблени моделі підготовки майбутніх фахівців до анімаційної діяльності, розроблени принципи педагогічного забезпечення цього процесу та відповідні організаційно-педагогічні умови. Дод.точки доступу: Жіллет, Ж.К. \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гриньова, Марина (завідувач кафедри педагогічної майстерності Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г.Короленка; доктор педагогічних наук; професор). Спадщина Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності / М. Гриньова> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 3. - С. 47-48. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): біографічні показчики -- історія педагогіки -- педагогічна спадщина -- педагоги -- биографические указатели -- история педагогики -- педагогическое наследие Анотація: Рецензія на бібліогріфічний покажчик про спадщину А.С.Макаренко. Дод.точки доступу: Макаренко, А.С. \о нем\; Спадщина А.С. Макаренка і педагогічні пріоритети сучасності: 1991-2008 рр., бібліографічний покажчик \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Ткаченко, Валентина (соціальний педагог санаторної загальноосвітньої школи-інтернату №22 м. Київа). Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / Валентина Ткаченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 32 - 35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Організація освіти в Україні Организация образования в Украине Україна Кл.слова (ненормовані): різнопланові навички життєдіяльності -- особистісний потенціал -- гармонізація взаємодії особистості -- соціальна активність особи -- педагогізація середовища -- умови групового спілкування -- групове спілкування -- проблемні ситуації -- безперервність виховного процесу -- виховний процес -- гуртки -- секції -- разноплановые навыки жизнедеятельности -- личностный потенциал -- гармонизация взаимодействия личностей -- социальная активность личности -- педагогизация окружения -- условия группового общения -- групповое общение -- проблемные ситуации -- безперерывный воспитательный процесс -- воспитательный процесс -- кружки -- секции -- социальная микросреда -- социализация воспитанников -- школы-интернаты -- социальные педагоги -- социально-педагогическая деятельность -- соціальне мікросередовище -- соціалізація вихованців -- школи-інтернати -- соціальні педагоги -- соціально-педагогічна діяльність Анотація: Висвітлюються соціально-педагогічні умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті на основі результатів наукового дослідження. Дод.точки доступу: Конвенція ООН про права дитини \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гаратик, Анна (доктор педагогічних наук; заступник директора інституту педагогіки Вроцлавського університету (Польща)). Ідеї педоцентризму в педагогічній спадщині Януша Корчака і Василя Сухомлинського / А. Гаратик> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 22-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- біографії педагогів -- педагогічна діяльність -- виховний процес -- ідеї педоцентризму -- выдающиеся педагоги -- педагогическое наследие -- биографии педагогов -- педагогическая деятельность -- воспитательный процесс -- идеи педоцентризма Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Корчак, Януш (1878-1942) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Сяо, Су (професор Пекінського педагогічного університету). В. О. Сухомлинський у Китаї / Су Сяо> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 18-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История образования Україна Китай Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- переклади творів В.О. Сухомлинського -- педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського в Китаї -- дослідницькі праці -- выдающиеся педагоги -- педагогическое наследие -- переводы произведений В.А. Сухомлинского -- педагогические идеи В.А. Сухомлинского в Китае -- исследовательские работы Анотація: Про повагу та любов до Сухомлинського В.О. в Китаї та про розповсюдження його праць. Дод.точки доступу: Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Бондар, Людмила (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник інституту педагогіки АПН України). В. О. Сухомлинський: ціннісно-гуманна основа виховного процесу / Л. Бондар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія освіти Образование. Педагогика История образования Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- виховний процес -- педагогічна спадщина -- педагогічна діяльність -- виховання моральних цінностей -- моральні норми -- моральна свідомість -- педагогічні праці -- выдающиеся педагоги -- воспитательный процесс -- педагогическое наследие -- педагогическая деятельность -- воспитание моральных ценностей -- моральные нормы -- педагогические труды Анотація: Гуманне спрямування сучасної педагогіки, що грунтується на ідеях ціннісного становлення до особистості, істотно позначається на переосмисленні основоположних поглядів видатного педагога- В.О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Антонець, Михайло (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки АПН України; вчений секретар Української асоціації імені Василя Сухомлинського). Книга В. О. Сухомлинського "Як виховати справжню людину" в контексті діалогу щодо духовно-моральних цінностей / М. Антонець> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 11-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Історія педагогіки Образование. Педагогика История педагогики Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- педагогічна спадщина -- моральні цінності -- духовно-моральні цінності -- справжня людина -- духовність -- моральне виховання школярів -- навчально-виховний процес -- выдающиеся педагоги -- педагогическое наследие -- моральные ценности -- духовно-моральные ценности -- настоящий человек -- духовность -- моральное воспитание школьников -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Про основні цілі й завдання загальної середньої освіти у працях В.О. Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\; Як виховати справжню людину \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шевченко, Ілля (кандидат педагогічних наук; доцент; заслужений учитель України; лауреат Кіровоградської обласної педагогічної премії імені В.О. Сухомлинського). Іван Гурович Ткаченко в колі своїх учителів і послідовників / І. Шевченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 8/9. - С. 6-10. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. педагогика Історія освіти Образование. Педагогика История образования Україна Кл.слова (ненормовані): видатні педагоги -- народний учитель -- народна освіта -- педагогична спадщина -- выдающиеся педагоги -- народный учитель -- народное образование -- педагогическое наследие Анотація: Про педагогичну діяльність Івана Гуровича Ткаченко, якого В.О. Сухомлинський назвав "спаравжні народним вчителем" Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\; Ткаченко, Іван Гурович \о нем\; Сердце віддаю дітям \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Петрюк, І. (кандидат педагогічних наук; завідувач кафедри загальної та соціальної педагогіки Чернивецького національного університету ім. Юрія Федьковича). Показники і фактори шкільної дезадаптації дітей / І. Петрюк> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 24-28. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Теорія і методика виховання Теория и методика воспитания Кл.слова (ненормовані): молоді школяри -- шкільна дезадаптація дітей -- дезадаптація дітей -- соціально-педагогічна допомога -- адапційні труднощі школярів -- педагогічна діагностика -- адаптивність -- соціальні педагоги -- младшие школьники -- школьная дезадаптация детей -- дезадаптация детей -- социально-педагогическая помощь -- адаптационные трудности школьников -- педагогическая диагностика -- адаптивность -- социальные педагоги Анотація: Визначення особливостей виявлення показників і факторів шкільної дезадаптації. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А. М. Бойко: уроки науковості й моральності> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 79-80. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Історія освіти История образования Кл.слова (ненормовані): ювілеї вчених -- педагогі -- біографії педагогів -- юбилеи ученых -- педагоги -- биографии педагогов Анотація: Біографія і наукова діяльність відомого вченого Бойко А.М. Дод.точки доступу: Бойко, А. М. (доктор педагогічних наук) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Доркену, Алла (завідувач філії ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського). Нове, найповніше видання з бібліографістики про А. С. Макаренка / А. Доркену> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 79-80. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Історія освіти История образования Кл.слова (ненормовані): нові видання -- рецензії на книги -- педагогі -- новые издания -- рецензии на книги -- педагоги Дод.точки доступу: Макаренког, А.С. \о нем\; Спадщина А.С. Макаренка ы педагогычны прыоритети сучасносты: 1991-2008 рр. \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Шевченко, Світлана (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник лабораторії історії педагогіки Інституту педагогіки АПН України). Роль Н. К. Патканової-Крановської у функціонуванні школи-притулку для глухонімих дітей у м. Києві (1902-1925 / С. Шевченко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 12. - С. 51-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Історія освіти, 1902-1925 рр. История образования Україна Київ Кл.слова (ненормовані): освіта для глухонімих дітей -- глухоніми діти -- діти з вадами -- навчання аномальних дітей -- організація навчання -- школи-притулки -- київська школа-притулок -- сурдопедагогі -- видатні педагоги -- діти з порушенням слуху -- образование для глухонемых детей -- глухонемые дети -- дети с недостатками -- обучение аномальных детей -- организация обучения -- школы-интернаты -- киевская школа-интернат -- сурдопедагоги -- выдающиеся педагоги -- дети с нарушением слуха Анотація: Автор розглядає історію створення і розвитку Київської школи-притулку для глухонімих дітей початку ХХ ст. та роль видатного сурдопедагога Ніни Костянтинівни Патканової-Кранковської у ії функцірнуванні. Дод.точки доступу: Патканова-Крановська, Ніна Костянтинівна (сурдопедагог) \о ней\; Київська школа-притулок для глухонімих дітей \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Земцов, Ігор (кандидат філософських наук; завідувач кафедри історії та правознавства РВНЗ "Кримський гуманітарний універсітет" м. Ялта). Критичне мислення як базовий компонент підготовки майбутніх учителів історії / І. Земцов, Т. Скрябіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 21-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Педагогічна освіта Педагогическое образование Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- критичне мислення -- національна школа -- учителя історії -- способи мислення -- майбутні педагогі -- подготовка учителей -- критическое мышление -- национальная школа -- учителя истории -- способы мышления -- будущие педагоги Анотація: Розглянуто аспекти розвитку критичного мислення майбутніх учителів історії під час їхньої фахової підготовки, що дає змогу поєднати індивідуальну самореалізацію студента та його ефективне професійне становлення. Дод.точки доступу: Скрябіна, Тетяна (кандидат педагогічних наук; в.о. доцента РВНЗ "Кримський гуманітарний універсітет" (м. Ялта)) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |